Mitä tarkoittaa "Levikset repee"?

Kesähitti 2013

Sini Sabotage ft. VilleGalle - Levikset repee:

"Vaikka toi sun meno o aika vetelää
Ja et oo tietty entinen kenenkään
Mut ainaku sä puhut sitä etelää
Se saa mun levikset repeemää."

Mitä tarkoittaa "Levikset repee"? Mitkä on levikset? Tai mikä on levis? Ja mitä tarkoitetaan niiden repeämisellä?

20

4653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omgomgomg

      No samaa olen miettinyt! Kertokaa nyt joku!!!!!

    • tietämätön

      Onko ne farkut?

      • PT00

        Levikset on Levi Straus-merkkiset farkut.


      • PT00
        PT00 kirjoitti:

        Levikset on Levi Straus-merkkiset farkut.

        Ja pakkohan niitten varkkujen on revetä jos kerran "etelän puhumisesta" kiihottuu


      • Anonyymi

        On!


    • v*ttu mitä p*skaa

      Repeäisi vaikka pää koko esittäjäkatraalta niin maailma muuttuisi kertaheitolla paremmaksi paikaksi.

      • vetyli

        se laulaja on iha hyvä


      • jonndduuu

        vitun molopää kuka on käskeny kuuntelemaan sitä biisii saatanan hutsu...


    • VETYLI

      ei se ny mikää paras oo mut ei ny huonokaa

    • Eräs Sini, kaimasi

      "Sini, "-sabotaasi", rakastaa, myös isäänsä, Jermua."
      Esim. kirjastossa nähtyä henkilöä, jonka levikset olivat jo kuluneet loppuun, nähneinä parhaat päivänsä.
      - Se tarkoittaa nk. Du Pont-haalareita mainostavia "ohjaajia", jotka ovat koulutettuja, sen tasoiseen, eristämiseen, sosiaali-ohjaajina.
      Mainos löytyy tässä entisen Työkalu-Ässän lehdestä, joka oikeuttaa mm. miestä olemaan tekemisissä esim. ammattinsa kanssa, ja rakentelemaan tutkintoaa käyttäen, hyvinvoinnista huolehtien, tulevaisuutta, myös muille ihmisille, työnsä lomassa, esim. osallistumalla näin maaseudun työhön, tämän kaupan ja liikkeen välityksellä, sen tarjoamin mahdollisuuksin, mm. muodon rakentamisen avulla, ja vastuusta. Maatilan työt ovat sen verran raskaita, että niille on sopivaa käyttöä, myös muiden ihmisten auttamisena, ja siten "Ohjaamisena", kuten toisen kehosta osallistuen. Työ on luovaa, kuin pienoismallien rakentaminen, jota "Du Pont"-haalareita käyttävän työ ei ole, luovana ja kuvaavana.

    • vetyli

      ei kiinnosta pelle

    • Se on toisen ihmisen

      Ai, pelle?
      - Etkö osaa edes sanan tarkistettua muotoa?
      Et voi teetättää näin työtä, joka on jatkuvaa, fyysisen ylivoiman, ja tarp näyttää sillä, sitä käyttäen, sanelemaa, palkatonta ja ympärivuorokautista.
      - Olen sentään edes työssä, entä itse?
      Tämä mies-henkilö ei ole sinun fyysinen voimasi, sen käyttämisen oikeutus. Olet jotekin palvonut pitkään pelkkää fyysistä voimankäyttöä, se on sairasta, koska usein se tuhoaa tulevaisuuden, vaarallisesti, hyvinvoinista myös muille ihmisille jättäen huolehtimatta itse, taas omalle fyysiselle voimalle ja sen kohdistamiselle, läheisyydettömästi, kilpailemiseen, tai sen oikeuttamiseen.
      ' kts. mm. persoonallisuutena

      Se on sairaalloisuutta.

    • vetyli

      älä hauku pienempiä.Olen vasta 10 vuotta

    • vetyli

      No veikö kissa kielen PELLE.

    • vetyli

      Huhuu kaikki

    • onkelma selvijää

      Kunnon perssepano selvittää ko. onkelman.

      • vetyli

        Runkkaa iha nii kovaa ku huvittaa.


    • Ventin Vihtori

      Joo. Tää on kyllä aivan helvetin ärsyttävä hokema koko biisi. Yleensä siedän näitä ns. kesähittejä aika hyvin. Ne on joskus jopa melko hauskojakin, vaikka hämmästyttävän huonoa musiikkia yleensä ovatkin. Tämä on kuitenkin jotenkin niin kertakaikkisen raivostuttava. En tiedä onko siinä yritetty saada aikaan huumoria tai parodiaa tai jotain, mutta ei ole kyllä onnistuttu ollenkaan. Kamalalla känisevällä äänellä joku teini hokee samaa lausetta kerta toisensa jälkeen. Ja minkälaista se "etelä" sitten on jota jonkun tuossa väitetään puhuvan. Onko tuo "laulaja" sitten olevinaan joku pohjoisen edustaja kun se etelä kerran niin kovasti häiritsee.

    • vetyli

      jus joo

    • ari_zwag

      Ajatelkaa ny, sillä o tyyppi joka saa sen "levikset repeen", ni silti pitää valittaa muuten veltosta menosta?
      Mikä ihana ihminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe