Gps häirintä

survival eräiliä

Oliko 25.6.2013 gps häirintää? oltiin iltapäivällä veneilemässä enkä saanut veneen plotteriin kahteen tuntiin paikkatietoa... myös puhelin oli mykkä! tietysti avustavalla sai noin paikan, mutta kumpakaan laite ei virallisesti ottanut vastaan satelliiteilta tietoa.

mahtoko Putinin vierailulla olla asiaa tähän signaalin puuttumiseen.

15

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Volodjake

      Putinkin tietysti mahdollinen vaikka ei ne niitä paljon pysty häiriköimään. Luulen että jotain vakavampaa on tekeillä ja jenkit aloittamassa isompaa offensiivia vaikkapa lähi-idässä.

      • Vladimirskyij

        Nekin mahdollisia. Suurin syy löytyy aloittajan omista värkeistä.


      • Turvallisuutta

        Jäähdytelläänpä foliohattuja, eli jäitä hattuun!

        Arkijärjellä ajateltuna voisi ajatella näin, että kun nyt tämä laajamittainen USA:n salakuuntelu-/ vakoilujuttu tuli ilmi, niin Putinin vierailun ehtona on ollut, että paikallisesti häiritään gps- ja kännykkä-signaalia ihan turvallisuusmielessä ja myös salakuuntelun estämiseksi. Samaan aikaanhan oli tämä salakuuntelun vuotaja Moskovassa ja ehkä paljastamassa FSB:lle USA:n vakoilumetodeja.


    • eversti evp
    • Häiriintynyt_Hessu

      Mahdollisesti näinkin. Varsinkin, kun tämä USA:n laajamittainen vakoilu-/ salakuuntelu-jupakka on tullut nyt ilmi.

      Mutta noita GPS-häirintäpalikoita on saatavana "leikkiville pikkupojillekin" ja myös rikollisiin tarkoituksiin, esim tuon näköisiä.
      http://cdn103.iofferphoto.com/img/item/359/622/46/o_GPS_jammer.jpg

      Melko usein autonavigaattori joissain paikoissa ilmoittaa, että satelliittiin ei saada yhteyttä. Ihan täällä Itä-Suomen suunnallakin. Tämä ilmiö on tullut parin viime vuoden aikana. Saattaa minun navigaattorissa olla myös ajoittainen vikakin?

    • survival eräiliä

      Gps:ää olen käyttänyt jo vuosia mm. koira gps, veneessä karttaplotteria, kännykän karttaohjelmia sekä autonavigaattoria.
      Eli kyllä tuo oli jotain härintää kun ei singnaalia saanut karttaplotteriin eikä kännykkään! molemmat ei mene samaan aikaan mykäksi!
      katvetta kesti tunteja ja singnaalin palauduttua molemmat laitteet löysivät paikkatiedon heti.

    • eräillä heittää

      Riippuu paikasta mihin laitteensa työntää. Kukaan muu ei ole missään muualla huomannut mitään erikoista saatikka häiriötä.

    • bitmap66542

      Jaaha, vai että koko gps ajettaisiin alas jonku putinin takia. Laittakaa alumiinipaprua lippiksen sisäpuolelle, sen pitäis auttaa. Jos ei signaalia saada, kaikki laitteet menee mykäksi, vaikka niitä olisi kymmenen. Sä vaan olit katveessa.

    • henrik ijös72

      showed that recycle bosch bad machine didnt work after repairing bad they solld on bauhaus

      • bosch fuck

        cannot u sell fuck good trimmers?


      • henrik ijös72
        bosch fuck kirjoitti:

        cannot u sell fuck good trimmers?

        i feel sad to bosch hey repaired changged same part


      • henrik ijös72
        henrik ijös72 kirjoitti:

        i feel sad to bosch hey repaired changged same part

        didint work new part


      • henrik ijöps72
        henrik ijös72 kirjoitti:

        didint work new part

        vein boschin trimmerin tahallaan kierrötykseen kun eivät korjaa


      • henrik ijölls72
        henrik ijöps72 kirjoitti:

        vein boschin trimmerin tahallaan kierrötykseen kun eivät korjaa

        samallaisen paluttivat nitä oli vikana


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe