mitä mieltä olette hevostytöistä?

ratsastaja2747494)493

Niin mitä mieltä ootte nytten yleisesti katsoen ratsastajista?

1. Onko se ällöttävää jos tyttö harrastaa ratsastusta?
2. Onko ratsastus ruualla leikkimistä?
3. Haluaisitko ite harrastaa ratsastusta?
4. Jättäisitkö tyttöystäväsi jos hän kertoisi olevansa ratsastaja?

7

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisaatanajätkä

      vittu että voi olla tyhmä?

      • larintoo

        Ratsastaja tytöt on parhaita omasta mielestä


    • 1. Ei ole. Miksi olisi?
      2. Ei. (vaikka onhan hevosenliha ihan hyvää...)
      3. En.
      4. Oletko vähän tyhmä? (en jättäisi)

      Minulla ei ole tapana erotella ratsastajia muista ihmisistä. He eivät ole sen parempia tai huonompia.
      Haluaisin tietää, miksi kysyt nämä kysymykset. Onko joku kiusannut sinua koska ratsastat? Ja mitä nuo numerot nimimerkissäsi tarkoittavat?

    • ratsastaja2747494)49

      On minua kuisattu, koska ratsastan ja nuo numerot eivät tarkoita mitään

    • Jätkä11

      No en sellaisen kanssa suhteeseen joutuisikaan joka vain puhuisi hevosista eli en jättäisi jos vain sanoisi "hei olen ratsastaja " niin vastaisin vain jaa mut jos joku vaan ois"ihkuu heppa ja toi heppa ja tää heppa ja tu tuolla........" Niin sellaiset on ärsyttäviä mut mikäs siinä jos ratsastaa yks haileeha se o

    • reijo7

      Niin mitä mieltä ootte nytten yleisesti katsoen ratsastajista.

      Ei minulla mitään ratsastavia tyttöjä ja poikia vastaan ole, se on ihan hyvä harrastus. Mutta sellaista ratsastusta vastaan minulla on sanomista jos ratsua kiusataan. Kun olet oppinut ratsastamaan laukaten niin siinä olen sitä mieltä, että ylimääräinen kannustaminen ja ohjaksilla yllytys ja käskeminen on asia jota en hyväksy. Myöskään sellaista, en hyväksy, että kannustetaan ja käännetään ohjaksilla, niin että ratsu nousee takajaloilleen, se tekee sen äkkiä tulleen kivun tähden, kun sitä kannustetaan.

      Jouduin ajamaan hevosella metsä ajoa ja se on tosi rääkkiä hevoselle jos ohjastaja on kokematon ja tunnoton eläintä kohtaan. Minulle sattui metsä ajossa moni kolareitaita. Laitoin myöskin sille liikaa kuormaa. Huonosta hevosen kohtelusta tuli minulle ainakin tämän elämän aikainen painajainen ja itku. Olen jo nyt pappa iässä ja olin silloin alle 25 v kun hevosta ajoin. Vieläkin minulla on huono omatunto hevosenn väärän kohtelun tähden. Toivoisin, että ottaisitte neuvostani vaarin. Hevosen väärästä kohtelusta tulee elin ikäine huono omatunto.

    • onions

      1. Kyllä. Kallistuu jopa oksettavuuden puolelle.
      2. Alkaa epäilyttämään, että mitä sä sillä hevosella teet o_o
      3. Nah..
      4. Totta kai jättäisin. Kukapa ei?

      herp derp*

      Brains... Ever heard of them?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe