Asuntovelat ?

Jykän ja Jutan hallituksen aikana on on asuntovelallisten keskivelka 250 000. Näinkö se pitää olla ? Hajonneita perheitä, Lapsia huostaan kun kulissit kaatuu ? Sitäkö haluttaan ? Hulluja on koko tellus ? Minun lapsuudenmuistoni on paras kun laiton isän saappaat jalkaan ja leikin lännenmiestä, isä kaivo silloin valtaojia, ja elätti perheen.Sitten tehtiin kaarnavenneitä.
Me nykyajaihmiset ollaaan vitsi.

17

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahveetunnilta

      Asiantuntija oikein veisaamassa,mene vaikka töihin välillä niin ei tarvii 24/7 veisata!!Mutta tämä työmies naattii vielä kupin kahveeta ja lähtee TÖIHIN!!!Oliko jok-kylällä pakkasta viime yönä?

    • kahveetunnilta

      Tässäpä mallia minun työmaastani. Olen nimittäin kommunistilobbari ja veisaaja! Miun mielestä kaikille pitää maksaa sama palkka, teki mitä hyvänsä ja kaikki kapitalistit vois muuttaa täältä norjaan!
      Suomi meille punikeille joille se kuuluukin!!!

      http://www.youtube.com/watch?v=MOPHimXYf4o

    • 6+2=8

      Kyllähän seo niin otta sihenkin aekaan työmistä kusetettiin eekä paljo arvoo annettu niin ku einykyäänkään. Tarkotan vaan kun kysytään ikäihmisiltä niin ovatkatkeria kun tuli tehtyä liikaa töitä. Helepommallakin ois päässy eikä turhaan rehkiny.

    • Vasuri123

      Jykä ja Jutta ei ole kenellekkään asuntovelkaa ottanut, kyllä se on jokaisen oma valinta. On nykyajan ihmisltä kadonnut kokonaan järki ja suhteellisuuden taju, kun otetaan satojatuhansia velkaa ja rakennellaan 200m2 omakotitaloja. Pienemmällä ja halvemallakin pärjää, sitten jää rahaa muuhunkin elämiseen kuin talon maksuun.

      • Vasuri 123 puhut osaltaan oikeeta, moni rakentaa liian hienosti.
        Mutta teijjän hallitus on tehnyt rakentamisen kaikkine hulluine sääntöineen ylihintaiseksi.
        Jos perhe rakentaa 80-120 talon, niin teijjän tekemä byrokratia syö siitä noin 30.000.


      • vasuri123
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Vasuri 123 puhut osaltaan oikeeta, moni rakentaa liian hienosti.
        Mutta teijjän hallitus on tehnyt rakentamisen kaikkine hulluine sääntöineen ylihintaiseksi.
        Jos perhe rakentaa 80-120 talon, niin teijjän tekemä byrokratia syö siitä noin 30.000.

        Teijän hallitus? Eiköhän se ole meidän kaikkien hallitus, enkä oikein usko että kaikki hullut säännöt on tehty tällä hallituskaudella. Halpaa se rakentaminen on nyt joissain mielessä, nyt asuntovelan korko on alle 2%, joskus se on ollut likempänä 20%. Jokaisen pitää vain katsoa mitä asuntoon voi sijoittaa. Pienipalkkaisen tavan duunarin ei edes tarvitse haaveilla uudeesta talosta, jos vanhemmilla ei ole antaa sopivaa pesämunaa.

        Pyhäjärvellä on muutenkin hinnat aika pilvissä. 30-40 vuotta vanhoja taloja jotka on remontin tarpeessa maksaa täällä monesti 100ke.


      • vasuri123 kirjoitti:

        Teijän hallitus? Eiköhän se ole meidän kaikkien hallitus, enkä oikein usko että kaikki hullut säännöt on tehty tällä hallituskaudella. Halpaa se rakentaminen on nyt joissain mielessä, nyt asuntovelan korko on alle 2%, joskus se on ollut likempänä 20%. Jokaisen pitää vain katsoa mitä asuntoon voi sijoittaa. Pienipalkkaisen tavan duunarin ei edes tarvitse haaveilla uudeesta talosta, jos vanhemmilla ei ole antaa sopivaa pesämunaa.

        Pyhäjärvellä on muutenkin hinnat aika pilvissä. 30-40 vuotta vanhoja taloja jotka on remontin tarpeessa maksaa täällä monesti 100ke.

        No teijjän teijjän, siellähän on sossut ja vasurit !
        Ulkona on työtätekevien puolueet, eli kepu ja persut.
        Nyt on komukoitten ihannehallitus ja sen mukainen toiminta.


      • vasuri123
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        No teijjän teijjän, siellähän on sossut ja vasurit !
        Ulkona on työtätekevien puolueet, eli kepu ja persut.
        Nyt on komukoitten ihannehallitus ja sen mukainen toiminta.

        Hoh hoh hoijaa, oot sinä aivan uskomaton tapaus... Mutta ethän sinä muuten IKL:än kannattaja oisikaan, kyllä me ollaan kuin toiselta planeetalta... Älli loppuu ja pyörrytääpi....


    • Jutta ja Jykä jakaa rahaa maailmalle.
      Kreikan pankit kun sai rahaa Suomelta, niin lunasti kaksi risteilijää saksasta,.
      Kupla pukahtaa joskus ja kuka sen maksaa ?
      Ei ainakaan herrat vasurit, sossut, kokkorit, vaan tavallinen kansa.
      Poliitikot vaan jatkaa tanssia hautojenpäällä, niinkuin tähänkin asti.
      Katsokaapa kunnallispoliitikojen älyä, samanlaista älyvapaata pyrkyryyttää on myös valtakunnatasolla.



    • g.gulaggi

      Juo enemmän sitä kiljua joutilas!!

    • 6+16=22

      Onhan se niin jotta aina työmiestä sorretaan oli kommari kokari tai demari aina tyhmää vedätetään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe