Olen ollut uudessa suhteessa nyt noin puoli vuotta. Ongelmana on, että naisystäväni ei tunnu nauttivan seksistä kanssani. Meiltä on puuttunut kokonaan uuden suhteen "alkukiihko". Eli seksiä on harvoin ja silloinkin kun pääsemme sänkyyn asti, niin naisystäväni sanoo, että esim lonkat kipeenä, ei pysty ja seksi loppuu siihen. Välillä hän antaa ymmärtää haluavansa seksiä, mutta kun tulen lähemmäs löytyy heti syyksi "pyykit koneessa ja pitäisi iltapalaakin tehdä" jne.
Naiseni tuntuu kovasti haikailevan erään yhdenillan juttunsa perään, jonka kanssa on kuulemma harrastanut elämänsä parasta seksiä ja minusta on hieman häiritsevää, että hän tuo asiaa melko useasti esiin.
En tiedä onko vika sitten minussa, mutta jostain syystä kumppanini ei minusta tunnu syttyvän ja yöt menevät oikeastaan vierekkäin nukkuessa, ei seksin merkeissä.
Muuten meillä synkkaa erittäin, mutta tuo seksipuoli minua hieman vaivaa, sillä aikaisemmissa suhteissa olen sentään alkuhuuman saanut kokea kumppanin kanssa.
Olisiko kenelläkään samansuuntaisia kokemuksia/neuvoja tilanteeseen. Harmittaa seksin sujumattomuus/puute vaikka rakastankin häntä kovasti.
Seksittömyys uudessa suhteessa
5
186
Vastaukset
- on se
Olen lähes täysin samassa tilanteessa kuin sinä. Tosin itse olen se nainen. Välitän kumppanistani paljon, pidän hänesä enemmän kuin kenestäkään muusta. Silti eräs entinen 'heila' pyörii heti mielessä kun on aika ruveta niihin hommiin... seksi hänen kanssaan oli vain niin hyvää, että sitä on vaikea heti unohtaa. Itse ainakin sorrun vertailuun.... Nykyisestä en kuitenkaan luovu, vaan yritän unohtaa sen heilani. Nyt seksi on alkanut sujumaan paremmin. Pitää vaan unohtaa ja tajuta, ettei haikailut johda enään mihinkään.
- everty
sulla on tää juttu kahteen kertaan täällä, lue vastaukseni siitä toisesta :)
No älkää sitten panko! Alussa ihan lunnollista ettei paneta.
- nfgxnfhn
Suhde on niin tuore, että ehkä et tiedä mikä kumppania oikeasti kiihottaa ja millaisesta kosketuksesta hän pitää. Jos hän nauttisi seksistä kanssasi, tottakai hän myös haluaisi sitä. Eli nyt ei nauti. Osaatko antaa hyvää suuseksiä, tai sormettaa niin, että kiemurtelee nautinnosta? Vieläkin kun on olemassa miehiä, jotka luulevat naisen saavan nautinnon yhdynnästä, vaikka se toimii vain pienelle osalle naisia. Lue jotain opaskirjaa tai gogleta, ja yllätä avokki iloisesti. Lisäksi kannattaa kysellä, mistä tyylistä hän tykkää, hellästä, rajusta tms.
- 16+7
Ei tuo tuosta vaihtamalla ainakaan huonone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site665973Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers774828Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto514405SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564161SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953771SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502483Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352389Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi572172Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat452119Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost32060