Inte borde man gnälla men...... för mycket och för litet skämmer allt.När det är kallt hjälper det ändå att klä på sig varma kläder.Vad gör man nu ?
Det är alldeles för varmt.
8
121
Vastaukset
- lagom är bäst
Mina balkongblommor har fått värmeslag,man kan inte duscha och vattna dem hur mycket som helst heller.Det tycker rötterna inte om.
- vegan321
Man kan gå och lägga sig med några påsar djupfrysta grönsaker,kyler bra..
- svala nätter
Följande dag kan man koka soppa på grönsakerna.Några kylmäkalle fungerar också bra i sängen,lakan och dylikt någon timme i frysen.
- hängmattan
svala nätter kirjoitti:
Följande dag kan man koka soppa på grönsakerna.Några kylmäkalle fungerar också bra i sängen,lakan och dylikt någon timme i frysen.
Nu är det skönt väder,man kan läsa högen med böcker som har samlats.Vad är bättre avkoppling.
- vanamo - linnea
hängmattan kirjoitti:
Nu är det skönt väder,man kan läsa högen med böcker som har samlats.Vad är bättre avkoppling.
Nu är det ju svalt och skönt,jag skall gå till skogs och se om blåbären är färdiga.Kanske det också finns kantareller redan.
- lagom är bäst
vanamo - linnea kirjoitti:
Nu är det ju svalt och skönt,jag skall gå till skogs och se om blåbären är färdiga.Kanske det också finns kantareller redan.
Jag skall ge mig ut på en liten tur till vårt västra grannland,det hör liksom till sommartraditionerna.......Resor är inte så påfrestande heller när det är litet svalare.
- blåbäret
lagom är bäst kirjoitti:
Jag skall ge mig ut på en liten tur till vårt västra grannland,det hör liksom till sommartraditionerna.......Resor är inte så påfrestande heller när det är litet svalare.
Det finns jättemycket hallon i år, ja skogshallon alltså.Om man bara har tid och ork,kan man fylla frysen med vitaminer.Naturen är fylld med goda bär.
- magdalena447
blåbäret kirjoitti:
Det finns jättemycket hallon i år, ja skogshallon alltså.Om man bara har tid och ork,kan man fylla frysen med vitaminer.Naturen är fylld med goda bär.
Regnet igår gjorde susen,det kunde gärna regna resten av veckan.Naturen är törstigMånga börjar jobba i åndag igen,semestern är slut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk642129Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921442Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j67900Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822