Mistä nämä on tullut ja mite näistä pääsee veks?
Esim. nainen sana jossain johtaa deittisivulle ja game sana pokerisivulle vaikka en ole käy edes pokerisivuilla.
Ilmestyy Googlen aloitus sivulle scättideittipirkko kuvan kans ???
Jopa sähköpostisivulle, nyt on selainsuoja ottanut kiinni 11 kerktaa jonkun jutun.
Ei varmaan liity samaan asiaan..
Ei anna linkittää sivuja tänne, mutta alla lukee ads by CouponDropDown?
Mulla on popikkunoitten esto päällä. Tämä ongelma on ollut n 2 kk ja muilla heidän tietokoneilla ei ole samaa ongelmaa.
Linkkejä ilmaantuu joka sivulta
6
158
Vastaukset
Mistä selaimesta oliis kyse? Sen uudelleen asennusta/resetointia vosii kokeilla.
- Hermo menee
Firefoxista. Nyt ilmestyy punainen ilmoitus luukku että selainsuuoja on ottanut kiinni jonkun. Jos jätän hiiren pöydälle vähäksi aikaa ja kosken siihen taas, saan saman ilmoituksen.
Kävin eillen läpi koko koneen Malvarebyres Anti-Malvarella ja tulos oli tää,
Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org
Tietokantaversio: v2013.06.26.06
Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 10.0.9200.16618
Käyttäjä :: KÄYTTÄJÄ-PC [järjestelmänvalvoja]
27.6.2013 0:33:19
mbam-log-2013-06-27 (00-33-19).txt
Tarkistustyyppi: Täysi tarkistus (C:\|E:\|)
Tarkistussuodattimia valittu: Muisti | Käynnistys | Rekisteri | Tietojärjestelmä | Heuristinen/Ylimäärinen | Heuristinen/Shuriken | Mahdollisesti haitallinen ohjelma | Mahdollisesti haitallinen muutos
Käytöstä poistetut tarkistusvalinnat: Vertaisverkko (Peer-to-Peer)
Tarkistettuja kohteita: 377805
Kulunut aika: 47 minuutti(a), 22 sekunti(a)
Epäilyttäviä muistiprosesseja: 0
(Ei haitallisia kohteita)
Epäilyttäviä muistimoduuleja: 0
Epäilyttäviä rekisteriavaimia: 0
Epäilyttäviä rekisteriarvoja: 0
Epäilyttäviä rekisterikohteita: 0
Epäilyttäviä kansioita: 0
Epäilyttäviä tiedostoja: 0
(loppu) Entä selaimen resetointi? https://support.mozilla.org/fi/kb/firefoxin-nollaaminen-korjaa-helposti-monet-ongelmat
- Hermot mennyt jo
Tällaisen viestin saan Avastilta 3 kertaa peräkkäin. Eikö tuo nollaaminen vie kaikki mitä on muistissa? Vikään viruksentorjuntaohjelma ei poista tuota. Kun muistelen niin mulla on ollut tää sama ongelma joskus ennenkin mutta en muista miten sain sen pois.
Infection Details
URL: http://urlfilter.vmn.net/vmnsbf/data/130...
Process: C:\ProgramData\Anti-phishing Domain Advi...
Infection: HTML:Iframe-inf Kyllä vie Firefoxsista mutta kirjanmerkit/salasanat saa talteen Firefoxsista esimerkiksi Sync palvelun avulla: https://support.mozilla.org/fi/kb/firefox-sync-ota-kirjanmerkit-ja-valilehdet-mukaasi
- Troijan1
Sain kaikki pois, ajoin vikasietotilassa muutaman ohjeman pois niin lähti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984