Mie oon ihmetelly sättipalstan vakkareita

Giggle

Mie täs oon ihmetelly ku puhutaa sättipalstan vakkareista. Ihmetellä saa aina, eikös vaa? Sitä mie oon vaan miettiny minkälaine on vakkarin päivä. Pohtin ja pohtin ja pohtin, aina pohtia saa, eikös vaa? Mittee se vakkari ehtii päivän aikana tekemää? Ehtiihä se vaikka mitä, eikös vaa?

klo 4-6
Vakkari alkaa sängys liikkuu levoottomasti. Käy vessassa. Mennee takasin sänkyy. Nukkuu huonosti.

klo 6-7
Vakkarin kello soipi ja pomppaa sängyst ylös. Kiiruhtaa vessaa, laittaa kahveet kiehumaa, syö hätäsee aamupalan ja juoksee yöppärin helmat/kalsarin lahkeet liehuen tietsikan ääree. Ennenku kone kuumenee, vetäsee sauhut parvekkeella. Saattaapi mennäkii oikeesti töihin.

klo 7-9
Vakkari vääntää vastauksia niin paljo ku sormistaa ja aivoistaa irti saa. Kertoo kohta lähteväsä töihin. Voi ehkä mennäkii töihin/siivoo kotiaan/tekee jottai muuta. Vahtii kuiteskii ku haukka palstaa. Viipyy poissa ainaskii tunnin. Kirjoottelee sillä välin multinikeillä. Kirjoottelee jonkun sanan omalla nikillään. Oikeesti töihin menny pittää kahvitauon yheksältä ja tullee vastaamaa minkä ehtii kymmenessä minnuutissa.

klo 9-11
Vakkari käypi äkkii kaupassa. Laittaa ruuat jääkaappii. Ottaa samalla eilisen jauhelihakeiton hellalle lämpiimää, laittaa levyn kolmoselle. Ettei palais pohjaan. Vääntää tekstii multinikeillä minkä ehtii. Käypi äkkii syömässä, sauhuilla. Palaa nopiaan takasii. Ehtii kuiteskii vessassa käyvä. Oikeesti töissä oleva syö ruokansa äkkii, käy sauhuilla, ei ehi vessaan, käy sit työajalla ja kirjoottelee puolet ruokatunnista.

klo 11-12
Vakkari kertoo lähtevänsä ruuanlaittoo. Jää kirjoottelemaa multinikeillä tunnin ajaksi. Oikeesti töissä oleva jatkaa töitänsä kurkkien välillä palstaa. Yrittää työkaverilta salaa kirjootella. Onnistuu. Kirjoottelee multinikillä.

klo 12-14
Vakkari palaa ruokatunnilta. Kirjoottelee omalla nikillään ja muutamalla multinikillä eikä oo moneen moneen tuntiin kirjootellu yhtikkääs mitää. Säntää keittämään päiväkahveet. Polttaa suunsa. Kiiruhtaa takasin kirjoottelemaa. Kahvetta läikkyy lattialle ja näppäämistölle. Kiroilee. Oikeesti töissä oleva tekkee hikihatus töitä. Yrittää päästä vähä aikaasemmi töistä ku kiirus kottiin tietsikan ääree.

klo 14-16
Vakkari jatkaa kirjoottelua omalla nikillä ja multinikeillä. Kertoo lasten kotiutuvan koulusta/tarhasta/pihalta. Pittää lopettaa vähäks aikaa. Antaa lapsille välipallaa. Vahtii palstaa. Kirjoottelee multinikeillä. Oikeesti töissä olevalla verensokerit alhaalla. Ärtynyt. Ei pääse kirjoottelee.

klo 16-17
Vakkari kertoo lähtevänsä ulkoilemaa. Säntäilee laittaen ruokaa, pessee pyykkiä ja tekkee kaikkee mahollista. Juoksujalkaa vie roskat. Samalla vahtii palstaa, kirjoottelee multinikeillä. Komentaa kaikkia. On kiireine ja ärtyny. Oikeesti töissä oleva lähtee kiirusti kotia kohti. Käy ekaks vessassa. Ostaa mäkkäriltä pikaruokaa. Heittää kengät, takit lattialle, avaa tietsikan ja oottaa hermostuneesti tietsikan aukeemista. Henkee pidätellen alkaa kirjoottelee omalla ja multinikeillä. On onnellinen.

klo 17-21
Vakkari ei oo olevinaa palstalla ja kirjoottelee multinikeillä. Joku mennee omallakin. Vahingos. Laittaa siin samalla iltapalat, iltakahveet ja lapset nukkumaan. Huutaa puoliskollee. Väsynyt. Ei voi mennä nukkumaa.

klo 21-24
Vakkari kirjoottelee välil omalla nikillä ja muutamilla multinikeillä. Sannoo meneväsä nukkumaa. Jää kirjoottelee multinikeillä. Väsyny. Keittää kahveeta. Pysyis hereillä.

klo 24
Vakkari väsähtää. Sitkeesti kirjoottelee multinikeillä. Ei jaksa ennee. Sammuttaa tietsikan. Mennee iltapesulle. Muistaaki yhen jutun. Avvaa tietsikan. Kirjoottelee multinikeillä ite itellee. Väsähtää. Sammuttaa tietsikan. Mennee nukkumaa.

klo 6-7
Vakkarin kello soipi ja pomppaa sängyst ylös. Jatkuu samal taval ku eilen.

187

7122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakkari nr 1

o melkei ko tuo, mut miul o aina tietokone auk ja mie mään sen ääreen ensiks aamusel ja sit vast keitän ne kaffet. Muute on justiisa ko miu elämästäi, mist sie osasitkii noi hyvi sannoo, taijjat ite olla vakkari ko tiijät.

• Giggle

Mie vaa ihmettelen. Oon vaa ohikulkumatkal.

• vakkari nr 1
        Giggle kirjoitti:

Mie vaa ihmettelen. Oon vaa ohikulkumatkal.

ett sie valehtelet. Sie missää ohikulkumatkal oo, koha puhut. Sie oot näit palstavierait ja sivustkattojii, hyö käyp tääl vaa iha vahingos kans. Mie oon olt nii kauva tääl et mie tiijjän.
        Nyt mie mään muka makkaamaan enkä tuu vähhää aikaa.

• Giggle
        vakkari nr 1 kirjoitti:

ett sie valehtelet. Sie missää ohikulkumatkal oo, koha puhut. Sie oot näit palstavierait ja sivustkattojii, hyö käyp tääl vaa iha vahingos kans. Mie oon olt nii kauva tääl et mie tiijjän.
        Nyt mie mään muka makkaamaan enkä tuu vähhää aikaa.

Mie oon vaa ohikulkumatkal. Ja ohikulkumatkal ollaa palstavierait. Mie katon täst sivust ku sie määt makkaamaa. Sit sie herräät multinikkeilee.

• vakkari nr 1
        Giggle kirjoitti:

Mie oon vaa ohikulkumatkal. Ja ohikulkumatkal ollaa palstavierait. Mie katon täst sivust ku sie määt makkaamaa. Sit sie herräät multinikkeilee.

suunnittelin, mut en mie jaksakkaa tännää. Jos mie huomen sit, kerkiihä sitä myöhemminkii, mut jos mie yöl herrään nii sit mie tuun monel nikil.
        Määhä sie ohi ko kerra vaa käymäs oot, mää hyvä ihmine ja kävele männessäis. Öit siulkii.

• Giggle
        vakkari nr 1 kirjoitti:

suunnittelin, mut en mie jaksakkaa tännää. Jos mie huomen sit, kerkiihä sitä myöhemminkii, mut jos mie yöl herrään nii sit mie tuun monel nikil.
        Määhä sie ohi ko kerra vaa käymäs oot, mää hyvä ihmine ja kävele männessäis. Öit siulkii.

Mie oon vaa ohikulkumatkal. Mie juutuin tähä kii. Sie vaa hämmäyksen vuoks tuut sannoo. Sen takkii mie jäin tähän jummii ku tiesin siun koht takasii tulevaks. Mie taijjan pistee ny juoksus. Kävelemäl ei ehi nii usseesti täst ohi ku juoksemal. Miust taitaa tul vakkarii täl menol. Mittees sie luulet?

• vakkari nr 1
        Giggle kirjoitti:

Mie oon vaa ohikulkumatkal. Mie juutuin tähä kii. Sie vaa hämmäyksen vuoks tuut sannoo. Sen takkii mie jäin tähän jummii ku tiesin siun koht takasii tulevaks. Mie taijjan pistee ny juoksus. Kävelemäl ei ehi nii usseesti täst ohi ku juoksemal. Miust taitaa tul vakkarii täl menol. Mittees sie luulet?

oikei pahast ko nii naurattaa. Kyl sie taijjat jo iha vakkari ollakkii, jos sie kerra siihe jäit seisomaa. Mie mään kyl nyt iha tosissaa makkaamaa, ko ehä mie heti voi muil nikkilöil tulla ettei joku arvaa et se mie oon. Minnuu vähä kyl situttaa et kukkaa ei tiijjä kuka mie oon, mut ei se mittää kuitekaa.

• Giggle
        vakkari nr 1 kirjoitti:

oikei pahast ko nii naurattaa. Kyl sie taijjat jo iha vakkari ollakkii, jos sie kerra siihe jäit seisomaa. Mie mään kyl nyt iha tosissaa makkaamaa, ko ehä mie heti voi muil nikkilöil tulla ettei joku arvaa et se mie oon. Minnuu vähä kyl situttaa et kukkaa ei tiijjä kuka mie oon, mut ei se mittää kuitekaa.

Mie pääsin näi äkkii siun luo takasii. Ja mä oon vaa ohikulkumatkal. Ainaks tääl palstavierait juoksutettaa näi kauhiisti? Iha hiki tullee. Mie en pääse täst ympyräst pois. Onks tääl liikenneympyröi näin paljo? Pittää mennä maratoonivauhtii. Ei kaa siulkii oo suolistos vikkaa ku situttaa? Sie sit määt sil situlle. Sit sie tuut takasii varmannii multinikil. Tää ympyrä pittää suaha auki. Mie meen taas. Otin polkupyörän ku sil pääsee kuiteskii nopeemmin takas tänne.

• vakkari nr 1
        Giggle kirjoitti:

Mie pääsin näi äkkii siun luo takasii. Ja mä oon vaa ohikulkumatkal. Ainaks tääl palstavierait juoksutettaa näi kauhiisti? Iha hiki tullee. Mie en pääse täst ympyräst pois. Onks tääl liikenneympyröi näin paljo? Pittää mennä maratoonivauhtii. Ei kaa siulkii oo suolistos vikkaa ku situttaa? Sie sit määt sil situlle. Sit sie tuut takasii varmannii multinikil. Tää ympyrä pittää suaha auki. Mie meen taas. Otin polkupyörän ku sil pääsee kuiteskii nopeemmin takas tänne.

en mie yöl tultkaa ennää, tai kävin mie kerra ko tuo miu ukkoi alko vonkaamaa ja mie sanoin sil iha suoraa et mie en ennää semmosii luonnottomuuksii ruppee. Kyl miu vaari ol iha oikees ko sano jot samalaisii on kaik ukot niiko maalarihousut.
        Sitä mie vaa tulin sanomaa et sie et vissii sais pyöräl ympyröis ajjaa, mut emmie iha varma oo ko miul ei oo korttii.
        Sie voisit laittaa semmose kilpailu mis kaik vois ruveta arvailemmaa kuka o kukakii, ja vähä sais sit samal haukkuu lätkyttää vakkariloit.
        Ei miul mittää muuta olt, hyvvää päiväjatkoo siulkii. Mie lähe täst muka töihi vaik ehä mie mihikää mää, koha sanon.

• Giggle
        vakkari nr 1 kirjoitti:

en mie yöl tultkaa ennää, tai kävin mie kerra ko tuo miu ukkoi alko vonkaamaa ja mie sanoin sil iha suoraa et mie en ennää semmosii luonnottomuuksii ruppee. Kyl miu vaari ol iha oikees ko sano jot samalaisii on kaik ukot niiko maalarihousut.
        Sitä mie vaa tulin sanomaa et sie et vissii sais pyöräl ympyröis ajjaa, mut emmie iha varma oo ko miul ei oo korttii.
        Sie voisit laittaa semmose kilpailu mis kaik vois ruveta arvailemmaa kuka o kukakii, ja vähä sais sit samal haukkuu lätkyttää vakkariloit.
        Ei miul mittää muuta olt, hyvvää päiväjatkoo siulkii. Mie lähe täst muka töihi vaik ehä mie mihikää mää, koha sanon.

Seeeiiiiiiis! Pysähtyhä se tää naapurii pyörääkin täl kohtaa kun mie taas ohikulkumatkal tulin kattoo kaikkii vakkareii ja muinannii. Mie sit olin olevinannii tää päivä töis vaik tosasijassa korjailin koko pitkän päivän polkupyörää. Mieku mänin eilen tääl sil mukkelis makkelis nii rengas män puhki. Sit mie sitä tännää korjailin. Ol nii pahamakune purkka suus nii sil sit yritin paikata. Siin renkaas oli sellane tappi. Otin sen tapin poijes ja panin purkan siihe reikään. Pumppasin ja pumppasin eikä mää ilmoo yhtää. Sit siihe yhytti naapur ihtesä ja sano mittee sie meinaat. Katto sitä siin sit vähä aikaa. Purskaht nauramaa. Mie ihmeissäin. Ol sit nii avulias et anto oman pyöränsä lainaa ja lupas korjata miun pyörän. Ny mie sit oon taas täs ympyräs. Elä sie kortist huolehi. Ei miullakaa oo sellasii mut hyvin polkee.

Mittee se ukkos sillee vonkaamaa alkaa ku toine makkamaa tullee. Vuaris on iha oikees. Kaikil miehil on ainaskii samanlaisii verkkarei ja tennisukat jalas. Maalarinhousui ne käyttää sit jos halluu tai ossoo.

Mittees meijä pittää arvailla? Mie oon vaa ohikulkumatkal.

• vakkari nr 1
        Giggle kirjoitti:

Seeeiiiiiiis! Pysähtyhä se tää naapurii pyörääkin täl kohtaa kun mie taas ohikulkumatkal tulin kattoo kaikkii vakkareii ja muinannii. Mie sit olin olevinannii tää päivä töis vaik tosasijassa korjailin koko pitkän päivän polkupyörää. Mieku mänin eilen tääl sil mukkelis makkelis nii rengas män puhki. Sit mie sitä tännää korjailin. Ol nii pahamakune purkka suus nii sil sit yritin paikata. Siin renkaas oli sellane tappi. Otin sen tapin poijes ja panin purkan siihe reikään. Pumppasin ja pumppasin eikä mää ilmoo yhtää. Sit siihe yhytti naapur ihtesä ja sano mittee sie meinaat. Katto sitä siin sit vähä aikaa. Purskaht nauramaa. Mie ihmeissäin. Ol sit nii avulias et anto oman pyöränsä lainaa ja lupas korjata miun pyörän. Ny mie sit oon taas täs ympyräs. Elä sie kortist huolehi. Ei miullakaa oo sellasii mut hyvin polkee.

Mittee se ukkos sillee vonkaamaa alkaa ku toine makkamaa tullee. Vuaris on iha oikees. Kaikil miehil on ainaskii samanlaisii verkkarei ja tennisukat jalas. Maalarinhousui ne käyttää sit jos halluu tai ossoo.

Mittees meijä pittää arvailla? Mie oon vaa ohikulkumatkal.

just tällee näkemää siu viestis, vaikken koko päivän oo tääl muka olt.
        Nyt mie mään taas makkaamaan ja sussiunakkoo jos tuo ukko taas ruppee vonkaamaa, mitä mie sit hälle sanon. Sit miu pittää taas tulla multinikkilöil kirjottammaa.
        Koha sie et mänis iha sekasii ko koko aja ympyrää pyörit, sit siust kyl tulloo vakkar iha varmast. Mie kyl vielkii eppäilen et sie oot koko aja oltkii, sie et vaa sano, mut kyl mie tiijjän.

• Giggle
        vakkari nr 1 kirjoitti:

just tällee näkemää siu viestis, vaikken koko päivän oo tääl muka olt.
        Nyt mie mään taas makkaamaan ja sussiunakkoo jos tuo ukko taas ruppee vonkaamaa, mitä mie sit hälle sanon. Sit miu pittää taas tulla multinikkilöil kirjottammaa.
        Koha sie et mänis iha sekasii ko koko aja ympyrää pyörit, sit siust kyl tulloo vakkar iha varmast. Mie kyl vielkii eppäilen et sie oot koko aja oltkii, sie et vaa sano, mut kyl mie tiijjän.

Ol nii iso mäki ympyräs. Pitkä ol matkakii tuolt tänne. Sano sil ukollees et siul on piänsärky tai hampaasee koskee. Kuiteskii se alkaa tarjomaa siulle särkylääket molempii. Mänis hukkaa kuinennii siun selitykset. Määt sin viereen ja vejät peiton korvii ja leikit et ohhoh kyl nukuttaa ja sit sie ootkii jo unes. Kiännä selkäs nii ei tajjuu siun simmuis liikkuvan. Et sie voi mittää tietää ku mie oon vaa ohikulkija. Sie oot väsynynnä ku tuollaast haastat.

• vakkari nr 1
        Giggle kirjoitti:

Ol nii iso mäki ympyräs. Pitkä ol matkakii tuolt tänne. Sano sil ukollees et siul on piänsärky tai hampaasee koskee. Kuiteskii se alkaa tarjomaa siulle särkylääket molempii. Mänis hukkaa kuinennii siun selitykset. Määt sin viereen ja vejät peiton korvii ja leikit et ohhoh kyl nukuttaa ja sit sie ootkii jo unes. Kiännä selkäs nii ei tajjuu siun simmuis liikkuvan. Et sie voi mittää tietää ku mie oon vaa ohikulkija. Sie oot väsynynnä ku tuollaast haastat.

mänin sanomaa niiko sie käskit, ja enne ko ukko ees pyys. Hää sit kääns kylkee ja sit hää, voi voi emmie ilkiä sanoakkaa mitä hää sit tek, mut hää sano jot piä akka v***s ja virskirjais, hää ellää leivälläkkii.
        Kyl mie tiijjän kuka sie oot ja tiijjän monta muutakii, meisselit ja muut, vaik hyö kui koittaa muuttaa tyylilöitää. Mie oon olt tääl nii kauava jot mie tiijän mut emmie mää sanomaa. Mut minnuu ei tiijjä kukkaa, se kyl vähä vielkii situttaa. Nyt mie en oo ees mänevinäin töihi, mie mään leikkaamaa nurmee ko hää kasvaa nii et ei peräs pysy, ja ukko sano et leikkaa nurmes, hää ei tee ennää mittää.

• Giggle
        vakkari nr 1 kirjoitti:

mänin sanomaa niiko sie käskit, ja enne ko ukko ees pyys. Hää sit kääns kylkee ja sit hää, voi voi emmie ilkiä sanoakkaa mitä hää sit tek, mut hää sano jot piä akka v***s ja virskirjais, hää ellää leivälläkkii.
        Kyl mie tiijjän kuka sie oot ja tiijjän monta muutakii, meisselit ja muut, vaik hyö kui koittaa muuttaa tyylilöitää. Mie oon olt tääl nii kauava jot mie tiijän mut emmie mää sanomaa. Mut minnuu ei tiijjä kukkaa, se kyl vähä vielkii situttaa. Nyt mie en oo ees mänevinäin töihi, mie mään leikkaamaa nurmee ko hää kasvaa nii et ei peräs pysy, ja ukko sano et leikkaa nurmes, hää ei tee ennää mittää.

Mie en kyl ossoo teit neuvvoo. Jos mie neuvvon viel lissee nii koht teil on avioero. Mieku en oo sykolooki nii mie suatan sannoo iha mitä vaa ja siit ei hyvvee seuroo. Näithä sie itekkii. Het ukkos alko haukkuu sinnuu pihtariiks. En mie kyl ymmärrä mittee sie sil virsikirjal tiet sängys. Vai ookko sie liimannu siihe virskirjaan jottai muit kuvvii. Sit olevinas hyrräilet univirsii. Mist sie tiijjät kuka mie olen ku mie oon vaa ohikulkumatkal. Ain sit jään jummii tähä ympyrää. Sie sit tietyyst lainaasit ukkos partakonet ja leikkaasit kaiken paljaaks. Paremp tietennii on ite tehä nii ei tuu mittää sanomist.

• vakkari nro 2

Tässä miun päiväjärjestys

Klo 4.45 kännykän herätyskello soipi
      Klo 4.50 meen paskalle ja pesen hampaat
      Klo 5.00 väsään eväät töihin ja piereskelen samalla
      Klo 5.15 pakko mennä uudestaan vessaan vääntään tortut
      Klo 5.25 puen päälleni
      Klo 5.30 lähden töihin
      TÖISSÄ
      Klo 14.00 kaasutan täysillä kotiin
      Klo 14.15 juoksen sisälle ja avaan koneen ja luen mailit
      Klo 14.45 menen kuselle ja sitten suihkuun
      Klo 15.00 takaisin koneelle
      SYÖNTIÄ JA PALSTAN VAHTIMISTA
      Klo 20.30 viimeiset kommentit palstalle ja sitten iltakuselle, jonka jälkeen menen nukkumaan
      NUKKUMASSA
      -"-

• Giggle

Ohikulkiissa ihmettelen siun suolen liukkautta. Sie juokset yhtenää vessas. Päiväs on muute varmaa hyväs järjestykses.

• vakkari nro 2
        Giggle kirjoitti:

Ohikulkiissa ihmettelen siun suolen liukkautta. Sie juokset yhtenää vessas. Päiväs on muute varmaa hyväs järjestykses.

Oho. Huomasin muuten juuri, että minunhan pitää olla jo nukkumassa tähän aikaan. Poistunkin heti pikimmiten.

• Giggle
        vakkari nro 2 kirjoitti:

Oho. Huomasin muuten juuri, että minunhan pitää olla jo nukkumassa tähän aikaan. Poistunkin heti pikimmiten.

Minnuu henkästyttää ku ajoin nii kovvaa polkupyörällä. Joko sie oot heränny multinikkeilee? Ny ois jo aika. Jottai uuttahii siunkin päiväjärjestyksee pittää saaha. Vai ookko sie männy sättäilee? Sit ei saa sättäillä kettää. Se on ruma tapa. Ny mie hyppään takasii pyörän selkää. Jos vauhti heittäs täst ympyräst poijjes. Pittäis piästä nukkumaa. Tää on iha hirveetä! Kyl miust koht tullee vakkarii. Pittää lisätä vauhtii iha tosissaa.

• Giggle
        Giggle kirjoitti:

Minnuu henkästyttää ku ajoin nii kovvaa polkupyörällä. Joko sie oot heränny multinikkeilee? Ny ois jo aika. Jottai uuttahii siunkin päiväjärjestyksee pittää saaha. Vai ookko sie männy sättäilee? Sit ei saa sättäillä kettää. Se on ruma tapa. Ny mie hyppään takasii pyörän selkää. Jos vauhti heittäs täst ympyräst poijjes. Pittäis piästä nukkumaa. Tää on iha hirveetä! Kyl miust koht tullee vakkarii. Pittää lisätä vauhtii iha tosissaa.

Mie ku olikii vaa ohikulkumatkal. Mie pistin sit nii vauhtii polkimii et heittäs miut ympyräst. Oli nii kova vauhti et simmut pit pistää kii. Sit sitä mentii ku ei nähny ennee mittää. Kaikkis pimeni simmuis. Sormet män iha kankeeks. Suuta alko kuivaa. Polkimet kuumu liikaa. Mukkelis makkelis mänin! Piäsin täst pois. Ny mie meen panee simut kii. Huomen sit olen taas ohikulkumatkal ku tää sattuus tähä matkan varrel sopiivast. Nukkukee välil. Mie en tuu sit multinikkeilee ku mie ossoo semmoost.

• vakkari nro 2
        Giggle kirjoitti:

Tarkkaavaisena paikalla. *ilmoittautuu*

• Giggle
        vakkari nro 2 kirjoitti:

Tarkkaavaisena paikalla. *ilmoittautuu*

Kuiteskii sie vahtasit miun pyöräl ajjoo koko eilisen ehtoon. Sie oot säntilline. Tuost tyylist mie piäjän ku sie tuollee ilmottauvut ja oot viel tarkkaavainenkii.

• lisää tälläistä

heheeeeeeeeeeee :)

• Giggle

Ku oon ohikulkumatkal ihmettelen vaa yht asiaa. Mite täst ympyräst pääsee irti? Mie ku pelkään miust tulevan vakkari. Pittääks miunkin sit kirjootella yöt päivät? Se olis iha hirveetä. Mie pistän maratooniks ni ehin sit koht taas vastaamaa.

• vakkari nro3

hyvin kuvailtu, sättipalstavakkarin arkipäiväisestä aherruksesta. Elämän tärkein asia tulikin sitten selväksi...ja sehän on tämä vihastuttava kotoisten tappelusten palsta jossa tärkeintä eivät ole asiat ja aiheet vaan ihastuttavat ihmiset ruutujen takana ja siinä se salaisuus, *hymy*.

• työnantaja....

.. yhden aikas oleelliisen asian... rahan.. että vieläpä monet näistä elävät periaatteessa vieläpä toisen peesillä :)... Korvaukset juoksee.. joko kotihoidontuki, työttömyyskorvaus tai vaikkapa palkka.. Tai sit toinen puolisoista kustantaa koko lystin..
        Ja eiköhön tää oo vaan meidän kateellisten panettelua :) kun emme voi tätä tehdä koko päivää siis chattäilyä.. Kun jonkun täytyy myös tienata rahaa ja pitää nää chattäilijät tyytyväisenä :) Hauskaa päivän jatkoo kaikille työsä ääressä , olipa se sitten vaikkapa kokopäivä työ chatis...

• spinetti
        työnantaja.... kirjoitti:

.. yhden aikas oleelliisen asian... rahan.. että vieläpä monet näistä elävät periaatteessa vieläpä toisen peesillä :)... Korvaukset juoksee.. joko kotihoidontuki, työttömyyskorvaus tai vaikkapa palkka.. Tai sit toinen puolisoista kustantaa koko lystin..
        Ja eiköhön tää oo vaan meidän kateellisten panettelua :) kun emme voi tätä tehdä koko päivää siis chattäilyä.. Kun jonkun täytyy myös tienata rahaa ja pitää nää chattäilijät tyytyväisenä :) Hauskaa päivän jatkoo kaikille työsä ääressä , olipa se sitten vaikkapa kokopäivä työ chatis...

korvaukset ja tuet juoksee ja osa on toisen peesillä vaikka ei sätissä edes kävisi. :) Ei ne sättäämiseen liity, vai tunnetko jonkun joka rupeaa työttömäksi että saisi sätätä *ihmii*. Jos puoliso maksaa elämisen niin sekään ei kuulu muille kuin pariskunnalle itselle. Palkka on eri juttu, töissä on muka kiire ja paineita olevinaan mutta silti porukka ehtii sättäämään heti aamusta ainakin 40 =)

• Giggle

Niihän myö kaik immeiset ollaa ihastuttavii ja vihastuttavii.

• biophilus

Olipas hauskaa luettavaa heti aamusta. Hienosti olit päivän jaksottanut.

• ohikuleskelija

kesän paras avvaus.
      tai eppäilen niin, enhän miekään toki oo täälä koko kessää vetelehtiny.
      burn outin vaara vaanii vakkareita, kiirusta näkkyy elämäsä pitävän.
      *säntää äkkii köökin kautta vessaa ja palajaa kohtsilleen*

• Giggle

Täs naapurin pyöräs on vilkkaat polkimet. Mie mään nii lujjaa et iha veet simmuist valluu. On täs jarrutkii. Siks mie pysähtyin tähä siulle haastelee. Kyl mie eppäilen et ootko sie välil käyny mökil olleskaa. Kaik vakkariit ja muutkii käy kesäsiin mökil. Oikeesti ne ei kuiteskaa mee mihkää vaa ovat kotonansa tietsikka auki. Sit ne multinikkeilee. Ja ain sattaa siel mökil vettä.

Pitiks siun hakkee ekaks evväät valmiiks ja sit männä vast sinne vessaan?

• ohikuleksija
        Giggle kirjoitti:

Täs naapurin pyöräs on vilkkaat polkimet. Mie mään nii lujjaa et iha veet simmuist valluu. On täs jarrutkii. Siks mie pysähtyin tähä siulle haastelee. Kyl mie eppäilen et ootko sie välil käyny mökil olleskaa. Kaik vakkariit ja muutkii käy kesäsiin mökil. Oikeesti ne ei kuiteskaa mee mihkää vaa ovat kotonansa tietsikka auki. Sit ne multinikkeilee. Ja ain sattaa siel mökil vettä.

Pitiks siun hakkee ekaks evväät valmiiks ja sit männä vast sinne vessaan?

ekkai sie eppäile?
        en mie koko kessää sielä mökillä kuuhkaillu.
        tääläki vaa pistäyvyin.
        tietennii samalla syopöttellee ko vessasa istuksii.
        ei mee aikaa hukkaan ja piäsöö noppeemmin takasii konneelle.
        en mie siltikää täälä aina oo, kuhan käväsen.
        *raahaa jääkaappia likemmäksi*

• Nanaliina
        ohikuleksija kirjoitti:

ekkai sie eppäile?
        tääläki vaa pistäyvyin.

ulkovessas?Onks siel kärpäsii?

• ohikuleskelija
        Nanaliina kirjoitti:

ulkovessas?Onks siel kärpäsii?

elä kaikkien kuullen.
        kesällä pörinää vallan vimmatusti.
        onneks on talavi tulollaan.
        sillon ei passaa kauvaa sielä kupeksia.
        ettei tuu niitä tulehuksia.
        *silimäilee villahousu varastoa*

• Giggle
        ohikuleksija kirjoitti:

ekkai sie eppäile?
        tääläki vaa pistäyvyin.

En mie eppäile. Uattelin vaa et samal ottaasit laktaasii nii ei mänis nii kauvvaa siel vessas. Sie ku ensiin syöt evväät. Kestää nii kauvvan ennenku ne alkaat sulamaa. Heitä vähä laktaasii perrään nii alkaa takapiä pörräämää. Onks siul jäänä kesämökilt elohiir simmuun?

• yks lukija
        ohikuleskelija kirjoitti:

elä kaikkien kuullen.
        kesällä pörinää vallan vimmatusti.
        onneks on talavi tulollaan.
        sillon ei passaa kauvaa sielä kupeksia.
        ettei tuu niitä tulehuksia.
        *silimäilee villahousu varastoa*

Raappapöksyt hyvät?

• ohikuleskelija
        yks lukija kirjoitti:

Raappapöksyt hyvät?

sellaasiako sie pruukkaat käyttää?
        miul on kyl ihan pässinpökkimäst tehyt.
        pittää lämpösnä ja kestää kulutust.
        *ohojaa yhen lukijan toiseen ympyrään*

• Nana
        ohikuleskelija kirjoitti:

sellaasiako sie pruukkaat käyttää?
        miul on kyl ihan pässinpökkimäst tehyt.
        pittää lämpösnä ja kestää kulutust.
        *ohojaa yhen lukijan toiseen ympyrään*

Sinä kirjoitat aina mukavia hyvän mielen tarinoita, sellaista lämmintä huumoria joka väkisinkin nykkii suupieliä ylöspäin.
        *ihailee elävän mielikuvan sättärin touhuista luovaa ketjua* Villahousut ne olla pitää :))

• Nana
        Nana kirjoitti:

Sinä kirjoitat aina mukavia hyvän mielen tarinoita, sellaista lämmintä huumoria joka väkisinkin nykkii suupieliä ylöspäin.
        *ihailee elävän mielikuvan sättärin touhuista luovaa ketjua* Villahousut ne olla pitää :))

Ei pilkaten eilenkään, lämmöllä Sinulle.
        *kyseenalainen taito valita vääriä sanoja*

Juttelemaan en kyennyt, surin kaikkia menneitä asioita. *halaa vielä ja toivottaa lämmintä syksyä*

• ohihiipijä

vaan mie hiivin tästä ohi ku en oo vakkari.

Sitä mie vaa ihmettelen, etä kui sie ton päivän kulun niin hyvin tiiät? Ettet vaa kuitennii ois ite vakkar jollai multinikillä?

Ja sit sitäki mie pohiskelin, että aika vähä käyvät vessassa nää vakkarit, kyllä miun usseemmin tarvii käyvä. Mut miehä ehinki ku en oo vakkari.

Ny mie hiivin tästä pois, ettei miulle käy niinku siulle giggle, että jään täähän vaan pyörimään.

Hyvvää työpäivää työläisille ja vielä parempaa kotona sättäileville vakkareille!

• Giggle

Sehä on ny iha selvä asija. Mie oon vaa ohikulkumatkal mut ku mie huomasin et tääl puhutaa vakkareist nii mie aloin ihmettelee mittee ne sellaaset on. Mie ensin aattelin et se tarkottaa jottai vagi-naista. Mut eihä se sit ollukkaa. Mie sit jututii yhtä vakkarii nii se kertoos sit omast päiväst. Siin mie sit ihmettelin mite ihmees ne ehtii kaikkee tehä. Miullakin män koko päivä polkupyöräkumin korjaukses ja ois männä iltannii ellei naapur ois tullu hättiin. Ny mie sit pyörin tääl naapurii pyöräl.

Sehä on ny iha selvää et ei ne ilkii sannoo meneväsä vessaa. Sit ne suattaapi sannoo olevasa puhelimes. Istuuvat kuinennii autuaallisest pöntöl.

• ohihiipijä
        Giggle kirjoitti:

Sehä on ny iha selvä asija. Mie oon vaa ohikulkumatkal mut ku mie huomasin et tääl puhutaa vakkareist nii mie aloin ihmettelee mittee ne sellaaset on. Mie ensin aattelin et se tarkottaa jottai vagi-naista. Mut eihä se sit ollukkaa. Mie sit jututii yhtä vakkarii nii se kertoos sit omast päiväst. Siin mie sit ihmettelin mite ihmees ne ehtii kaikkee tehä. Miullakin män koko päivä polkupyöräkumin korjaukses ja ois männä iltannii ellei naapur ois tullu hättiin. Ny mie sit pyörin tääl naapurii pyöräl.

Sehä on ny iha selvää et ei ne ilkii sannoo meneväsä vessaa. Sit ne suattaapi sannoo olevasa puhelimes. Istuuvat kuinennii autuaallisest pöntöl.

hiivin tästä ohi. Tullekohan miust vakkari tätä mennoo?

Meniks siulla kumi puhki? Voi saasta sentään. Käyhän ny sit apteekissa ostamassa sellanen dagen efter pakkaus. Vai ookko jo käynnä? Se on aika tarkkoo kuinka monen tunnin piästä ne pillerit on kumin puhkeemisesta naatittava. Toivottavasti oot ehtinnä ottaa, ettei tuu vahinkoo.

Älä ny sit sit naapurinkin pyörää säre kun niin mahottomasti ympyrää tässä kurvailet.

Jotennii miust kuitenni tuntuu et sie oot itekki vakkari? Kyl sie miulle voit kertoo, kuiskoo vaikka, en kerro kelleen...

Oonki joo tuolla sätissä ussein huomannu, että telefooniin sanovat menevänsä, ai vessassako sillon istuvat ryökäleet?

Koitahan sie pyöräillä mutta muista naattia nesteitä riittävästi. Tossa Asterix-limpparissa on oikeen kivasti noita kalorioitakii saat voimii....

• Giggle
        ohihiipijä kirjoitti:

hiivin tästä ohi. Tullekohan miust vakkari tätä mennoo?

Meniks siulla kumi puhki? Voi saasta sentään. Käyhän ny sit apteekissa ostamassa sellanen dagen efter pakkaus. Vai ookko jo käynnä? Se on aika tarkkoo kuinka monen tunnin piästä ne pillerit on kumin puhkeemisesta naatittava. Toivottavasti oot ehtinnä ottaa, ettei tuu vahinkoo.

Älä ny sit sit naapurinkin pyörää säre kun niin mahottomasti ympyrää tässä kurvailet.

Jotennii miust kuitenni tuntuu et sie oot itekki vakkari? Kyl sie miulle voit kertoo, kuiskoo vaikka, en kerro kelleen...

Oonki joo tuolla sätissä ussein huomannu, että telefooniin sanovat menevänsä, ai vessassako sillon istuvat ryökäleet?

Koitahan sie pyöräillä mutta muista naattia nesteitä riittävästi. Tossa Asterix-limpparissa on oikeen kivasti noita kalorioitakii saat voimii....

Ei yöl sua hiiviskellä. Kaik säikähtää. Pittääks miun tunkee ne pillerit siin kumin sissää? Miun pittää kyl herättää naapur et se tietää käyvä huomen apteekis. Toisest simmust putos tulitikku. Voe hyväne aika! Sie luulet et mie oisin pienii päi. Ei ei. Polkupyörän kumi se puhkes ku ajoin nii kovvaa eilen tääl.

Vessaan ne mennee. Eivät uskal sannoo et ny on kova hätä. Sannoovat sit vaa olevasa puhelimes. Oha se tietyst kohteliast toisii kohtaa. Kuiteskii ne toiseet alkaas ottaa kellost aikoo kui kauvan se siel vessas istus. Se hävettäs ku menis puol tuntii ku tulis syötyy sitä pikaruokaa.

Suuta kuivaakkii. Juon vettä. Kioskiit on menneet kii enkä sua limpparii. Ostan huomen muumilimpparii. Se on iha parast.

Mie kyl pelkään et miusta on tulos vakkari. Mie jäin tähänkii taas polkemaan tyhjää.

• ohihiipijä
        Giggle kirjoitti:

Ei yöl sua hiiviskellä. Kaik säikähtää. Pittääks miun tunkee ne pillerit siin kumin sissää? Miun pittää kyl herättää naapur et se tietää käyvä huomen apteekis. Toisest simmust putos tulitikku. Voe hyväne aika! Sie luulet et mie oisin pienii päi. Ei ei. Polkupyörän kumi se puhkes ku ajoin nii kovvaa eilen tääl.

Vessaan ne mennee. Eivät uskal sannoo et ny on kova hätä. Sannoovat sit vaa olevasa puhelimes. Oha se tietyst kohteliast toisii kohtaa. Kuiteskii ne toiseet alkaas ottaa kellost aikoo kui kauvan se siel vessas istus. Se hävettäs ku menis puol tuntii ku tulis syötyy sitä pikaruokaa.

Suuta kuivaakkii. Juon vettä. Kioskiit on menneet kii enkä sua limpparii. Ostan huomen muumilimpparii. Se on iha parast.

Mie kyl pelkään et miusta on tulos vakkari. Mie jäin tähänkii taas polkemaan tyhjää.

ihan oikeesti pelekäämään, että miust tulle vakkari ku taas tuli tänne hiivittyä. Alakaa nuo aikataulutki oleen ku vakkareilla...ei saa nukutuks pittää vuan hiiviskellä.

anteeks nyt ihan kamalast että mie silleen luulin sen kumin puhjenneen silleen, että piltsuja tarvisit. Ja sit se oliki vaan polkupyörän kumi. sano nuapurille, ettei tarvi pillereitä kumin sissään laittaa, ei se niillä ehjäks tuu.

Vettäkö sie raukka jouvut juomaan, polkase tänne, miulla on kylmää siiteriä jiäkuopissa...antas sitä enerkiaa siullekkii, että jaksat polokee..

Et sit kuitenkaa kuiskannu miulle nimmees, en ois kertonunna kelleen. Oltas voitu silleen yhessä kuiskutella ja vaikka vähä juoruta noista vakkareista. Vaikka toisaalta eihän myö niistä mittää tiietä ku ei ite olla.

Oikeen hyvvee yötä ja huomista työpäivää jos nyt sinne jaksat ennää polokee....

• biophilus
        ohihiipijä kirjoitti:

ihan oikeesti pelekäämään, että miust tulle vakkari ku taas tuli tänne hiivittyä. Alakaa nuo aikataulutki oleen ku vakkareilla...ei saa nukutuks pittää vuan hiiviskellä.

anteeks nyt ihan kamalast että mie silleen luulin sen kumin puhjenneen silleen, että piltsuja tarvisit. Ja sit se oliki vaan polkupyörän kumi. sano nuapurille, ettei tarvi pillereitä kumin sissään laittaa, ei se niillä ehjäks tuu.

Vettäkö sie raukka jouvut juomaan, polkase tänne, miulla on kylmää siiteriä jiäkuopissa...antas sitä enerkiaa siullekkii, että jaksat polokee..

Et sit kuitenkaa kuiskannu miulle nimmees, en ois kertonunna kelleen. Oltas voitu silleen yhessä kuiskutella ja vaikka vähä juoruta noista vakkareista. Vaikka toisaalta eihän myö niistä mittää tiietä ku ei ite olla.

Oikeen hyvvee yötä ja huomista työpäivää jos nyt sinne jaksat ennää polokee....

Eikä nukuta ollenkaan. Heräsin oikein vartavasten tarkistamaan tilanteen ja tälläistä tämä on. Ei hetken rauhaa vakkareilta saa tämä palsta.

• ohihiipijä
        biophilus kirjoitti:

Eikä nukuta ollenkaan. Heräsin oikein vartavasten tarkistamaan tilanteen ja tälläistä tämä on. Ei hetken rauhaa vakkareilta saa tämä palsta.

mä mikään vakkari oo. Kuhan hiiviskelen ohi aina välillä.

Soittiks sulla oikeen kello, että pääsit tilanteen tarkistamaan?

hyvväää yötä! nähhään aamulla...

• biophilus
        ohihiipijä kirjoitti:

mä mikään vakkari oo. Kuhan hiiviskelen ohi aina välillä.

Soittiks sulla oikeen kello, että pääsit tilanteen tarkistamaan?

hyvväää yötä! nähhään aamulla...

Ei mene kuin muutama minuutti, niin muillakin on kello herättään kommentteja varten. Nyt se on todistettu. Jo ensi yönä nukun paljon paremmin.

• doctor huu
        biophilus kirjoitti:

Nikinvaihtoviikko ei tuottanu toivottuu osallistujamäärää. Mie toivoi vähä enämpi. Eikä ees kunno tappeluu. Lässytystä kaik tyyni. Ei sit hetke rauhaa. Miekii nousi kahtomaa ku uteliaisuus voitti.

• Schmeisser
        doctor huu kirjoitti:

Nikinvaihtoviikko ei tuottanu toivottuu osallistujamäärää. Mie toivoi vähä enämpi. Eikä ees kunno tappeluu. Lässytystä kaik tyyni. Ei sit hetke rauhaa. Miekii nousi kahtomaa ku uteliaisuus voitti.

Minäkin toivon suurta osallistuja määrää. Nyt ikävällä tavalla paljastuikin, että meitä vakkareita ei ole niin monta.

Kamalaa, kun totuus paljastuu näin. Voinhan vielä perua puheeni, en vakkari minäkään ole:))

• doctor huu
        Schmeisser kirjoitti:

Minäkin toivon suurta osallistuja määrää. Nyt ikävällä tavalla paljastuikin, että meitä vakkareita ei ole niin monta.

Kamalaa, kun totuus paljastuu näin. Voinhan vielä perua puheeni, en vakkari minäkään ole:))

Mie en mäisseli usko tohon, mie luulen et hyö ei viitti osallistuu, ku ei pääse loistaa omal nickillää. Mie en tiiä oonks mie vakkari. :))

• LadyGrue
        doctor huu kirjoitti:

mikäs nikinvaihtoviikko?
        on varmaan jotain viuhahtanut ohi.
        vieläkö kerkiää osallistua?
        *odottaa kynsiä pureskellen*

• doctor huu
        LadyGrue kirjoitti:

mikäs nikinvaihtoviikko?
        on varmaan jotain viuhahtanut ohi.
        vieläkö kerkiää osallistua?
        *odottaa kynsiä pureskellen*

Elä kaikkia nakerra, jätä miullekkii jotain.

Nii, kato ku Jermu ehotti et tällä viikolla kaikki vaihtaa viikoksi nickinsä. Pitää sitä viikon ja ketään ei sais sit nääs feikata.

• LadyGrue(vielä kerran)
        doctor huu kirjoitti:

Elä kaikkia nakerra, jätä miullekkii jotain.

Nii, kato ku Jermu ehotti et tällä viikolla kaikki vaihtaa viikoksi nickinsä. Pitää sitä viikon ja ketään ei sais sit nääs feikata.

sehän passaa.
        nyt tuumasta toimeen.
        hitsi, kerkesin jo nakertaa mutta kelpaako...
        *katselee kainosti varpaitaan*

• mietiskelijä
        doctor huu kirjoitti:

olen tässä mietiskellyt sukunimeäsi jos ei se olekaan huu vaan se onkin puu.
        olen myös mietiskellyt suutarin ammattia onhan sekin eräänlainen tohtori eli kenkätohtori.
        mitäs itse tuumaat mr. negativiux

• oletan

cuCCuu

• EIIen

kiva kiva
        Huusivat Olettajat

* ja naputtivat suuria "karvaisia", happamia ja kateellisia (*:*)
        ** Näppiksiään **

* AjatelleN *
        * IhmetelleN *
        * KummastelleN *
        * WiisastelleN *

[((Cuccuu))]

• vippi40+

Koska EIIen ei käytä muita nickejä. Se on turhaa, sillä kaikki tietäisivät jutuista heti, että se on EIIen.

Cuccuu. Hohhoijjaa.

*ei yhtään kateellisena*

• EIIen
        vippi40+ kirjoitti:

Koska EIIen ei käytä muita nickejä. Se on turhaa, sillä kaikki tietäisivät jutuista heti, että se on EIIen.

Cuccuu. Hohhoijjaa.

*ei yhtään kateellisena*

Erittäin hyvä kuulla, että on selväjärkisiäkin Sätissä, ettei toivo mene 4kymppisten järkeen taas kerran !!!

Kiitos ystävä ((vaikka et nikkiäsi sinäkään laittanut ((halaus )) :D (hymy)

Ihmettelen onko Tämä nyt taas Suunnattu minuun,, vai mistä tästä aloituksessa on Kyse.

Nämä kääntyy aina jännästi Väärään suuntaan, mutta Netti On Kummallinen,, Samoin Sätti.

* edelleen IhmetelleN *
        * haiskahtaa pahasti panettelulta * =D

Silti Kiitos sinulle Ystävä

=HeippaSiTTeN=
        *EA*

• vippi40+
        EIIen kirjoitti:

Erittäin hyvä kuulla, että on selväjärkisiäkin Sätissä, ettei toivo mene 4kymppisten järkeen taas kerran !!!

Kiitos ystävä ((vaikka et nikkiäsi sinäkään laittanut ((halaus )) :D (hymy)

Ihmettelen onko Tämä nyt taas Suunnattu minuun,, vai mistä tästä aloituksessa on Kyse.

Nämä kääntyy aina jännästi Väärään suuntaan, mutta Netti On Kummallinen,, Samoin Sätti.

* edelleen IhmetelleN *
        * haiskahtaa pahasti panettelulta * =D

Silti Kiitos sinulle Ystävä

=HeippaSiTTeN=
        *EA*

...erota totuus ja panettelu toisistaan. Ja toisaalta: panettelukaan ei aina synny syyttä, eikö?

Luulen kuitenkin, että tässä on takana hyväntahtoinen ymmärtäminen sättiaddikteja kohtaan.

• EIIen
        vippi40+ kirjoitti:

...erota totuus ja panettelu toisistaan. Ja toisaalta: panettelukaan ei aina synny syyttä, eikö?

Luulen kuitenkin, että tässä on takana hyväntahtoinen ymmärtäminen sättiaddikteja kohtaan.

* jeps *

En saa kysymyksestäsi selvää, kysymysmerkki kuitenkin ....

Kysyitkö minulta vai heititkö oletuksen ilmaan ?

...joten jätän sen omaan arwoonsa.

Heippa ja Hyvää Päivänjatkoa !

• VaggaritarChattipalstalaiNeN

Eikös toi Elleni oo chatissa, eikä täällä palstalla? Kysehän oli nimenomaan vakkarichattipalstalaisista, eikä chattilaisista.

• EIIen
        VaggaritarChattipalstalaiNeN kirjoitti:

Eikös toi Elleni oo chatissa, eikä täällä palstalla? Kysehän oli nimenomaan vakkarichattipalstalaisista, eikä chattilaisista.

Kymmenen pistettä
        ja SättiVakkari=PALSTA=Merkki

[((cuccuuu))]

* kohta herätköön kysymys, mistä on Kymysys *

Wau edelleen
        Ihania ihmisiä netissä :-)

• tippi+40
        vippi40+ kirjoitti:

Cuccuu. Hohhoijjaa.

*ei yhtään kateellisena*

Oletko ihan varma,*nauraa* että vain [[[[ yhdellä ]]]]] nikillä?
        :D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D :)) =O =) :=)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D :) =0 ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) =D =)) :) ) ;-D =)) :)
        Oletko IHAN varma väitteestäsi *WIRN* .))))))))))

• EIIen
        tippi+40 kirjoitti:

Oletko ihan varma,*nauraa* että vain [[[[ yhdellä ]]]]] nikillä?
        :D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D :)) =O =) :=)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D :) =0 ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) ;-D =)) :) =D =)) :) ) ;-D =)) :)
        Oletko IHAN varma väitteestäsi *WIRN* .))))))))))

Se riittää kun Minä itse olen täysin Varma

muiden ei tarvi mitään Tietääkään.
        Arvasin Että Tota Puolustajaa Vastaan "hyökätään".
        tämähän on ihana KexsusteluPalsta, missä voi tuoda mielipiteensä Ko. Aiheesta Julki.

((oliko tämän ketjun aihe.. MINÄ ??)) pah.

[(ei ole kovin mielekästä katsella millaisia HymiöLovereita mun ympärillä pyörii ... kuten sinäkin ... rajoita Jo rakkauttas.... Kyll Se siitä .. ))

pah.

* joskus on paha arwostella muita *
        * kun ei pysty asettumaan Toisen Asemaan *
        * Älä pidä muita Nikkejä *

* Se vain Sekottaa Pääsi * entisestään *

yst.Terv. EIIen

• Giggle

Hiki tullee ku pittää henkesä eestä polkee eestakasii melkein vaik ympyrää meen koko aikas.

Mittee se proffiili oikee tarkottaa? Tarkottaako se sitä et ku mie katon peilist vinottai nii näkkyy miun pottunokka?

• Giggle
        VaggaritarChattipalstalaiNeN kirjoitti:

Miul on vähä vaikeuksii lausumises. Siullakii tollasii pitkii sanoja. Pittää iha tavata. Hetkone. Nyt sie oot varmannii ymmärtännä iha väärin. Ku se vakkari kertoos et on olemas kahta eri lajjii vakkareit. Palstalaisii ja sättiläisii. Sit ois sellasii risteytettyjä. Olpas vaikee sana. Niit sellasii jotka on molempii. Niinku sie taijjat olla.

• ellet

* hehe.... **olikos tarkoitukses kerätä lukijoita tällekin .. ***ketjulle.. tolla.. kivalla.. sanalla.. ***hehehheheh* *** onnistuit ** pah.

• UskoToivo
        EIIen kirjoitti:

kiva kiva
        Huusivat Olettajat

* ja naputtivat suuria "karvaisia", happamia ja kateellisia (*:*)
        ** Näppiksiään **

* AjatelleN *
        * IhmetelleN *
        * KummastelleN *
        * WiisastelleN *

[((Cuccuu))]

idiootti?

• LadyGrue

mitä olet menny tekemään.
      kaikki vakkarit on nyt pois tiessään.
      kirjoituksesi sai aikaan ilmeisesti häpeäntunnetta ja omantunnon soimauksia.
      vakkarit ahertavat töissään nyt kiltisti posket punoittaen ja välttäen kurkkimasta ollenkaan tietokoneisiin päin.
      mutta avauksesi oli hieno.
      *katselee kaihoisasti kolmipyörää ja huokaisee*

• fillaristi

olethan sinä täällä.

• LadyGrue
        fillaristi kirjoitti:

olethan sinä täällä.

toisilla on kovempi pää.
        punakaan ei nouse poskille kuin kuntoillessa.
        *starttaa kolmipyörän ja vilkuttaa*

• Giggle

Jestaas ku siul on hieno nimi! Oikee läty vai ehä mie ossoo ees lausuu noi hienoo nimmee.

Mihkä ne vakkariit ois männynnä. Kaik suattaapi olla ny iltapallaa ottamas/sauhuilla/tai multinikkeilemäs. Mittee ne häppeemään. Johan ne sit on ku pupusii ku pääsä pensaasee laittaa. Kyl ne on varmaannii tuol toises ympyräs ku mie en oo ehtinnä vielä sinne.

• LadyGrue
        Giggle kirjoitti:

Jestaas ku siul on hieno nimi! Oikee läty vai ehä mie ossoo ees lausuu noi hienoo nimmee.

Mihkä ne vakkariit ois männynnä. Kaik suattaapi olla ny iltapallaa ottamas/sauhuilla/tai multinikkeilemäs. Mittee ne häppeemään. Johan ne sit on ku pupusii ku pääsä pensaasee laittaa. Kyl ne on varmaannii tuol toises ympyräs ku mie en oo ehtinnä vielä sinne.

mun kone jumittaa kans.
        mistähän se johtuu?
        pyöräily innostus näyttää olevan kurssissa.
        ja kaikki menossa samaan suuntaan.
        *viuhtoo kymppiä potkulaudalla*

• Giggle
        LadyGrue kirjoitti:

mun kone jumittaa kans.
        mistähän se johtuu?
        pyöräily innostus näyttää olevan kurssissa.
        ja kaikki menossa samaan suuntaan.
        *viuhtoo kymppiä potkulaudalla*

Miulkii vähä jarruut jumittaa. Ei haittaas tahtii. Piäsee ympyräs nopiammin. Mie en kyl taas tajjuu? Mittee sie sit lautaa potkit? Onks se tehnä siul jottai?

• EIIen

** typerää **
      ** Chat-keskustelupalstalle kuulumatonta**
      *** pihPah ja PÖh ***

Linkiksi tähän Avaukseen ehdottaisin

http://www.cc.jyu.fi/~konkkola/atk/www/nettiketti.htm

Tässä lainaus siltä sivulta:

Kirjoita harkiten keskusteluryhmiin.
      >>>>>>
      Jos kirjoitat viestejä julkisiin keskusteluryhmiin varmista, että viestisi liittyy ryhmän aiheeseen.

>>>>
      Ole kohtelias ja ystävällinen, äläkä tarkoituksella provosoi riitoja tai hauku muita keskustelijoita.

Eli Hyvät tavat Chat-Keskustelussakin Kunniaan
      pah edelleen

* Hämmästyttää, kummastuttaa Pientä Kulkijaa *
      * minua kiinnostaa paljon enemmän esim. Maailman NälänHätä kuin SättiVakkareiden Päiväjärjestys *

**pah//pah//pah** silti Hymy :D
      ** nyt en oikein jaksa innostua tästä **
      ** heippaSiTTeN ** :D

• "Takuupapupata"

Sinun narinasi kuuluvat kuuden junaan, linkiksi HK:n sininen lenkki.

Siinähän hämmästelet ja kummastelet. Aloitus oli aivan kohtuullinen, ja jos sinua kiinnosta enemmin nälänhätä, niin soppaa keittämään.

• EIIen
        "Takuupapupata" kirjoitti:

Sinun narinasi kuuluvat kuuden junaan, linkiksi HK:n sininen lenkki.

Siinähän hämmästelet ja kummastelet. Aloitus oli aivan kohtuullinen, ja jos sinua kiinnosta enemmin nälänhätä, niin soppaa keittämään.

Näin se menee
        Aiwan näin :-9

kuka mistäkin asiasta kiinnostuu.
        jeps.

Olipa Kommentti,, tuliko jotain uutta?

Vai oliko toikin henk.kohtaisuuksiin puuttuva..

(minun narinani kuuluvat minne vaan,, SoWhat))

pilaat mainitsemasi Kohtuullisen ..hyvän aloituksen puuttumalla Elleniin.//pah.pah.pah.

• Schmeisser

Ihmetellä saa. Minä en ihmettele. Vakkarin elämä on, kuin joka päivä olisi eilinen:))

• EIIen

....
        menneitä muistelee,
        ...
        sitä hiirellä Korvaan.

Click .

• Murmeli
        EIIen kirjoitti:

....
        menneitä muistelee,
        ...
        sitä hiirellä Korvaan.

Click .

Montako kertaa tuo Ellen on jo sanonu, että "click"? Ja aina vaan se ottaa kantaa!

• Q.Q.Q
        Murmeli kirjoitti:

Montako kertaa tuo Ellen on jo sanonu, että "click"? Ja aina vaan se ottaa kantaa!

Ja aina sinä jankutat Ellenistä. Ja seuraat sen jokaikistä viestiä.

• Schmeisser
        Q.Q.Q kirjoitti:

Ja aina sinä jankutat Ellenistä. Ja seuraat sen jokaikistä viestiä.

Sinä jaksat ilkeillä Murmelille:)

Menisitkö vähäksi aikaa etusivulle testamaan saatko töpselin tökättyä rasiaan:)

• EIIen
        Schmeisser kirjoitti:

Wau

Hjyymöria yli SättiKexsustelun

Tästä minä pidän QQQQQWauuuuQQQQQ

:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

• EIIen
        Murmeli kirjoitti:

*tämä ei ole kannan otto*
        *tämä on vastaus*
        *CUccUU*
        ;-)

• Q.Q.Q
        Schmeisser kirjoitti:

Eipä tuo yksi ilkeily (jos sitä ilkeilyksi voidaan edes sanoa) paljon voimia vaatinut.

Ei kiitos, pelaa vaan ihan yksinäsi töpselipelejäsi.

• Giggle

Onks tääl iha oikeit ulkolaisii? Oot sie ulkolaine? Siun nimes kuulostaa iha saksalaiselt. Siun nimes onkii nii vaikee lausuu. Shmeisseli. Ei kiänny miun suus. Shmesseri. Voe ei. Mie kyl eppäilen et sie oot ulkolainee. Suomee sie kuiteskii viännät iha hyvin. Niihä se taitaa olla. Ympyrää männöövät jok ikine päivä. Ei ihme jos piä pyöräl.

• Giggle
        EIIen kirjoitti:

*tämä ei ole kannan otto*
        *tämä on vastaus*
        *CUccUU*
        ;-)

Mie ala olla vähä huolissaa siust. Sie et oo varmastikkaa ehtinnä tännää syömää etkä käymää vessas. Oot sie ny iltapallaa ottamas? Rupiaa muute heikottaa tää ainane pyörimine.

• Schmeisser
        Giggle kirjoitti:

Onks tääl iha oikeit ulkolaisii? Oot sie ulkolaine? Siun nimes kuulostaa iha saksalaiselt. Siun nimes onkii nii vaikee lausuu. Shmeisseli. Ei kiänny miun suus. Shmesseri. Voe ei. Mie kyl eppäilen et sie oot ulkolainee. Suomee sie kuiteskii viännät iha hyvin. Niihä se taitaa olla. Ympyrää männöövät jok ikine päivä. Ei ihme jos piä pyöräl.

Ihan kotitekoinen olen. Tämä nikki on myös vaikea kirjoittaa. Tavata pitää joka kerta, että oikein menee:)) Mutta parempi tämä on kuin Sandcwish. Se piti ihan ekaksi ottaa.

Pari päivää täytyy tätä kaapua pitää *huokaus*

• Giggle
        Schmeisser kirjoitti:

Ihan kotitekoinen olen. Tämä nikki on myös vaikea kirjoittaa. Tavata pitää joka kerta, että oikein menee:)) Mutta parempi tämä on kuin Sandcwish. Se piti ihan ekaksi ottaa.

Näläkähä täs tul het. Piti iha evväät kaivaa sivulaukust. Mihis kaapuu sie oot pukeutunna? Sisäl riittää iha ne risaseet villasukaat ja vanhat verkkaarit. Ulos ku männöö nii laittaa vaa ne sellaaset vaarintossut jalakaan ja vanhan toppatakin. Ne riittääs parvekkeelle.

• EIIen
        Giggle kirjoitti:

Mie ala olla vähä huolissaa siust. Sie et oo varmastikkaa ehtinnä tännää syömää etkä käymää vessas. Oot sie ny iltapallaa ottamas? Rupiaa muute heikottaa tää ainane pyörimine.

* kiitos huolenpidostasi *

(*:*)

* Kauniita Ajatuksia *

* ole huomenna Lähimmäisille yhtä Ystävällinen kuin tänään Minulle Niin kaikki menee Täydellisen Ihanasti * vaimitä *

Ystävällisyys poikii aina hyvää * Vaimitä *

* jos sinulla on aikaa olla Minusta Huolissaan, niin kaikkiHan On okei. *

* pyöritelleN *

* Cuccuu *
        * Huomiseen *
        * EIIen *

• Giggle
        EIIen kirjoitti:

* kiitos huolenpidostasi *

(*:*)

* Kauniita Ajatuksia *

* ole huomenna Lähimmäisille yhtä Ystävällinen kuin tänään Minulle Niin kaikki menee Täydellisen Ihanasti * vaimitä *

Ystävällisyys poikii aina hyvää * Vaimitä *

* jos sinulla on aikaa olla Minusta Huolissaan, niin kaikkiHan On okei. *

* pyöritelleN *

* Cuccuu *
        * Huomiseen *
        * EIIen *

Mie täs vauhis äkkii siulle toivotan hyvvee yötä. Mie jatkan viel tuonne takasii päin. Muista sie sit syyvä jottai nii jaksat nukkuu.

• Schmeisser
        Giggle kirjoitti:

Näläkähä täs tul het. Piti iha evväät kaivaa sivulaukust. Mihis kaapuu sie oot pukeutunna? Sisäl riittää iha ne risaseet villasukaat ja vanhat verkkaarit. Ulos ku männöö nii laittaa vaa ne sellaaset vaarintossut jalakaan ja vanhan toppatakin. Ne riittääs parvekkeelle.

No minä olen tälläiseen vale kaapuun, paremminkin vale nikkiin piiloutunut. Yritän vielä olla paljastumatta. Ethän sinä vain kerro kelleen jos salaisuuden uskoisin sinulle.:))

Tai, jos sinäkin olet valekaavussa? ootko?:))
        Enpä taidakkaan kertoo sinulle mittään. Sinä juoruut kuitenkin.:))

• EIIen
        Giggle kirjoitti:

Mie täs vauhis äkkii siulle toivotan hyvvee yötä. Mie jatkan viel tuonne takasii päin. Muista sie sit syyvä jottai nii jaksat nukkuu.

Edelleen Giggle

* kiitos huolehtimisestasi *
        * otan vielä kahvia kupillisen *
        * mutta ei mitään syömistä ..
        * muuten Saat levitä BittiVirta

* eikä me Sitä haluta
        * Eihän :))))

Cuccuu//Giggle//Halaus
        *EA*

• Giggle
        EIIen kirjoitti:

Edelleen Giggle

* kiitos huolehtimisestasi *
        * otan vielä kahvia kupillisen *
        * mutta ei mitään syömistä ..
        * muuten Saat levitä BittiVirta

* eikä me Sitä haluta
        * Eihän :))))

Cuccuu//Giggle//Halaus
        *EA*

Miekö luulin et sie jo mänit nukkumaa. Oota. Miu pittää noust täst pyörän päält nii mie saan halattuu siuta. Ny mie hallaan. Ny ei ennää saa kukkuu vaa pittää siun mennä nukkuu. Osta sit huomen syömist et jaksat. Ny mie nousen taas pyörän selkää. Jatkaa matkaa. Iha minnuu naurattaa ku mie luulin et sie tarkootit tuol dankeella maitohinkkii. Se ois tehnä vattalle hyvvee.

• Giggle
        Schmeisser kirjoitti:

No minä olen tälläiseen vale kaapuun, paremminkin vale nikkiin piiloutunut. Yritän vielä olla paljastumatta. Ethän sinä vain kerro kelleen jos salaisuuden uskoisin sinulle.:))

Tai, jos sinäkin olet valekaavussa? ootko?:))
        Enpä taidakkaan kertoo sinulle mittään. Sinä juoruut kuitenkin.:))

Sitäkköös se tarkoottikii. Iha mie luulin muuta. Elä sie ny ala paljastammaa mittää. Pie vua ne vuatteet piälläs. Tai se kaapu. Ei miul mittää valekaapuu ole. Tää on vaa tälläne sateviitta. Meinoo jäähä välil pinnoje välliin. Ei miul kannata kertoo mittää. Mie unohan kuiteskii ku mie nii kovast pyörin tääl. Enkä ossoo juorutakkaa. Mie saatan unohtaa puolet. Puolet panen omiani. Nii siin sit käy. Ei kannattas olleskaa.

• doctor huu
        Schmeisser kirjoitti:

"meisseli" nialasoo tyhjää ja jatkaa hommii.

Nii, kaikil miähil o mäisseli, vaik oisiit Venäläisii. :D

:)) *raottaap ommaa kaapuvaa ja tekkeep tillaa"mäisselille"*:))

• rumpali
        doctor huu kirjoitti:

se meisseli on konepistooli, saattaa se lasettaa sarjatulta

• doctor huu
        rumpali kirjoitti:

se meisseli on konepistooli, saattaa se lasettaa sarjatulta

Sarjatulha on sellast, et suop punan tytön poskil. ;))

Taijanpa paiskata tän kaavu nurkkaa ja kirmata alasti mäisselimetästyksee.

• Giggle
        doctor huu kirjoitti:

Onneeks mie oon vaa ohikulkumatkal. Täs pyöräilles on tullu vaik mitä vastaa. Mie iha meen hämillein. Tääl on seksiikii. Meisseelit ja kaik. En mie kyl siit tykkee. Jos paljastammaa alkaa. Pie ny kaapus piälläs. Mie mään äkkii toissee paikkaa.

• Multinikki

mutta parvekkeella tupakointiin ja iltapesuihin ei ole aikaa.Kaikki toiminnot tapahtuvat tietsikan ääressä.Ämpäri kelpaa WC:n korvikkeeksi.Tietsikkaa ei saa ikinä sammuttaa,sillä yöllä herätessä ehtii äkkiä näpytellä muutaman viestin.

• Giggle

Ny jaksaa taas polkee. Vetäsiin äkkii melkei vauhtis evväät helttaa ja vettä pullost piälle. Kyl siu pittää laittaa se tietsikka yöks kii. Sie voit vaiks unissas kävel ja sit sie kirjootat vaiks mitä hirveetä. Kaik sit siut haukkuu seuraavanas päivänä.

• Multinikki
        Giggle kirjoitti:

Ny jaksaa taas polkee. Vetäsiin äkkii melkei vauhtis evväät helttaa ja vettä pullost piälle. Kyl siu pittää laittaa se tietsikka yöks kii. Sie voit vaiks unissas kävel ja sit sie kirjootat vaiks mitä hirveetä. Kaik sit siut haukkuu seuraavanas päivänä.

Luotan palstojen seriffien viisauteen että poistavat viestit,jos ne alkavat liian sekopäisiksi menemään :)

• Giggle
        Multinikki kirjoitti:

Luotan palstojen seriffien viisauteen että poistavat viestit,jos ne alkavat liian sekopäisiksi menemään :)

Mie mänin puutarhapuotiin. Kysyin siin myyjält et onko teil sellasii multinikkeii? Myyjän simmut räväht pyöreiks. Naama män vähä punaaseks. Sit silt alko suupieleet nykimää. Mie siin sit kattoin iha ihmeissäin. Mie siin sit aloin selittee et niit mitä pannaa multiin niit sellasii jottai nikkeii. Myyjä siin sit sano melkoos ystävällisee sävvyyn et jos asijakas poistuis iha itteekseen. Ehä mie uskonna sitä. Mie vaa siin vaatin kohtelemmaa asijakast hyvin. Sillo tul iso miäs. Huomaasiin sit itheni oleva ulkosaal. Sin jäi multinikkii. Kyl vähä nolootti.

• Giggle

Miul on nii hiki et iha ves valluu. Miepä keitän täs kahveet iha niinku vaa kokkeilumieles niinku iha oikee vakkarii tähä aikaa. Pyörännii panin lukkoo. Ku se on naapurin. Mie sit koht otan viimeiset ympärämpärpyörähtykset enne ku mään maata. Enkä sit multinikkeile. Ku ehän mie tiijjä mittee se ees vissii tarkottaa. Uattelin et se vois liittyy puutarhan hoitoo. Jos se onkii vaa jottai murret. Jospa se merkihtee et multaan nakellaa jottaii. En mie tiijjä. Antaa olla. Kahve on jo valmist. Mut en polta suuta. Paakkelsiikii on. Imelätä. Mie sit kohta tuun. Työ voisija sillä aikoo selvittöö miulle mikä se multinikkeilee oikeesti on.

• Giggle

Mie olin vaa ohikulkumatkal. Ei auttana kahvee. Minnuu pistää väsyttää. Koivet ei jaksa ennee yhtää polkee. Oon mie iha sekasii. Ihtelleni jo vastailen. Ny pittää männä makkoomaa. En tiijjä määnkö huomen oikeesti töihin vaa ajanko täst päiväl ohi. Suas ny nähä. Koht en nää ennee mittää. Tulitikutkaa ei ennee simmuis auta. Mään makkaamaa. Mänkee työkii.

• MillaN

...minä menen ihan oikeesti töihin, pidän kahvitauon yhdeksältä enkä oikeesti pääse työaikana koneen ääreen.:)

• biophilus

jotka käy meidän laillamme rehellisesti töissä. Muilla onkin kaikenlaisia hirmu-omaisuuksia, joilla kehuskellaan ja tällaisia tavallisia lukijoita yritetään nujertaa. Mutta se ei onnistu!
        Minä en luovuta. Pelastaja-bakteeri iskee jälleen ja valvoo vaikka joka yö, että palstalle ei kirjoita asiattomuuksia kukaan enää. Häähähää!

• ohihiipijä
        biophilus kirjoitti:

jotka käy meidän laillamme rehellisesti töissä. Muilla onkin kaikenlaisia hirmu-omaisuuksia, joilla kehuskellaan ja tällaisia tavallisia lukijoita yritetään nujertaa. Mutta se ei onnistu!
        Minä en luovuta. Pelastaja-bakteeri iskee jälleen ja valvoo vaikka joka yö, että palstalle ei kirjoita asiattomuuksia kukaan enää. Häähähää!

kyllä sinä ainaki oot vakkari. Olit täällä ennen kolmea yöllä vahtimassa ja nyt taas heti aamusta. Millon sä siellä rehellisessä työssä oikein ehdit käymään?

Mut kuule pakteeri, minäpä tiiän kuka sinä oot, meinaan siltä ihan ikiomalta nikiltäsi! Mutta en kerro sitä muille...en minä sitä siks tiiä, että vakkari olisin täällä vaan ihan rupesi muuten arvelluttamaan...mut voihan se olla, että oon väärässäkin.

Koitahan ahertaa töissäs, että ees jottain teet palkkas eteen.

• identifix
        ohihiipijä kirjoitti:

kyllä sinä ainaki oot vakkari. Olit täällä ennen kolmea yöllä vahtimassa ja nyt taas heti aamusta. Millon sä siellä rehellisessä työssä oikein ehdit käymään?

Mut kuule pakteeri, minäpä tiiän kuka sinä oot, meinaan siltä ihan ikiomalta nikiltäsi! Mutta en kerro sitä muille...en minä sitä siks tiiä, että vakkari olisin täällä vaan ihan rupesi muuten arvelluttamaan...mut voihan se olla, että oon väärässäkin.

no tietysti päivätöissä. Kyllä mäkin arvaan kuka se on, mutta en ole ihan varma. :)

• doctor huu

Sä sitten olet kamala valehtelemaan. Meitin kellokallen mukaan et voi olla töis, jos et kert voi töistäs sättiä. 27/7/12 näin se on MillaN. Tämä juttu on tarkistettu. Meille opetettiin pienenä, jotta valheilla on lyhyet jäljet.

• rumpali
        ohihiipijä kirjoitti:

kuka toi pelastajapakteeri on :=)
        mikisikö tierän? noo siksi ku kukaan muu ei voi olla nii oma ittesä ku se on.

Yks assii on ainaki ihan selvä, puskamärisijä ei tunnu räksyttävän uusille nikkilöille, ainoostaan vanhoille, eikä se tiiä ketä se kehus ku ei kerran tiiä kuka on kuka.

Ens viikol voitais joku päivä vaihella keskenämme niit nikkei niinku wirnixi ehotti, ku ois nii kiva olla semmonen jota joku kokoajan kehuskelis :=)

ps. vaiheltais vast loppuviikost ku mä oon alkuviikon merellä on sitten sitä tuulta tai ei

• doctor huu
        rumpali kirjoitti:

Yks assii on ainaki ihan selvä, puskamärisijä ei tunnu räksyttävän uusille nikkilöille, ainoostaan vanhoille, eikä se tiiä ketä se kehus ku ei kerran tiiä kuka on kuka.

Ens viikol voitais joku päivä vaihella keskenämme niit nikkei niinku wirnixi ehotti, ku ois nii kiva olla semmonen jota joku kokoajan kehuskelis :=)

ps. vaiheltais vast loppuviikost ku mä oon alkuviikon merellä on sitten sitä tuulta tai ei

Ja mää alkasin sit olee Simanainen. Siit pulputetaa kaikis enite.

Minne halvattuu mä se kaavu oikee paiskasi. Persaus paleltuu täs tuules.

• Schmeisser
        doctor huu kirjoitti:

Ja mää alkasin sit olee Simanainen. Siit pulputetaa kaikis enite.

Minne halvattuu mä se kaavu oikee paiskasi. Persaus paleltuu täs tuules.

Minä taas rupeisin olemaan oma itseni:))Kaikki olisi niin kuin ennenkin:))

• ohihiipijä
        rumpali kirjoitti:

ohihiipiessä mieleen, että jos niitä nikkilöitä ens viikolla päikseen vaiheltais, et sais niinku olla kuka vaan. Aattelin sitä vaan, että kuinkahan monta simmaa täällä ens viikolla olis, Sima kun kuitenkin kaikista ihailluin täällä::)))

Slurps, Sima::))

• Schmeisser
        rumpali kirjoitti:

Mitäs rumpali täällä arvuuttelee. Metsään menee kuitenkin.:)

Vai merelle? Hohhoijaaa.. Olisit suoraan kertonut meneväsi Mustanaamio kerhon vuosikokoukseen.:)

• rumpali
        ohihiipijä kirjoitti:

ohihiipiessä mieleen, että jos niitä nikkilöitä ens viikolla päikseen vaiheltais, et sais niinku olla kuka vaan. Aattelin sitä vaan, että kuinkahan monta simmaa täällä ens viikolla olis, Sima kun kuitenkin kaikista ihailluin täällä::)))

Slurps, Sima::))

voitais sit vaik olla kaikk samal nikil.
        oltais niiku yks tosi iso vakkari addikti. Otettais viel vaik avuks työ/yövuorot.Kaik tekstit tulis eri koneilt mut samal nikil.
        sit vois vaikk kehuu ja haukkuu vuoronperää sitä yhtä nikkii joka koajan kirjottelee eikä sill oo mitää muuta elämää.

• rumpali
        Schmeisser kirjoitti:

Mitäs rumpali täällä arvuuttelee. Metsään menee kuitenkin.:)

Vai merelle? Hohhoijaaa.. Olisit suoraan kertonut meneväsi Mustanaamio kerhon vuosikokoukseen.:)

metsässäki, mut merel on viel vähä mukavampaa.
        Kyl aattelin käyrä kans metsäs jossai saares.
        Enkä mää mitää arvuuttele mä tierän perskules.

ps. miissäs se naamiokokkous on, jos vaik piipahtaisin kattoo onks tuttui :=)

• doctor huu
        Schmeisser kirjoitti:

Minä taas rupeisin olemaan oma itseni:))Kaikki olisi niin kuin ennenkin:))

Piti oikee miättiä:)) kyl maar määkin olen vastustamattoman hyvä ihan vaan ihtenäni:))

• biophilus
        rumpali kirjoitti:

enkä mikään puskastamärisijä. Miksi yrität olla noin ilkeä? Itse olet tietty joku jokaisen viikon nikinvaihtaja. Hyi sinua ja negatiivisuuttasi hanuri..eiku rumpali.

• biophilus
        doctor huu kirjoitti:

Sä sitten olet kamala valehtelemaan. Meitin kellokallen mukaan et voi olla töis, jos et kert voi töistäs sättiä. 27/7/12 näin se on MillaN. Tämä juttu on tarkistettu. Meille opetettiin pienenä, jotta valheilla on lyhyet jäljet.

kun sinunkaan ei tarvitse töissä liian paljon juosta, että miksi kaikki on niin hirveen negatiivisia? Nepä ei osaa ottaa sillälailla rennosti ja keskustella.
        Tuliskohan minusta sitten vakkari, jos joskus alkaisin kirjoitella täällä omia avauksia? Minä kun olen tällainen tavallinen lukija vaan.

• biophilus
        identifix kirjoitti:

no tietysti päivätöissä. Kyllä mäkin arvaan kuka se on, mutta en ole ihan varma. :)

niin saanko minäkin olla sitten? En ole vakkari, mutta tällainen tavallinen lukija vain.

• rumpali
        biophilus kirjoitti:

enkä mikään puskastamärisijä. Miksi yrität olla noin ilkeä? Itse olet tietty joku jokaisen viikon nikinvaihtaja. Hyi sinua ja negatiivisuuttasi hanuri..eiku rumpali.

mitäs sulle on mukamas ilkeilty, taitaa olla nyt sul pikkase vainoharhaa pelis.
        mähän oon rummutellu sulle vaan mukavia biisejä, vai eikös oo oikee sävellaji? tähän tulee hymiöitä iso kasa.

oon tässä ajatellukki kirjuutella tästlähin joka viikko eri nikil nii välttyy pahemmalt paskasateelt :=O

• vakkari nr 1
        biophilus kirjoitti:

mänin iha sekasii. Mie jo luulin et mie tiijjän kuka kukakii on, mut ehä mie tiijjä mittää. Mie mään nyt taas muka makkaamaa.

• biophilus
        rumpali kirjoitti:

mitäs sulle on mukamas ilkeilty, taitaa olla nyt sul pikkase vainoharhaa pelis.
        mähän oon rummutellu sulle vaan mukavia biisejä, vai eikös oo oikee sävellaji? tähän tulee hymiöitä iso kasa.

oon tässä ajatellukki kirjuutella tästlähin joka viikko eri nikil nii välttyy pahemmalt paskasateelt :=O

harhoja ja vainoja vaan tupa täynnä. Enhän minä sinua haukkunu, enkä ilkeilly. Niin positiivinen pakteeri-lisko minä olen. Sitä minäkin olen miettinyt, että jospa en kirjoittais ollenkaan, mutta lukisin viestit eri koneelta. Silloin tuntuis varmaan uusilta kaikki vanhojen luetun kertaaminen. Mitäs zempalo sanot tähän?
        Yksi keino sinulle, kun kerran näin positiivinen hahmo olen ja tavallinen lukija vainen, niin käytä sateenvarjoa, niin se taivaalta sateleva kakki valahtaa varjoa myöten naapurin hartioille. Mitäs sanot sellaisesta positiivisesta neuvosta?

• biophilus
        vakkari nr 1 kirjoitti:

mänin iha sekasii. Mie jo luulin et mie tiijjän kuka kukakii on, mut ehä mie tiijjä mittää. Mie mään nyt taas muka makkaamaa.

näin tällaisena kokopäivätoimisena positiivisen ajattelun mallina, taidan nousta minäkin uuninpankolle elpymään. Tää teidän vahtaaminen käy voimille.
        No etkös vieläkään arvaa, kuka täällä vakkareille on mielipahaa tarjoillut oikein tarjottimella?

• spinetti
        biophilus kirjoitti:

kun sinunkaan ei tarvitse töissä liian paljon juosta, että miksi kaikki on niin hirveen negatiivisia? Nepä ei osaa ottaa sillälailla rennosti ja keskustella.
        Tuliskohan minusta sitten vakkari, jos joskus alkaisin kirjoitella täällä omia avauksia? Minä kun olen tällainen tavallinen lukija vaan.

Voihan työpaikka olla lähelläkin. Mulla esim. menee työmatkaan autolla jotain 5-10 min.
        Hyvä vakkari jaksaa vaikka valvoa yhden yön jos on kamalan tärkeitä juttuja mitä pitää kirjoittaa, se sun pitää muistaa. Kyllä susta sitten hyvä vakkari tulee.=)

• biophilus
        spinetti kirjoitti:

Voihan työpaikka olla lähelläkin. Mulla esim. menee työmatkaan autolla jotain 5-10 min.
        Hyvä vakkari jaksaa vaikka valvoa yhden yön jos on kamalan tärkeitä juttuja mitä pitää kirjoittaa, se sun pitää muistaa. Kyllä susta sitten hyvä vakkari tulee.=)

Mutta kiroilemaan en ala. Mä teen työt melkeinpä kotona valmiiksi , niin jää aikaa valvoa teitä enemmän täällä palstalla. Aika velmuja olette.

• biophilus
        rumpali kirjoitti:

oltais niiku yks tosi iso vakkari addikti. Otettais viel vaik avuks työ/yövuorot.Kaik tekstit tulis eri koneilt mut samal nikil.
        sit vois vaikk kehuu ja haukkuu vuoronperää sitä yhtä nikkii joka koajan kirjottelee eikä sill oo mitää muuta elämää.

Silloin siitä tulisi maailmankaikkeuden suurin nikki...Tuota ois se varmaan ihan tavallinen nikki silleen senkin jälkeen, eikä ylpistyisi ollenkaan. Se ois vieläkin ihan se tavallinen lukija vaan...Siis, vaikka se oliskin maailman paras nikki, siis tuo biophilus. Pitäiskö se kirjoittaa Biophilus, niinku isolla?

• rumpali
        biophilus kirjoitti:

harhoja ja vainoja vaan tupa täynnä. Enhän minä sinua haukkunu, enkä ilkeilly. Niin positiivinen pakteeri-lisko minä olen. Sitä minäkin olen miettinyt, että jospa en kirjoittais ollenkaan, mutta lukisin viestit eri koneelta. Silloin tuntuis varmaan uusilta kaikki vanhojen luetun kertaaminen. Mitäs zempalo sanot tähän?
        Yksi keino sinulle, kun kerran näin positiivinen hahmo olen ja tavallinen lukija vainen, niin käytä sateenvarjoa, niin se taivaalta sateleva kakki valahtaa varjoa myöten naapurin hartioille. Mitäs sanot sellaisesta positiivisesta neuvosta?

hyvä neuvo, mutta säästäväisenä immeisenä en oikee tykkää jos mulle kuuluva paska valuu muitten (ei kylläkään syyttömien)puskassa piilottelevien niskaan, saattavat siitä lannote määrästä alkaa kasvamaa iha turkasesti ja sit niitä rehottaa tääl entistäki enemmä

• biophilus
        rumpali kirjoitti:

hyvä neuvo, mutta säästäväisenä immeisenä en oikee tykkää jos mulle kuuluva paska valuu muitten (ei kylläkään syyttömien)puskassa piilottelevien niskaan, saattavat siitä lannote määrästä alkaa kasvamaa iha turkasesti ja sit niitä rehottaa tääl entistäki enemmä

Mutta lannotteiden kanssa ei kannata kitsastella.
        Antaa puskien saada osansa ja silloin niiden asukitkin ovat tyytyväisiä.

• ohihiipijä
        biophilus kirjoitti:

Silloin siitä tulisi maailmankaikkeuden suurin nikki...Tuota ois se varmaan ihan tavallinen nikki silleen senkin jälkeen, eikä ylpistyisi ollenkaan. Se ois vieläkin ihan se tavallinen lukija vaan...Siis, vaikka se oliskin maailman paras nikki, siis tuo biophilus. Pitäiskö se kirjoittaa Biophilus, niinku isolla?

ehdottomasti näyttää paremmalta jos sen kirjoittaa isolla sen B-kirjaimen.

Oikeestaan miunki mielestä toi ois oikeen hyvä nikki kaikille, vaikeehan se näin maalaisen on kirjoittaa mutta voishan sen copy-pastella ottaa.

Minäkään kun en kyllä vakkari ole mutta olen tässä nyt ohihiiviskellessäni alkanu pohtii yhtä juttuu...mitäs jos tässä usseemmin alkaa hiiviskelemään niin miten tollaseks vakkariks pääsee? Onks siinä ensin joku tentti tai testi vai mitä pittää tehdä, että pääsis. Ku en oo ny ihan varma haluisko sitä vakkariks vai olisko vaan tollanen tavallinen lukija niinku toi pakteeriki on?

• rumpali
        ohihiipijä kirjoitti:

ehdottomasti näyttää paremmalta jos sen kirjoittaa isolla sen B-kirjaimen.

Oikeestaan miunki mielestä toi ois oikeen hyvä nikki kaikille, vaikeehan se näin maalaisen on kirjoittaa mutta voishan sen copy-pastella ottaa.

Minäkään kun en kyllä vakkari ole mutta olen tässä nyt ohihiiviskellessäni alkanu pohtii yhtä juttuu...mitäs jos tässä usseemmin alkaa hiiviskelemään niin miten tollaseks vakkariks pääsee? Onks siinä ensin joku tentti tai testi vai mitä pittää tehdä, että pääsis. Ku en oo ny ihan varma haluisko sitä vakkariks vai olisko vaan tollanen tavallinen lukija niinku toi pakteeriki on?

se on tooooooooooooosi helppoo päästä vakkariks.
        Kirjuuttelet vaa vähä aikaa samal nikil ja sit kaikki alkaa eri multinikeil haukkuu sinuu ja sit oot niinku vakkari, sen jälkee on iha sama mitä juttuja nikilläs kirjuutat paskaa roiskuu niskaan puskist joka tapaukses

• mietiskelijä
        doctor huu kirjoitti:

eikös täällä voisi joku muukin vakkari kirjoittaa omalla nimierkillään niin olisi tuolla negativiuxilla vähän enemmän hommia.
        meidän töissä saa ainakin sättiä ruokiksella ja kahvitauoilla, ne kun on meinaan ihan omaa aikaa eikä varsinaista työaikaa.

• ohihiipijä
        rumpali kirjoitti:

se on tooooooooooooosi helppoo päästä vakkariks.
        Kirjuuttelet vaa vähä aikaa samal nikil ja sit kaikki alkaa eri multinikeil haukkuu sinuu ja sit oot niinku vakkari, sen jälkee on iha sama mitä juttuja nikilläs kirjuutat paskaa roiskuu niskaan puskist joka tapaukses

helpolthan tuo kuulostaa...mut sit taas rupesin pohtii, että sit kun mie oon kirjuutellu vähä aikaa sil samal nikil ja sit miust on tullu vakkari. Sit ku oon vakkari nii miuhan täytyy kans ruveta kirjuutteleen multinikeil. Mist ne muut vakkarit sit ennää tietää, että se oon mie jota niiden pittää haukkuu?

Jokohan mie muuten kohta oon vakkari ku niin monta kertaa kirjottanu tällä nikil?

• spinetti
        ohihiipijä kirjoitti:

helpolthan tuo kuulostaa...mut sit taas rupesin pohtii, että sit kun mie oon kirjuutellu vähä aikaa sil samal nikil ja sit miust on tullu vakkari. Sit ku oon vakkari nii miuhan täytyy kans ruveta kirjuutteleen multinikeil. Mist ne muut vakkarit sit ennää tietää, että se oon mie jota niiden pittää haukkuu?

Jokohan mie muuten kohta oon vakkari ku niin monta kertaa kirjottanu tällä nikil?

”Mist ne muut vakkarit sit ennää tietää, että se oon mie jota niiden pittää haukkuu?”
        Ei ne tiedä, eikä tarvi tietää, mutta se ei ole pointti. Muiden vakkareiden haukkumisista ei kannata välittää, se kuuluu tähän tanssikuvioon=). Pointti tässä on hankieläimet, ne ei sitten tiedä enää ketä pitää haukkua ja ketä kehua. Kyllä sä mun mielestä oot jo senkin vakkari!

• biophilus
        ohihiipijä kirjoitti:

vaistoaa vainot ja harhat todella nopeasti. Kyllä silloin vakkarikirjoittaja toisensa tunnistaa multinikistä huolimatta. Jos ei muusta, niin hajusta. Samalta koneeltahan te kaikki kuitenkin kirjoitatte, niin helppohan se on hajujälkien perusteella tunnistaa edellinen kirjoittaja.
        Joo, sinä olet vakkari, mut minä olen tavallinen lukija vielä, kun en kirjoita silleen paljon.

• Giggle

Kyl sie aika oikees taijjat olla. Miukii työpaikal juuvvaan kahveet yheksältä. Kymmeneltä toiset. Sit onkii jo ruokatunti. Täs viel sitä ihmetteleen et mittee sie oikee naurat? Tietyst narraat minnuu. Elä sie naura. Suattaapi tulla törmäys ympyräs. Ja miul on viel naapuriin pyörä.

• Giggle
        Giggle kirjoitti:

Kyl sie aika oikees taijjat olla. Miukii työpaikal juuvvaan kahveet yheksältä. Kymmeneltä toiset. Sit onkii jo ruokatunti. Täs viel sitä ihmetteleen et mittee sie oikee naurat? Tietyst narraat minnuu. Elä sie naura. Suattaapi tulla törmäys ympyräs. Ja miul on viel naapuriin pyörä.

Ku mie oon taas tääl alhaal.

• Giggle
        ohihiipijä kirjoitti:

Mie oon kyl iha varma et siu kuntois ei nouse ku sie koko aja hiivit. Valvot viel nii myöhään. Pussit tulloo simmuin alle. Pane tuorekurkkuu. Sit ku sie hiivit kurkut simmuis nii koht kaik säikähtää sinnuu iha hirveesti. Tie se kotonaas. Mittee sie tuas oot arvuuttelemas? Sie taijjat olla pelmiehii.

• Giggle
        rumpali kirjoitti:

Mittee se akkitki oikee tarkottaa? Mie sitä vaa mietin täs et jos se on siun pänti ku sie oot rumpal. Päntis on vissii sanottaja ku er konneelt sit lauluunsanat tulloo. Mie en oo iha varma.

• Giggle
        spinetti kirjoitti:

”Mist ne muut vakkarit sit ennää tietää, että se oon mie jota niiden pittää haukkuu?”
        Ei ne tiedä, eikä tarvi tietää, mutta se ei ole pointti. Muiden vakkareiden haukkumisista ei kannata välittää, se kuuluu tähän tanssikuvioon=). Pointti tässä on hankieläimet, ne ei sitten tiedä enää ketä pitää haukkua ja ketä kehua. Kyllä sä mun mielestä oot jo senkin vakkari!

Nii mie täs ihmetteelen. Tuol ol rumpalii päntisä kans. Sit tääl on tanssiloita. Mie täs aattelin et vakkariit on perustanna huvipuistoon. Mittee se hankielläimet tarkoottaa? Pittääks vakkariin hankkii elläin? Sit mie en halluu vakkariiks. Ehä mie ehi ennee elläimii hoitoo. Jos miusta vielä vakkarii tullee. Mie polkaaseen kovempaa vauhtii. Miusta tää alkaa kuullostaa vaikeelt. Mie mään ny.

• Giggle
        biophilus kirjoitti:

Minnuu alko ahistaa ku mie polkaasin nii lujjaa tuolt poies ku siel alkovaat jo puhumaa elläinten hankkimisest. Ei kukkaa sua olla ilkee toisel. Vetäse keppi ens kierroksel ilkeen pinnoojen välliin. Herkii vähäks aikoo. Soittaaks se rumpalii hanuriikii?

Sitä miun pit kyssyy et oisko siul antoo yks piller ku piätä ahistoo?

• Giggle
        vakkari nr 1 kirjoitti:

Sie oot menny iha sekaasiin. Oot vissii sit puonnu pyöränkii piält ku näin alhaal oot. Mää sie kottii nii mie käyn kyläs koht tuol ylhääl.

• ohihiipijä
        biophilus kirjoitti:

vaistoaa vainot ja harhat todella nopeasti. Kyllä silloin vakkarikirjoittaja toisensa tunnistaa multinikistä huolimatta. Jos ei muusta, niin hajusta. Samalta koneeltahan te kaikki kuitenkin kirjoitatte, niin helppohan se on hajujälkien perusteella tunnistaa edellinen kirjoittaja.
        Joo, sinä olet vakkari, mut minä olen tavallinen lukija vielä, kun en kirjoita silleen paljon.

hiljaa ihan hiivin tähän välliin, etten kettän häiritsis.

Siulle pakteeri piti vaan tulla sannoon, etten mie niistä vainoista ja harhoista mittään tiiä. Miun mielestä sellaset ihmiset joilla sellasii tuntemuksii on kuuluu tuonne pippilän puolelle. Ookknä samma mieltä?

Ja kutka ne samalta konneelta kirjuuttelee? Ja mistä ihmeen hajuista? Ruppeeko haisemaan jos alkaa vakkariks? En mie sit ruppee, hieno nainen mie oon, en haluu haista.

Mie oon kyllä sitä mieltä että sie oot vakkari ja mie vaan tällainen ohihiivikellessä lukija. Vähän oon utelias, että mitä ihmeitä täällä tapahtuu?? Huuli ihan pyöreenä---> O = NOIN PYÖREE

• ohihiipijä
        Giggle kirjoitti:

Mie oon kyl iha varma et siu kuntois ei nouse ku sie koko aja hiivit. Valvot viel nii myöhään. Pussit tulloo simmuin alle. Pane tuorekurkkuu. Sit ku sie hiivit kurkut simmuis nii koht kaik säikähtää sinnuu iha hirveesti. Tie se kotonaas. Mittee sie tuas oot arvuuttelemas? Sie taijjat olla pelmiehii.

mie yritän kyl pistää mutta kun täällä niin paljon noita vakkareita ei tämmönen hiipijä paljon uskalla ääntä pittää, ettei ne huomaa muo. Voivat vielä alkaa sättiin. Niillä ku kuulemma semmonen tapa, että sättivät toisiaan.

Ei tullu viime yön uni simmuun siks ku aloin pohtiin sitä, että ruppeenko vakkariks vai en?

En mie kurkkuu kehtoo silmille pistää, ootko yhtään seurannu mitä se maksaa tuolla K-marketeissa, ei miul semmoseen oo varaa. En mie oo semmonen varakas niinku toi yks vakkari kuulemma on, oliskohan se simanainen nimeltää?

Mie muuten tykkään arvuutella, mitähän alettais siun kans arvuutteleen?

ps. et sit tullu siiterille?

• Giggle
        ohihiipijä kirjoitti:

mie yritän kyl pistää mutta kun täällä niin paljon noita vakkareita ei tämmönen hiipijä paljon uskalla ääntä pittää, ettei ne huomaa muo. Voivat vielä alkaa sättiin. Niillä ku kuulemma semmonen tapa, että sättivät toisiaan.

Ei tullu viime yön uni simmuun siks ku aloin pohtiin sitä, että ruppeenko vakkariks vai en?

En mie kurkkuu kehtoo silmille pistää, ootko yhtään seurannu mitä se maksaa tuolla K-marketeissa, ei miul semmoseen oo varaa. En mie oo semmonen varakas niinku toi yks vakkari kuulemma on, oliskohan se simanainen nimeltää?

Mie muuten tykkään arvuutella, mitähän alettais siun kans arvuutteleen?

ps. et sit tullu siiterille?

Mie taijjan ostaa siul huomen uutet lenkkariit. Sit sie pääsisit lujjaa. Aineskii vähä. Mie oo uatellu iha sammaa ku sie. Alanko mie vakkariiksi vai en. Kyl se aikas vaikeelt näyttää. Mie en kyl tykkee jos sätitää. Mie antasii takasii. Kookaupas on kaik kallist. Kurkutkii. Mut jos kalliil kurkuil tulis kirkkaamp iho. Ja simmut virkeemmiks. Jos miusta tulis vakkarii. Nii arvaa mittee? Mie tekisii niihi kurkkuloiviipaleihii reijät keskel. Hoitaasiin siin sit simmujain ja ihojain. Vaik en mie tiijjä. Ku miul suattaapi olla se meissel mist tuol jossai sanottii. Voisvat kattoo minnuu hittaasti. En mie sellasiit simanaisiist tiijjä ku mie vaa on menny täst koht kaks päivee ohi.

Mie en uskaltanna tulla siiteril. Jos mie oisin ottana yhen siiterin nii oisin pyörinnä vielännii kovempaa tiällä.

• ohihiipijä
        Giggle kirjoitti:

Mie taijjan ostaa siul huomen uutet lenkkariit. Sit sie pääsisit lujjaa. Aineskii vähä. Mie oo uatellu iha sammaa ku sie. Alanko mie vakkariiksi vai en. Kyl se aikas vaikeelt näyttää. Mie en kyl tykkee jos sätitää. Mie antasii takasii. Kookaupas on kaik kallist. Kurkutkii. Mut jos kalliil kurkuil tulis kirkkaamp iho. Ja simmut virkeemmiks. Jos miusta tulis vakkarii. Nii arvaa mittee? Mie tekisii niihi kurkkuloiviipaleihii reijät keskel. Hoitaasiin siin sit simmujain ja ihojain. Vaik en mie tiijjä. Ku miul suattaapi olla se meissel mist tuol jossai sanottii. Voisvat kattoo minnuu hittaasti. En mie sellasiit simanaisiist tiijjä ku mie vaa on menny täst koht kaks päivee ohi.

Mie en uskaltanna tulla siiteril. Jos mie oisin ottana yhen siiterin nii oisin pyörinnä vielännii kovempaa tiällä.

jos miulle uuvet lenkkarit ostat, entisis onki ihan pohjat kulunu ku oon tässä ees taas hiipiny. Mut osta sit semmoset mis on semottiset pohjat, ettei ääntä kuulu, ettei nää vakkarit vaan kuule ku hiivin tässä eestaas.Pitäsköhä niit kurkkui käyvä kattomas litlistä, jos siel olis halvempii, oishan se ihan mukavata, että iho kirkastus. Vähä se onki harmaa ku en oo yhtään ulkona koko viikkona käynnä, oon vaan hiipiny tässä palstalla eestaas. Sie sentään ulkoná fillarin kanssa...kuule saiko se naapuri sen gummin paikattuu? Eihän vaan pistänyt niitä dagen efter pillereitä sinne gummin sissää?

Meisseleist mie en kyll mittää ymmärrä muuta ku semmonen yks ruuvimeissel miul on ku joskus jottai ruuvii tuol päässä pittää kiristää. Onks siul semmonen meissel?
        en oo muuten miekään viel pättänt ruppeenko vakkariks ku kovast ilkeitä tuntuu jotkut toisille olevan ja sit on tietty se eläinjuttu, ku ei kukkaa vastannu siullekaa, että täytyykö joku eläin hommata jos vakkariks ruppee. En mie kans ehi mittä eläimii hoivaa, ku ei villakoirikaa enää saa siivottu..ku ei ehi tältä hiiviskelyltä...kauhee ku täst tuli pitkä taas..mahdatko jaksaa ees lukkee loppuu asti?

Kiitos ny niist lenkkareis kuitennii jo etukättee, tuu sie siiterille sitte ku lopetat ton fillaroinnin, jookos?

• Giggle
        ohihiipijä kirjoitti:

jos miulle uuvet lenkkarit ostat, entisis onki ihan pohjat kulunu ku oon tässä ees taas hiipiny. Mut osta sit semmoset mis on semottiset pohjat, ettei ääntä kuulu, ettei nää vakkarit vaan kuule ku hiivin tässä eestaas.Pitäsköhä niit kurkkui käyvä kattomas litlistä, jos siel olis halvempii, oishan se ihan mukavata, että iho kirkastus. Vähä se onki harmaa ku en oo yhtään ulkona koko viikkona käynnä, oon vaan hiipiny tässä palstalla eestaas. Sie sentään ulkoná fillarin kanssa...kuule saiko se naapuri sen gummin paikattuu? Eihän vaan pistänyt niitä dagen efter pillereitä sinne gummin sissää?

Meisseleist mie en kyll mittää ymmärrä muuta ku semmonen yks ruuvimeissel miul on ku joskus jottai ruuvii tuol päässä pittää kiristää. Onks siul semmonen meissel?
        en oo muuten miekään viel pättänt ruppeenko vakkariks ku kovast ilkeitä tuntuu jotkut toisille olevan ja sit on tietty se eläinjuttu, ku ei kukkaa vastannu siullekaa, että täytyykö joku eläin hommata jos vakkariks ruppee. En mie kans ehi mittä eläimii hoivaa, ku ei villakoirikaa enää saa siivottu..ku ei ehi tältä hiiviskelyltä...kauhee ku täst tuli pitkä taas..mahdatko jaksaa ees lukkee loppuu asti?

Kiitos ny niist lenkkareis kuitennii jo etukättee, tuu sie siiterille sitte ku lopetat ton fillaroinnin, jookos?

Mie oon nii paljo ajanna pyöräl et iha piässä humisee. Miu pittää huomen käyvvä kyssyymäs porttiliikkeest sellasii lenkkareii siulle. Kyl niit äänettömii varmannii löytyy. Litlis on kyl halvempaa. Mut sitä mie en tiijjä kirkastuu siu ihhois niil. Ne ku on ain siel puolet halvempii. Jos sie laitat kuivaa kurkkoiloo nii ihos suattaapi rypistyy. Tai mist mie tiijjän ku en oo kokkeillu. Sit niit on olemas sellasii valokynnii. Piirrä sil koko nuama nii joha kirkastuu. Ja voip sitä panna välil piäsä ikkunast ulos nii suap raitis ilmoo nuamakii. Huonos lykys naapuris lähtöö autol ja heittää kurat siul naamalles. Ku ain vaa sattaa. Mie mään huomen sit kyssyy ommaa pyörää. Ehä mie sil eile viittiny sannoo niist pillereist. Ois voinu käyvvä samal taval kun tännää puutarhapuotis.

Mie en kyl ny tiijjä iha varmast siit meisselist. Onkoha sit miulla olleskaa. On miulla ainaskii yks meissel. Miekii tarvihen välil sitä. Tulleepi paljo paljo pareempi olo ku vähän tuolt yläpiäst ruuvaillee. Mie oonkii ihmeteelly ku välil kuuluu sellaane kilinä. Varmanna on vieläkii joku ruuvvi hävyksis.

Mie kans tykkeen enempi niist villakoirist. Ne ossoo olla iäneti. Ku vähäse suutuksissaa puuskahtaa nii ne mennee het sohvan alle. Ovat nii kilttei. Kyl miulle jäi iha epäselväks mittee ne hankielläimet on. Jos ne liittyis jotennii talveen. Pakkasel on ainaskii välil kova hanki.

Mie paan ny tän nuapurin pyörän parkkii. Lukkoon tietennii. Kyl mie yhen siiterin voin ottoo. Mie sit taluttelen pyörää et en ennee mee toist kertaa mukkelis makkelis.

• ohihiipijä
        Giggle kirjoitti:

Mie oon nii paljo ajanna pyöräl et iha piässä humisee. Miu pittää huomen käyvvä kyssyymäs porttiliikkeest sellasii lenkkareii siulle. Kyl niit äänettömii varmannii löytyy. Litlis on kyl halvempaa. Mut sitä mie en tiijjä kirkastuu siu ihhois niil. Ne ku on ain siel puolet halvempii. Jos sie laitat kuivaa kurkkoiloo nii ihos suattaapi rypistyy. Tai mist mie tiijjän ku en oo kokkeillu. Sit niit on olemas sellasii valokynnii. Piirrä sil koko nuama nii joha kirkastuu. Ja voip sitä panna välil piäsä ikkunast ulos nii suap raitis ilmoo nuamakii. Huonos lykys naapuris lähtöö autol ja heittää kurat siul naamalles. Ku ain vaa sattaa. Mie mään huomen sit kyssyy ommaa pyörää. Ehä mie sil eile viittiny sannoo niist pillereist. Ois voinu käyvvä samal taval kun tännää puutarhapuotis.

Mie en kyl ny tiijjä iha varmast siit meisselist. Onkoha sit miulla olleskaa. On miulla ainaskii yks meissel. Miekii tarvihen välil sitä. Tulleepi paljo paljo pareempi olo ku vähän tuolt yläpiäst ruuvaillee. Mie oonkii ihmeteelly ku välil kuuluu sellaane kilinä. Varmanna on vieläkii joku ruuvvi hävyksis.

Mie kans tykkeen enempi niist villakoirist. Ne ossoo olla iäneti. Ku vähäse suutuksissaa puuskahtaa nii ne mennee het sohvan alle. Ovat nii kilttei. Kyl miulle jäi iha epäselväks mittee ne hankielläimet on. Jos ne liittyis jotennii talveen. Pakkasel on ainaskii välil kova hanki.

Mie paan ny tän nuapurin pyörän parkkii. Lukkoon tietennii. Kyl mie yhen siiterin voin ottoo. Mie sit taluttelen pyörää et en ennee mee toist kertaa mukkelis makkelis.

sitä mie vaan,,jot koita nyt hyvä immeinen ruhoittuu...koht sinnuu ruppee närästään...ookko ees syöny mittään?ja siit siun juomisest oon tosi huolestunu...et sit ostanu sitä asterixii? ostix ees muumii?yritä ny rauhoittuu,,,vie naapurinfillari pois ja mee kottiis pistä piä tyynyyn ja nuku,,,nuku.,,,nuku.

aamulla tavaaan..

• biophilus
        ohihiipijä kirjoitti:

sitä mie vaan,,jot koita nyt hyvä immeinen ruhoittuu...koht sinnuu ruppee närästään...ookko ees syöny mittään?ja siit siun juomisest oon tosi huolestunu...et sit ostanu sitä asterixii? ostix ees muumii?yritä ny rauhoittuu,,,vie naapurinfillari pois ja mee kottiis pistä piä tyynyyn ja nuku,,,nuku.,,,nuku.

aamulla tavaaan..

Onneksi heräsin tarkistamaan palstan ja täällähän sitä on taas kirjoiteltu vaan terveisiä. Menkää nukkumaan siitä! Hus ja hopiti hop!

• Giggle
        biophilus kirjoitti:

Onneksi heräsin tarkistamaan palstan ja täällähän sitä on taas kirjoiteltu vaan terveisiä. Menkää nukkumaan siitä! Hus ja hopiti hop!

Miun villakoirain alkoi pyörimään makkaris nii kauhiast et en ennee suanu nukuttuu. Mie vienkii sit villakoirat mattojee kans ulkoilee. Et sie kuitennaa oo herännä vua oot valvonna koko yön ja vahtinna hiipijää ja minnuu. Hyi sinnuu. Jos mie kuitennii mänisin takas sänkyy. Mie sit katon ku mie herrään et tuunko tän pyörimää. Vai leikinkö vaa vakkarii et en mukaamas tääl oliskaa päiväl. En mie tiijjä. Katotaa.

• rumpali
        Giggle kirjoitti:

Miun villakoirain alkoi pyörimään makkaris nii kauhiast et en ennee suanu nukuttuu. Mie vienkii sit villakoirat mattojee kans ulkoilee. Et sie kuitennaa oo herännä vua oot valvonna koko yön ja vahtinna hiipijää ja minnuu. Hyi sinnuu. Jos mie kuitennii mänisin takas sänkyy. Mie sit katon ku mie herrään et tuunko tän pyörimää. Vai leikinkö vaa vakkarii et en mukaamas tääl oliskaa päiväl. En mie tiijjä. Katotaa.

täs on kans herätty heti aamusta tarkistaa onks mitää juttui jätetty jälelle eilisest.
        nyt pukkaa pikkase tressii, ku poistivat perskule mun viestin veivaajalle, en kerenny kattoo oisko tuo komistus kerinny vastausta rustata.

• biophilus
        rumpali kirjoitti:

täs on kans herätty heti aamusta tarkistaa onks mitää juttui jätetty jälelle eilisest.
        nyt pukkaa pikkase tressii, ku poistivat perskule mun viestin veivaajalle, en kerenny kattoo oisko tuo komistus kerinny vastausta rustata.

Täällä oli aika hiljaista. Jotakin kapinaa laittelevat pystyyn tuolla Kaapeissa, mutta ei se vielä ihan hervottomaksi heittäytynyt. 2 avausta ja kaksi vastausta, joista toinen olikii minun. Se on siis sellainen pieni kapina. No nyt on valv.. Siis heräilty pitkin yötä tarkisteleen tätä palstaa. Jokohan sitä uskaltais kahvit mennä keittään, vai onkohan sillä välin ehtiny kaikkee jännää tapahtumaan.

• rumpali
        biophilus kirjoitti:

Täällä oli aika hiljaista. Jotakin kapinaa laittelevat pystyyn tuolla Kaapeissa, mutta ei se vielä ihan hervottomaksi heittäytynyt. 2 avausta ja kaksi vastausta, joista toinen olikii minun. Se on siis sellainen pieni kapina. No nyt on valv.. Siis heräilty pitkin yötä tarkisteleen tätä palstaa. Jokohan sitä uskaltais kahvit mennä keittään, vai onkohan sillä välin ehtiny kaikkee jännää tapahtumaan.

ku mun pitää lähtee tänää lomalle, eikä mull oo nettii venees ja saares, pitäisköhä peruu koko reissu?
        mitä jos mä menetän jotai tosi tärkeet, vaik osan kunkkuparin netti rakkaudest.
        voisiks vaik kopsaa kaikki jutut seuraavan viikon ajan, nii copypastaat ne sit mulle tänne ku oon tullu takasi, ku kuitenski luuta on lakassu kaik pois.

• Schmeisser
        rumpali kirjoitti:

ku mun pitää lähtee tänää lomalle, eikä mull oo nettii venees ja saares, pitäisköhä peruu koko reissu?
        voisiks vaik kopsaa kaikki jutut seuraavan viikon ajan, nii copypastaat ne sit mulle tänne ku oon tullu takasi, ku kuitenski luuta on lakassu kaik pois.

Sinuna peruisin koko loman. Voisit tulla kipeäksi, eikös sinulla jo hiukan mahassa kipristele?.

Et sinä tuossa kunnossa voi mihinkään mennä.

Mitähän kuumemittarikin näyttää??

• aNonymfikko
        biophilus kirjoitti:

..ihmeellistä:-)Rauhaisasti voi kahvinsa nautiskella....sama elämä on vielä edessä ja jatkuu ...jatkuu ..jatkuu....

• ohihiipijä
        biophilus kirjoitti:

se kans jaksat valvoo...nukuks sie ikinä? Mie luulen et lopetan tän hiipimisen, enkä ruppee vakkariks. On tää niin raskasta hommaa, siekii koko ajan kyttäämässä...

• pesupallo
        Giggle kirjoitti:

miun kone jumittaa ja koht on viikko kulunna, eik miun uus vaihtonikkii saa mittään aikaseks.
        toiset vaa rupattelloo ja poleksii pyörillä.
        mie pynttään näppistä ja postitan viestilöi ja nukunkii välisä.
        vessaa ei ennää kerkee olleskaa, ko kone jumittaa ja sitä pittää vahata.
        en mie muutes täälä oiskaan.
        *paineloo kaikkei näppäimii*

• biophilus
        ohihiipijä kirjoitti:

se kans jaksat valvoo...nukuks sie ikinä? Mie luulen et lopetan tän hiipimisen, enkä ruppee vakkariks. On tää niin raskasta hommaa, siekii koko ajan kyttäämässä...

Kyllä tavallinen lukija muutaman kuukauden valvoo, ettei menetä täältä mitään vakkareitten juttuja nukkuessaan. Eri juttu noilla vakkareilla. Niillä on kauheet paineet, mitähän kirjoittais seuraavaksi. Lukija vaan lukee. Kyllä silloin jaksaa valvoa. Vaikeinta on tietty seurata päiväsaikana, kun pitää katsella montaa palstaa yhtäaikaa, koska vakkarit kirjoittaa usein multina eri palstoille. Mut kyllä minä ne sieltä vaistoan. Enkä minä edes vielä kyttää. Aatteles, jos minä alkaisin kirjoitteleen kanssa. Silloin minä kohoaisin varmaankin aivan uudelle tasolle: Tavallinen vakkarilukija...Niitä ei ole monta, mutta ehkä täytyy ottaa sekin homma vastaan. Katsellaan nyt.

• biophilus
        rumpali kirjoitti:

Siis menetätkö sinä siinä jotain...Onpas visainen ongelma ja minä olen vain tavallinen lukija..Hmmm. Minä kun en ikinä kopsaa mitään, koska on kuitenkin tärkeää edetä tässä hetkessä. Se mainitsemasi tarina ei ole kuitenkaan tästä hetkestä...Hah! Huomasitkos, tässä vitsin polkaisin.

• biophilus
        pesupallo kirjoitti:

miun kone jumittaa ja koht on viikko kulunna, eik miun uus vaihtonikkii saa mittään aikaseks.
        toiset vaa rupattelloo ja poleksii pyörillä.
        mie pynttään näppistä ja postitan viestilöi ja nukunkii välisä.
        vessaa ei ennää kerkee olleskaa, ko kone jumittaa ja sitä pittää vahata.
        en mie muutes täälä oiskaan.
        *paineloo kaikkei näppäimii*

Äkkiä kone huoltoon, että et menetä liian paljon tästä. Toinen vaihtoehto olis kanssa..mut uskaltaakohan sitä mainita tässä. se olis niinkuin päiväkirurginen toimenpide. Siisti, nopea ja sattuu jälkeenpäin kuitenkin vähän aikaa..Pistät kuule tietsikan viikonlopuksi kiinni ja haistatat pitkät koko palstalle. Vietät sen viikonlopun vaikka kirjojen kanssa tai kavereitten. Mitä vaan. Mutta sellaiset konstit on aina kauheen ratikaaleja..Uskaltaiskohan itse...hmmm.

• biophilus
        rumpali kirjoitti:

tulin sanomaan..et mene vaan saareen. Se ois aika fantastinen juttu. Vene ja saari ja sellaiset. Mulla ei ole sellaisia asioita..Ehkä pikkuisen kateellinen sinulle. No tarttee tässä pakteerin tehdä töitä, niin ehkäpä mä vielä jonakin päivänä saan sen mökin ja veneen. Hyvää viikonloppua sinulle.

• pesupallo
        biophilus kirjoitti:

Äkkiä kone huoltoon, että et menetä liian paljon tästä. Toinen vaihtoehto olis kanssa..mut uskaltaakohan sitä mainita tässä. se olis niinkuin päiväkirurginen toimenpide. Siisti, nopea ja sattuu jälkeenpäin kuitenkin vähän aikaa..Pistät kuule tietsikan viikonlopuksi kiinni ja haistatat pitkät koko palstalle. Vietät sen viikonlopun vaikka kirjojen kanssa tai kavereitten. Mitä vaan. Mutta sellaiset konstit on aina kauheen ratikaaleja..Uskaltaiskohan itse...hmmm.

yritän aluks pysytellä toisess huonees.
        konetta ei hetsilleen tohi sammutella.
        voipi olla ankaria ne vierotusoireet.
        mie otan kuitennii näppiksen mukkaan.
        eihän sillä yksisseen mittään tee, vaikka se onki sellaanen piuhaton vehe.
        kavereist ei apuja heru, neki nääs vaan istuksii konneilla.
        ilimoottelen sitte kuis kävi.
        *hiippailee näppis kainalossa kammariin*

• pepupallo
        pesupallo kirjoitti:

yritän aluks pysytellä toisess huonees.
        konetta ei hetsilleen tohi sammutella.
        voipi olla ankaria ne vierotusoireet.
        mie otan kuitennii näppiksen mukkaan.
        eihän sillä yksisseen mittään tee, vaikka se onki sellaanen piuhaton vehe.
        kavereist ei apuja heru, neki nääs vaan istuksii konneilla.
        ilimoottelen sitte kuis kävi.
        *hiippailee näppis kainalossa kammariin*

puol tuhtia jo menny ilima konetta.
        eik tunnu vielä missää.
        kökin täälä kammarisa.
        on miul varapatterit kuitennii.
        silleen varalta vaan.
        nii että kait tää tästä onnistuu.
        *puristaa näppistä vilkuillen ovelle*

• biophilus
        pepupallo kirjoitti:

puol tuhtia jo menny ilima konetta.
        eik tunnu vielä missää.
        kökin täälä kammarisa.
        on miul varapatterit kuitennii.
        silleen varalta vaan.
        nii että kait tää tästä onnistuu.
        *puristaa näppistä vilkuillen ovelle*

Joskus täällä palstalla olikin jotain vinkkejä vieroitusoireisiin.. Ota vaikka siitä "hiirestä" se pallo ja alat puristella sitä noinniinkuin niihin oireisiin. Ehkä siitä irtoilee riittävästi bittejä verenkiertoon ja se toimii niinkuin ne nikotiinilaastarit.

• MillaN
        Giggle kirjoitti:

...tuolle sinun avauksellesi, se on jotenkin niin todellinen.:)

• Giggle
        MillaN kirjoitti:

...tuolle sinun avauksellesi, se on jotenkin niin todellinen.:)

Mie ku erehyin perjantait ravintelii nii lauvantai ol nii todellist rapulaa et voi uskoo ku tek kipiää.

• rumpali

voiha älynväläys. nythän mä hokasin miksen voi pysyy pois palstalta nykyää vaikka kesällä ei ollu minkäämuotosta propleemii assiin kans.
      sehä johtuu sefusta. kesällä kerkis käyrä lukasemassa jutut aina sillotällö vanhojaki oli joukos, mut nytku tuli isoluuta takas nii täytyy olla kokoaja kytiksellä, muuto ei oo enää mitää luettavaa.
      en taira pahasti väärässä olla etteikös ois muitaki joill on tää sama propleemi.

• biophilus

Sinä taidat olla oikea tahtirumpali. Tätä mä katsos arvostan tässä palstalla näin tavallisena lukijana ja todella harvoin mitään tänne kirjoittavana hahmona. Että olisi aika lukea ja analysoida tarkkaan mitä mahtaa tarkoittaa: "Moi! I´m päks! Kuis se kesä meni?" Ja "Turpa kiinni vellihousu!!!" Niissä voi olla salattuja tarkoituksia esim. takaperin luettuina. Nyt viestit poistuu sitä vauhtia, ettei takaperin lukeminen aina onnistu. Silloin kyllä harmittaa.
        Onneksi sinä tiesit mitä on olla tavallinen lukija ahdinkotilanteessa. Kiitos siitä sinulle.

• Schmeisser

Tuttu tunne tuo on:)) Dejavuuta ,vaiko miksi sitä kutsutaan?:))

Eikä tunnu auttavan, vaikka avauksen tekee sala nikillä. Samoin lähtee kuin ennenkin..kokeiltu on.

*Mrrrrr*

• pumpali
        biophilus kirjoitti:

Sinä taidat olla oikea tahtirumpali. Tätä mä katsos arvostan tässä palstalla näin tavallisena lukijana ja todella harvoin mitään tänne kirjoittavana hahmona. Että olisi aika lukea ja analysoida tarkkaan mitä mahtaa tarkoittaa: "Moi! I´m päks! Kuis se kesä meni?" Ja "Turpa kiinni vellihousu!!!" Niissä voi olla salattuja tarkoituksia esim. takaperin luettuina. Nyt viestit poistuu sitä vauhtia, ettei takaperin lukeminen aina onnistu. Silloin kyllä harmittaa.
        Onneksi sinä tiesit mitä on olla tavallinen lukija ahdinkotilanteessa. Kiitos siitä sinulle.

kirotuhäröi.
        "Moi! I´m päks!" = mä menin poikki

"Kuis se kesä meni?"= kusisest meni kesä?

"Turpa kiinni vellihousu!!!" tää on vähä vaikeempi se varmaa meinaa et pitäis panna sulkijalihas välillä kii, ettei pukkaa kokoaja ruikulii

• Giggle

Mie tulin taas vaa ohikulkumatkal. Mie ku aamul sain simmut auki nii mie ihmeettelin nii suurest ääneen ku valkeus iski. Ja sit kuulu pamahus. Vetääsin peiton äkkii korvil ja kuuntelin vähä aikoo. Ei kuulunt ennee mittää. Varovast raotteliin peittoo. Uskalsiin tulla sängystä poes. Ja sithä mie arvasin et salama se siel välkyttel ja ukkonen pamahtel.

Mie sitä täs ny sit ihmettelen ku tää ympyrä ei liikkus mihkää? Sie sit oot tietyst painat punnaasta nappii ja liikennevaloot on jäänä piälle. Käyppä sie sanomas sille seriffiille et painaa vihreetä nappii nii piäsen minäkii etteepäin. Ootan täs. Kokkeilen pyörän jarruja. Toimii. Ootan viel vähä aikaa. No niin. Ny se vaihtuus. Polkaaseen vauhtiin. Sit mennään.

• Giggle

Oon mie jottai oppina. Mie paan pyörän parkkii. Mie mään mukamas jottai muut tekkee. Panen sit vaik tiukun soimaa nii ossoon tulla oikeesee aikoo takasii.

En mie jaksais olla vakkarii. Ny mie on täs ohikulkumatkal tajunnu et ei miust siihe ois. Joha miu sormetkii alkaa olla nii hellän et koht en pysty mittää tekemää ennee. Taijjannii männä täst ain vaa ohi. Jos pyörä toimiis. Kyl se toimiis jos mie oikkee kovast polen niit.

Ei miul kyl sitäkää mittää vastaa oo et jos joku halluu olla vakkarii. Mittee se miulle oikeestaa kuuluukaa. Ihmetteeleen vuan. Ain ihmeetel sua. Jos mie jaksan polkee nii mie varmaa iltalenkil sit pyörähään takasii. Mitä mie ny. Miehän sanoin et miust ei tuu vakkarii. Iltalenkil mie kummiskii käyn.

• vakkari nr 1

et sie kuitekaa mihikää mää, oot vaa mänevinäs. Tai mist miekää tiijjän.

• Giggle
        vakkari nr 1 kirjoitti:

et sie kuitekaa mihikää mää, oot vaa mänevinäs. Tai mist miekää tiijjän.

Mie ehin vast ny takasii. Et sie tiijjäkkää. Ku en tiijjä miekään.

• aloittelija

tutulta...
      tähänkö mun elämäni menee... hehhh

• Giggle

Miekii aatteliin et mie mään tän iltana ravinteliin. Mie panin pyörännii tallii. Vein nuapurin pyörän poies ja hain samal oman takasii. Kyl ny on kummi kovan. Suap possootella ympyröö vaik mite kovvaa.

Pitäkee työ oikkee hauskoo. Mie sit huomen yritän tul kattomaan. Jos piä ei oo pipi.

Mää siekii ravinteliin. Sielt suattaa löytee elämää.

• vakkari nr 1
        Giggle kirjoitti:

Miekii aatteliin et mie mään tän iltana ravinteliin. Mie panin pyörännii tallii. Vein nuapurin pyörän poies ja hain samal oman takasii. Kyl ny on kummi kovan. Suap possootella ympyröö vaik mite kovvaa.

Pitäkee työ oikkee hauskoo. Mie sit huomen yritän tul kattomaan. Jos piä ei oo pipi.

Mää siekii ravinteliin. Sielt suattaa löytee elämää.

mie mään makkaamaa taas. Emmie ennää jaksa multinikkilöil kirjottaa, mie en ennää kirjota millää nikil, mie mään pois. Mie taijjan tehä oikei semmose avvaukse nettijäähyväisist niiko kaik muutkii.

• Giggle
        vakkari nr 1 kirjoitti:

mie mään makkaamaa taas. Emmie ennää jaksa multinikkilöil kirjottaa, mie en ennää kirjota millää nikil, mie mään pois. Mie taijjan tehä oikei semmose avvaukse nettijäähyväisist niiko kaik muutkii.

Tai mie tulin sielt jo perjantai-iltant mut ku piätä jomotti nii kauhiast lauvantaint nii ei voinu tehä yhtikkäs mittää. Mittee sie mittää jäähyvväisii. Jatka sie vua sil toisel nikil. Niihä ne tekköö muutkii. Jäähyvväiseet pannoo miut itkemää nii kauhiast ja sit mie en ennee niä mittää kirjoottaa. Et sie sellaast voi miulle tehä. Ja sit viel jos sie alat virsii hoilata nii mie sit herkiistyyn nii kauhiast et männöö monta tuntii ennenku mie toivun niist jäähyvvääisist. Ehottaasiin vuan jatkamaa vaik niil multinikkilöil. Piästäs kaik vähemmäl.

• ohihiipijä

Ihan vaan kysyisin, että koska toi teiän nikinvaihtoviiko loppuu? Tännään vai vasta sunnuntaina?
      Mie lopetan kans tän hiiviskelyn ja uon päättännä, etten ruppee vakkariksi, en mie jaksa...ennää.Yöt on pitännä vahtia ja kytätä, että mitä täällä kirjuutellaan ja sitten vähä itekki on pitännä osallistuu, ei miust oo tähän. En niitä lenkkareitakaan sit ennee tarvihe kun ei oo hiipimiseen tarvetta. On miul korkokenkii joil voi ihan normaalist tuol ulkona kävellä. Mie oonki pohtinu et en avvaa konetta koko viikonloppuna mie lähen pailoomaan ihan tonne reaalimaailmaan. Pitäkee työ vakkarit tätä palstaa pystyssä. Ehkä mie sit joskus taas hiivikelen täällä.

OIKEIN HYVÄÄ JA ANTOISAA VIIKONLOPPUA SEKÄ VAKKAREILLE ETTÄ TAVALLISILLE PALSTAN LUKIJOILLE:::))) (onks nuo niitä hymiöitä?)

• Jermu

Öööö I don`t know..Mikäs päivä se oli, kun tää kalsonginvaihtoviikko sovittiin. No sovitaan vaikka sitten, niin että maanantaina klo 19 mennessä kaikki on kalsarinsa pesseet. Oli sitten minkä merkkiset tahansa.

• Giggle

Jos ei oo muuta tekemist nii sitä suap alkoo arvuuttelemmaa kuka mie oikee oikeest oon? Muanantai-iltaehtoona mie sit huastan kuka mie oon mut luppaamaa en mee mittää.

• Schmeisser

Olet zeikku:)

• ZeireeNi

oot sukututkija.. arvaas mun käyttämät nikit, niitä on kaks.. :)

• wirnix

olet sukututkija. Entäs minä sitten, myös kaksi nikkiä... toisen voin tunnustaa.

• Giggle
        ZeireeNi kirjoitti:

oot sukututkija.. arvaas mun käyttämät nikit, niitä on kaks.. :)

Mie en sano viel yhtää mittää. Miulle tulleepi siun nikistäis mielee iha jotkuut haitiin suaret ja siel tanssivaat kauniit neitokaiseet.

Miust tuntuu et sie oot vakkarii.

• Giggle
        wirnix kirjoitti:

olet sukututkija. Entäs minä sitten, myös kaksi nikkiä... toisen voin tunnustaa.

Mikkää ei oo viel selevää. Ei ainakaa miun piä. Se on vielkii iha sekasii. Pyöräl ei ennee uskal ajjaa. Elä sie ala mittää viel tunnustelemmaa. Ei myö olla viel missää oikeuvessa. Huomen iltant mie sitte paljastan mut en mää luppaamaa mittää. Suattaapi alkaa pelottammaa viel täs vuorokauvven aikana.

• Giggle
        Schmeisser kirjoitti:

Olet zeikku:)

Sie oot suomalaine etkä saksalaine vaik mie nii ensii luulin siun olevaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe