Tein eilen positiivisen raskaustestin, ja kaksi viivaa oli melkoinen järkytys minulle, enkä oikeastaan vieläkään ole selvinnyt järkytyksestä. Olen 18-vuotias, kaksi vuotta parisuhteessa elänyt. Koulus vuosi jäljellä, mies valmistunut ja vakituisesti töissä. Päätös pelottaa. Haluaisin tietää muiden kokemuksia..
Liian nuori äidiksi?
3
173
Vastaukset
- 23+23
Olet täysi-ikäinen. Se oletko liian nuori äidiksi, sen päätät ihan itse....päätösen teet sinä ja lapsen isä.
Millainen ehkäisy teillä on ollut käytössä?
Mikä päätöksessä pelottaa? Ehdit koulusi suorittaa, miehelläsi on vakityö...- ----------
E-pillereitä olen syönyt. Hankalinta päätöksessä on se, että olen ollut kuukausi sitten onnettomuudessa, jonka vuoksi olen saanut vahvoja kipulääkkeitä, minua on röntgen- ja magneettikuvattu lukuisia kertoja. Neljä katkennutta kylkiluuta, mutta silti abortti tuntuu väärältä vaihtoehdolta. Pään kun sais selväks näistä ajatuksista..
- 24women
Olet kuitenkin jo täysi-ikäinen ja pystyisit varmasti huolehtimaan lapsesta, jos haluat. Koulut pystyt hoitamaan myöhemminkin. Tunnetko olevasi valmis äidiksi ? Oletko kertonut miehellesi, että olet raskaana ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211791Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531651- 301413
- 691063
- 49966
- 53860
- 23840
- 49821
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?171815Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä173692