Kehossaan herpes-virusta kantavat, auttakaa minua! Yleensä huuliherpekseni on kukkinut pari kertaa vuodessa, keväällä, kun UV-säteilyt alkavat tehdä tuhoaan. Ensimmäinen on aina aika raju, huuli turpoaa niin paljon, että puhuminen vaikeutuu ja koko leuka tuntuu puutuneelta. Seuraava on jo paljon lievempi, eikä sitä mitenkään huomaa, mutta itse tunnen kyllä sen olevan siellä. Minulla muutenkin huuliherpes on kumman näköinen, pelkkää märkivää ihottumaa ja turvotusta, ja sitä on varsinkin leuan ja ylähuulen iholla, ei lainkaan suurempia rakkuloita.
Nyt kuitenkin minulla on ollut koko touko- ja kesäkuun ajan herpeksen oireita. Oireet ovat pysyneet lievinä, eikä ihottumaa juurikaan erota, ellei tiedä mitä etsiä, mutta koko ajan tunnen, että herpes kukkii. Varsinkin kuumalla ilmalla, esim. kuumassa autossa, polttelun tunne on aivan sietämätön. Mitä voin tehdä, että herpes lähtee, eikä tule enää takaisin tänä kesänä? Onko apteekin voiteista apua, jos virus on jo aktiivisessa vaiheessa? Haluan jo nauttia kesästä, enkä jatkuvasti elää pelossa, että tartutan tätä vaivaa eteenpäin.
Ikuinen huuliherpes pois
kyllästynyt_tähän
5
125
Vastaukset
- tehoaa mulle
Kokeile koókosöljyä.
Syödään 1-4 rkl päivässä.- PinkiePieNeedsYourHelp
Ok
- Henna
Pyydä lääkäriltä tablettimuotoinen kuuri herpekseen.Lapsellani oli kevät-talvella kerran kuukaudessa huuliherpes ja hän sai Zovirax- kuurin ja nyt ei ole tullut herpestä vähään aikaan.
- mä vaan
Lääkäriltä kortisonikuuri ja toimii!!!
- tehoaa mulle
Olen syönyt jo vuosia kookosöljyä (kylmäpuristettu ja luomu) ja sillä läks herbes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258