Hei!
4,5-vuotias terve ja reipas tyttö kaipaa hoitajaa kotiimme satunnaisesti iltaisin ja/tai viikonloppuisin kesällä ja mahdollisesti myös ensi syksynä. Työ on lähinnä seurustelua, leikkimistä ja joskus nukuttamista (nukahtaa helposti :) ) - ei siis kodinhoitoa tai siivousta. Jos kiinnostuit, laita viestiä ja kerro itsestäsi palkkatoiveen ja kera joko vastaamalla tähän viestiin tai osoitteeseen pranamama70@gmail.com.
Lapselle hoitajaa Tampere (Tammela)
3
229
Vastaukset
- jossu_92
Eli olen Johanna Hiltunen 21 vuotias tamperelainen tytsy. Lastenhoito kokemusta mulla on 1kk-12 vuotiaitten välistä.
Etsin osa-aikaista taikka sitten kokopäivä työtä. Minulta onnistuu myös pienet koti askareet ruuan laitto, siivoukset, ymm.
Voin tulla lapsiasi hoitamaan kotiasi, taikka munkin tykö voi tuoda. Asun Annalassa kahden leikkipuiston vieressä, Ja talomme takana on pieni metsä minne voi tehdä esim: pieniä retkiä.
Olen ollut PPH: apulaisena 3kk, ja tykkäsin kovasti lasten kanssa touhuilusta.
Minulla on koira joka on todella lapsirakas koira, tykkää lapsista paljon. Ja sitten on kani ja kissa.
Mutta laittakaa sähköpostia johanna_hiltunen@jippii.fi
jos tulee jotain lisä kysyttävää vastaan mielellään.
Mulle voi tuoda jo aamulla lapsia hoitoon jos tarve vaatii ja voi olla niin kauvan hoidossa kun itse haluatte
Palkka toive olisi 8-9eh - Pranamama
Kiitos Johanna viestistäsi!
- minna .l
moikka olen 18vuotias tyttö joka asustaa tampereen lähellä :) olisin halukas tulla hoitamaan sinun lastasi syksyllä jos on mahdollista ! kokemusta löytyy iltapäivä kerhoista 3kk joissa on 1-5v lapsia :)olen lapsirakas,luotettava, iloinen,reipas, lapsien kanssa tykkään leikkiä ja ulkoilla :) palkka toive 6-9e h ? jos kiinostuit ota yhteyttä sähköpostiin minna18@hotmail.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034613Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743891368- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866