http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013062617194371_uu.shtml
No nyt tuli kyllä vasemmistoliitolta täysilaidallinen aivopierua...Taitaa arvon herra kansanedustaja elää siinä käsityksessä, että valmennuskurssi on jonkinlainen tae yliopistoon pääsemisestä. Varmaan samantien pitäisi siirtyä suoraan kommunismiin kun tuolle linjalle lähetään
Valmennuskurssit kieltoon
3
226
Vastaukset
- turhaarahastusta
Asia puhui kansanedustaja. Ei varmasti ole 100% tae, mutta eriarvoistaa liikaa. Toivottavasti joku fiksu älyää laittaa kansalaisaloitteen nettiin, joka ajaisi valmennuskurssien kieltoa. Minä ainakin kannatan.
- kansalaisaloite1
Hyvä tuo idea kansalaisaloite. Pistetään samalla seuraavat kansalaisaloitteet pystyyn:
- Kielletään alle 18-vuotiailta ulkomaanmatkat. Eriarvoistaa kun kaikilla ei ole mahdollisuutta matkustaa ja avartaa näin maailmankatsomustaan. Viron matkat voidaan hyväksyä sillä niihin on vähävaraisillakin varaa.
- Kielletään yli 500 maksavat sängyt sillä on täysin väärin, että joku rikas lapsi saa paremmat yöunet kuin köyhä lapsi. Kyllä kaikille pitäisi riittää Sotkan runkopatja.
- Kielletään luomuruoka sillä siihen nyt aikanaa ei ole varaa kaikilla - kielletäänihankaikki
Kielletään myös kielikurssit ja vaihto-oppilasvuodet, sellaiset antavat varakkaampien perheiden lapsille epäreilua etumatkaa kielten yo-kirjoituksissa.
Jos valmennuskurssifirmat kielletään, varmasti joku ryhtyää tarjoamaan yksityisvalmennusta korkeakoulujen pääsykokeisiin jne. Mitenkä näitä valvotaan?
Kielletään samalla kaikki, sitten kaikilla on yhtä kamalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984