Jos otsikkoa et tajunnut, niin etsiskelen noin 10 tuumaista lcd/led monitoria/näyttöä, jossa on hdmi sisääntulo. Mieluiten Suomesta, ja ei mitään liian kallista, sillä olen vasta 15, joten "rahalliset varani" ovat ns. rajoitettuja.
Tätä tarvitsisin tohon Raspberry Pi:hin (yhden piirilevyn tietokone). Netistä koitin etsiä, mutta löysin vain usb monitoreja, ja ne mitkä olis mulle sopinu ni on sitte jossain ulkomailla.
Päätinpä sitten tulla täältä kysymään jos joku sattuisi löytämään mulle jonkun hyvän monitorin/näytön, sillä itse en meinannut mitään löytää. Kyllähän mä voisin tota olohuoneen televisiota käyttää, mutta se on vähän liian iso..
Ensi kertaa tänne kirjottelen, joten toivottavasti on oikeassa paikassa.
Etsin n. 10" LCD HDMI in monitoria
anon
1
146
Vastaukset
- jimin pc kauppa
Jimmsillä näyttäis joku 7" olevan, mutta hintaa oli n. 200€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711762
- 585539
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462847- 402455
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152444Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471939Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71707- 341610