Niin mitä mieltä ootte nytten yleisesti katsoen ratsastajista?
1. Onko se ällöttävää jos tyttö harrastaa ratsastusta?
2. Onko ratsastus ruualla leikkimistä?
3. Haluaisitko ite harrastaa ratsastusta?
4. Jättäisitkö tyttöystäväsi jos hän kertoisi olevansa ratsastaja?
mitä mieltä olette hevostytöistä?
7
97
Vastaukset
- eisaatanajätkä
vittu että voi olla tyhmä?
- larintoo
Ratsastaja tytöt on parhaita omasta mielestä
1. Ei ole. Miksi olisi?
2. Ei. (vaikka onhan hevosenliha ihan hyvää...)
3. En.
4. Oletko vähän tyhmä? (en jättäisi)
Minulla ei ole tapana erotella ratsastajia muista ihmisistä. He eivät ole sen parempia tai huonompia.
Haluaisin tietää, miksi kysyt nämä kysymykset. Onko joku kiusannut sinua koska ratsastat? Ja mitä nuo numerot nimimerkissäsi tarkoittavat?- ratsastaja2747494)49
On minua kuisattu, koska ratsastan ja nuo numerot eivät tarkoita mitään
- Jätkä11
No en sellaisen kanssa suhteeseen joutuisikaan joka vain puhuisi hevosista eli en jättäisi jos vain sanoisi "hei olen ratsastaja " niin vastaisin vain jaa mut jos joku vaan ois"ihkuu heppa ja toi heppa ja tää heppa ja tu tuolla........" Niin sellaiset on ärsyttäviä mut mikäs siinä jos ratsastaa yks haileeha se o
- reijo7
Niin mitä mieltä ootte nytten yleisesti katsoen ratsastajista.
Ei minulla mitään ratsastavia tyttöjä ja poikia vastaan ole, se on ihan hyvä harrastus. Mutta sellaista ratsastusta vastaan minulla on sanomista jos ratsua kiusataan. Kun olet oppinut ratsastamaan laukaten niin siinä olen sitä mieltä, että ylimääräinen kannustaminen ja ohjaksilla yllytys ja käskeminen on asia jota en hyväksy. Myöskään sellaista, en hyväksy, että kannustetaan ja käännetään ohjaksilla, niin että ratsu nousee takajaloilleen, se tekee sen äkkiä tulleen kivun tähden, kun sitä kannustetaan.
Jouduin ajamaan hevosella metsä ajoa ja se on tosi rääkkiä hevoselle jos ohjastaja on kokematon ja tunnoton eläintä kohtaan. Minulle sattui metsä ajossa moni kolareitaita. Laitoin myöskin sille liikaa kuormaa. Huonosta hevosen kohtelusta tuli minulle ainakin tämän elämän aikainen painajainen ja itku. Olen jo nyt pappa iässä ja olin silloin alle 25 v kun hevosta ajoin. Vieläkin minulla on huono omatunto hevosenn väärän kohtelun tähden. Toivoisin, että ottaisitte neuvostani vaarin. Hevosen väärästä kohtelusta tulee elin ikäine huono omatunto. - onions
1. Kyllä. Kallistuu jopa oksettavuuden puolelle.
2. Alkaa epäilyttämään, että mitä sä sillä hevosella teet o_o
3. Nah..
4. Totta kai jättäisin. Kukapa ei?
herp derp*
Brains... Ever heard of them?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372