Moikka,
mulla on sekarotuinen leikattu narttu ja ikää löytyy 2,5v. Hirmunen energiapakkaus ja tässä energiapakkauksessa on kultaistanoutajaa, beaglea, karjalankarhukoiraa ja terrieriä. Oon nyt kuitenkin viime aikoina alkanut ihmetellä kun olen käyttnyt koiraa uimassa, niin vinkuu uidessaan. Ennen ei ole ollut moista ja paljon on uinut ja uimisesta tykkää. Keppiä se hakee vedestä, muuten ei niinkään tuu sen veteen mentyä ellei kaveria ole. Mistähän tää johtuu että vinkuu kun keppiä hakee? Neuvokaa tyhmää, kiitos.
Koira vinkuu uidessaan
Ihmeissään''
4
326
Vastaukset
- Puhelias koiruus?
Munkin koira ykisee ja tuhisee välillä. Ell kysyin ja sanoi että jotkut koirat puhelee sillä tavoin ilman sen suurempaa syytä. Jos syö, liikkuu ja juo normaalisti ym. niin en alkaisi huolestumaan. Anna toisen puhella :)
- intopii------
koira vaan on niin innoissaan
- mommi
Minulla myös koira joka vinkuu koko ajan kun ui. Taitaa olla niin innoissaan. Jos et sitä väkisin vie niin onneaan näyttää
- iiiuuuooo
Mullakin on koira joka on kova vinkumaan. Se puhelee sillattis, on jotain mieltä. En aina ymmärrä mitä, mutta vinkukoon vaan, ei se minua haittaa vaikken ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss795556Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243437- 1562002
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2221921Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1671676Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2811459Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵57991Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21960- 61919
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109907