Kaksi nuorta naista (23 ja 22v.) etsivät Kannelmäen kimppakämppäkolmioonsa uutta suunnilleen ikäistämme naispuolista kämppistä. Olemme iloisia, rauhallisia ja avarakatseisia. Meillä asuu kissa.
Kaikilla on omat huoneet, joissa on ovi. Tarjolla oleva huone on 12m2, sähkö n. 10e/kk/hlö, netti 5e/kk/hlö. Asuntomme sijaitsee rauhallisella paikalla hyvien kulkuyhteyksien varrella. Asunnon kokonaispinta-ala on n. 80m2, yhteisinä tiloina on avara eteinen, valoisa keittiö sekä erillinen wc ja suihku. Meillä on pyykinpesukone mutta myös pyykkitupa löytyy alhaalta.
Toivomme pitkäaikaista vuokralaista joka olisi rauhallinen ja suvaitsevainen. Olisi mukavaa jos viihtyisit myös meidän seurassamme, sillä olemme sosiaalisia ihmisiä.
Helsinki, etsimme kimppakämppäkolmioon kämppistä
Pinja.
2
182
Vastaukset
- Pinja.
Vuokra on 356,4e/kk/hlö
- mmiiem
Hei! Olen 20v opintojen perässä Helsinkiin muuttava tyttö, ja asuntoa etsiskelen. Laitahan viestiä jos on vielä vuokralainen etsinnässä, [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817