mies nimeltä j savon sanomissa herra j oli sitä mieltä että kartonkitehdas on komediaa ja
tragegiaa.mutta olen sitä mieltä että ei ehkä kannata puuttua paperialaan.
se on herkkä ala ja saatta kusee omaan nilkkaan.mut hyvää parran kasvuaj.
savon sanomat juntunen
5
227
Vastaukset
- korni
näin se on paperi ala kuihtuu ehkä juntunenki joutuu etsimään työnsä muualta kuin savosta.toivottavasti eläken ikä on lähellä
- korni
mulla ainakin paperi lehti lakkaa
- veikko20
korni kirjoitti:
mulla ainakin paperi lehti lakkaa
ehkä se on näin et ei kannata omia mielipiteä kannatAa ilmoittaa
- Paperikonemies
Paperista viis, mutta ei ne ruoat lähde kaupasta reppuusi ilman pakkausta, Ja siitä pakkauskartongista juuri on kysymys, siinä on tulevaisuus. Varkaudessakin kone muutetaan aaltopahvipakkaukislle!
Juntunen olen kanssasi samaa mieltä. Isäni veli hoiti paperitehdasta
50-vuotta ja serkkuni suunnitteli paperikoneet, en muista tarkempaa
aikaa. Olen itse asunut 50-vuotta sitten juankoskella ja nyt kun muutin
tänne, eipä kylä ole paljon muuttunu niistä ajoista. Minulla on vain
hyviä muistoja kun ukin kanssa teimme suolla turpeen nostoa.
Mummo laittoi hyvää ruokaa ja sillä kasvoin hyvin.
..
Terveisin molempien tieteiden tohtori, aurinko ja tuulienergia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512