Det är alldeles för varmt.

nakupelle1

Inte borde man gnälla men...... för mycket och för litet skämmer allt.När det är kallt hjälper det ändå att klä på sig varma kläder.Vad gör man nu ?

8

188

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lagom är bäst

Mina balkongblommor har fått värmeslag,man kan inte duscha och vattna dem hur mycket som helst heller.Det tycker rötterna inte om.

• vegan321

Man kan gå och lägga sig med några påsar djupfrysta grönsaker,kyler bra..

• svala nätter

Följande dag kan man koka soppa på grönsakerna.Några kylmäkalle fungerar också bra i sängen,lakan och dylikt någon timme i frysen.

• hängmattan
        svala nätter kirjoitti:

Följande dag kan man koka soppa på grönsakerna.Några kylmäkalle fungerar också bra i sängen,lakan och dylikt någon timme i frysen.

Nu är det skönt väder,man kan läsa högen med böcker som har samlats.Vad är bättre avkoppling.

• vanamo - linnea
        hängmattan kirjoitti:

Nu är det skönt väder,man kan läsa högen med böcker som har samlats.Vad är bättre avkoppling.

Nu är det ju svalt och skönt,jag skall gå till skogs och se om blåbären är färdiga.Kanske det också finns kantareller redan.

• lagom är bäst
        vanamo - linnea kirjoitti:

Nu är det ju svalt och skönt,jag skall gå till skogs och se om blåbären är färdiga.Kanske det också finns kantareller redan.

Jag skall ge mig ut på en liten tur till vårt västra grannland,det hör liksom till sommartraditionerna.......Resor är inte så påfrestande heller när det är litet svalare.

• blåbäret
        lagom är bäst kirjoitti:

Jag skall ge mig ut på en liten tur till vårt västra grannland,det hör liksom till sommartraditionerna.......Resor är inte så påfrestande heller när det är litet svalare.

Det finns jättemycket hallon i år, ja skogshallon alltså.Om man bara har tid och ork,kan man fylla frysen med vitaminer.Naturen är fylld med goda bär.

• magdalena447
        blåbäret kirjoitti:

Det finns jättemycket hallon i år, ja skogshallon alltså.Om man bara har tid och ork,kan man fylla frysen med vitaminer.Naturen är fylld med goda bär.

Regnet igår gjorde susen,det kunde gärna regna resten av veckan.Naturen är törstigMånga börjar jobba i åndag igen,semestern är slut..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      127
      1289
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      88
      1212
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      651
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      598
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      21
      576
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      533
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      495
    8. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      479
    9. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      17
      470
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä