Hei,
olen joitakin vuosia miettinyt vakavasti uskonasioita monelta eri kantilta. En vain ole ajatusteni kanssa kovin pitkälle edennyt. Olen 40v. mies Etelä-Suomesta. Nautin suunnattomasti pitkistä ja aivonystyrät töihin laittavista keskusteluista.
Voisitko sinä, mielestäsi sopivan ikäinen nainen, toimia eräänlaisena ohjaajana tuossa minulle ajoittain vaikeaselkoisessa ja mielestäni ristiriitaisessakin hengellisessä maailmassa? Osaan toki ottaa rennostikin ja jopa aika ajoin rankkakin huumorintaju, hyvällä maulla maustettuna, on erittäin suotavaa myös sinulta.
Minusta saat myös kaverin keskustelemaan lähes mistä tahansa asiasta, joten jonkinlainen vaihtokauppa keskusteluaiheiden suhteen ei missään nimessä ole poissuljettu.
Haussa jotain syvempää, unohtamatta kuitenkaan iloakaan
vaihdaajatus
2
215
Vastaukset
- latifa
Voisit laittaa vaikka sun sähköposti osoitteen niin voisi kirjotella, olen 40 v nainen länsisuomen alueelta.
- Vaihda..
No tuossaha tuo osoite on nimimerkissä yläpuolellas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151720Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2921319Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10905
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888