Asuntovelat ?

Jykän ja Jutan hallituksen aikana on on asuntovelallisten keskivelka 250 000. Näinkö se pitää olla ? Hajonneita perheitä, Lapsia huostaan kun kulissit kaatuu ? Sitäkö haluttaan ? Hulluja on koko tellus ? Minun lapsuudenmuistoni on paras kun laiton isän saappaat jalkaan ja leikin lännenmiestä, isä kaivo silloin valtaojia, ja elätti perheen.Sitten tehtiin kaarnavenneitä.
Me nykyajaihmiset ollaaan vitsi.

17

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahveetunnilta

      Asiantuntija oikein veisaamassa,mene vaikka töihin välillä niin ei tarvii 24/7 veisata!!Mutta tämä työmies naattii vielä kupin kahveeta ja lähtee TÖIHIN!!!Oliko jok-kylällä pakkasta viime yönä?

    • kahveetunnilta

      Tässäpä mallia minun työmaastani. Olen nimittäin kommunistilobbari ja veisaaja! Miun mielestä kaikille pitää maksaa sama palkka, teki mitä hyvänsä ja kaikki kapitalistit vois muuttaa täältä norjaan!
      Suomi meille punikeille joille se kuuluukin!!!

      http://www.youtube.com/watch?v=MOPHimXYf4o

    • 6+2=8

      Kyllähän seo niin otta sihenkin aekaan työmistä kusetettiin eekä paljo arvoo annettu niin ku einykyäänkään. Tarkotan vaan kun kysytään ikäihmisiltä niin ovatkatkeria kun tuli tehtyä liikaa töitä. Helepommallakin ois päässy eikä turhaan rehkiny.

    • Vasuri123

      Jykä ja Jutta ei ole kenellekkään asuntovelkaa ottanut, kyllä se on jokaisen oma valinta. On nykyajan ihmisltä kadonnut kokonaan järki ja suhteellisuuden taju, kun otetaan satojatuhansia velkaa ja rakennellaan 200m2 omakotitaloja. Pienemmällä ja halvemallakin pärjää, sitten jää rahaa muuhunkin elämiseen kuin talon maksuun.

      • Vasuri 123 puhut osaltaan oikeeta, moni rakentaa liian hienosti.
        Mutta teijjän hallitus on tehnyt rakentamisen kaikkine hulluine sääntöineen ylihintaiseksi.
        Jos perhe rakentaa 80-120 talon, niin teijjän tekemä byrokratia syö siitä noin 30.000.


      • vasuri123
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Vasuri 123 puhut osaltaan oikeeta, moni rakentaa liian hienosti.
        Mutta teijjän hallitus on tehnyt rakentamisen kaikkine hulluine sääntöineen ylihintaiseksi.
        Jos perhe rakentaa 80-120 talon, niin teijjän tekemä byrokratia syö siitä noin 30.000.

        Teijän hallitus? Eiköhän se ole meidän kaikkien hallitus, enkä oikein usko että kaikki hullut säännöt on tehty tällä hallituskaudella. Halpaa se rakentaminen on nyt joissain mielessä, nyt asuntovelan korko on alle 2%, joskus se on ollut likempänä 20%. Jokaisen pitää vain katsoa mitä asuntoon voi sijoittaa. Pienipalkkaisen tavan duunarin ei edes tarvitse haaveilla uudeesta talosta, jos vanhemmilla ei ole antaa sopivaa pesämunaa.

        Pyhäjärvellä on muutenkin hinnat aika pilvissä. 30-40 vuotta vanhoja taloja jotka on remontin tarpeessa maksaa täällä monesti 100ke.


      • vasuri123 kirjoitti:

        Teijän hallitus? Eiköhän se ole meidän kaikkien hallitus, enkä oikein usko että kaikki hullut säännöt on tehty tällä hallituskaudella. Halpaa se rakentaminen on nyt joissain mielessä, nyt asuntovelan korko on alle 2%, joskus se on ollut likempänä 20%. Jokaisen pitää vain katsoa mitä asuntoon voi sijoittaa. Pienipalkkaisen tavan duunarin ei edes tarvitse haaveilla uudeesta talosta, jos vanhemmilla ei ole antaa sopivaa pesämunaa.

        Pyhäjärvellä on muutenkin hinnat aika pilvissä. 30-40 vuotta vanhoja taloja jotka on remontin tarpeessa maksaa täällä monesti 100ke.

        No teijjän teijjän, siellähän on sossut ja vasurit !
        Ulkona on työtätekevien puolueet, eli kepu ja persut.
        Nyt on komukoitten ihannehallitus ja sen mukainen toiminta.


      • vasuri123
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        No teijjän teijjän, siellähän on sossut ja vasurit !
        Ulkona on työtätekevien puolueet, eli kepu ja persut.
        Nyt on komukoitten ihannehallitus ja sen mukainen toiminta.

        Hoh hoh hoijaa, oot sinä aivan uskomaton tapaus... Mutta ethän sinä muuten IKL:än kannattaja oisikaan, kyllä me ollaan kuin toiselta planeetalta... Älli loppuu ja pyörrytääpi....


    • Jutta ja Jykä jakaa rahaa maailmalle.
      Kreikan pankit kun sai rahaa Suomelta, niin lunasti kaksi risteilijää saksasta,.
      Kupla pukahtaa joskus ja kuka sen maksaa ?
      Ei ainakaan herrat vasurit, sossut, kokkorit, vaan tavallinen kansa.
      Poliitikot vaan jatkaa tanssia hautojenpäällä, niinkuin tähänkin asti.
      Katsokaapa kunnallispoliitikojen älyä, samanlaista älyvapaata pyrkyryyttää on myös valtakunnatasolla.



    • g.gulaggi

      Juo enemmän sitä kiljua joutilas!!

    • 6+16=22

      Onhan se niin jotta aina työmiestä sorretaan oli kommari kokari tai demari aina tyhmää vedätetään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe