..tuore leima ja saa ajella huoletta vuoden päivät. Pohja oli katsastusmiehen arvion mukaan ensiluokkaisessa kunnossa, ei ruosteita yms. Ensimmäinen omistaja olikin ollut pilkuntarkka kirjanpitäjä, kun ammatiltaan oli, joten autosta on huolehdittu.
Mutta Mesruthan on tehty kestämään aikaa ja kilometrejä enemmän, jopa tuplasti, kuin muut autot. Lähden tästä kohtsiltään käymään Pohjanmaalla hakemassa venäläisiä uistimia, jotta saan taas myyskennellä niitä aikani kuluksi. Aika moni niitä onkin jo kysellyt, kun loppuivat tuossa Merefestien aikaan. Kuumat kelit vaan ajella, mutta huomenna sitten saunomista ja uintia Lepäisillä tiedossa kun takaisin pääsen..
Se on nyt sitten taas Mersussa ...
6
177
Vastaukset
- Ny Nappaa
Tuliko niitä puolikelluvia Abu Hi-Lo -kopioita? Viimme suvena niillä tuli Vohdensaarelta rannalta heittämällä haukea ja isoa ahventa hyvin.
- Lonli-Raderi..
Ei kuule sellaisia ole enää mistään saatavissa,eikä niillä ole ikinä oikein kysyntää ollutkaan kun ei oikein ole syötillä,kuulemma. Ja kuten arvata saattaa niin rankanpuoleiseksi juopotteluksi se meni Uudessakaupungissa,ilmaista viinaa kun saa niin heikko itsetunto saa aina ylivallan,kellä kullakin. Ei vaan voi sille kuulemma mitään,eli kaupungilla saatoitkin nähdä melko huonossa kunnossa olevan hepun, ja taisi siinä vahinkojakin tapahtua,bajamaja olisikin seuraavana tuontilistalla meikäläisellä tänne. No kesä kuivaa.
- Londi-Ryderi..
Lonli-Raderi.. kirjoitti:
Ei kuule sellaisia ole enää mistään saatavissa,eikä niillä ole ikinä oikein kysyntää ollutkaan kun ei oikein ole syötillä,kuulemma. Ja kuten arvata saattaa niin rankanpuoleiseksi juopotteluksi se meni Uudessakaupungissa,ilmaista viinaa kun saa niin heikko itsetunto saa aina ylivallan,kellä kullakin. Ei vaan voi sille kuulemma mitään,eli kaupungilla saatoitkin nähdä melko huonossa kunnossa olevan hepun, ja taisi siinä vahinkojakin tapahtua,bajamaja olisikin seuraavana tuontilistalla meikäläisellä tänne. No kesä kuivaa.
Taidan laittaa bikinit päälle ja ottaa muutaman sidukan.
- hoiturikiituri
Londi-Ryderi.. kirjoitti:
Taidan laittaa bikinit päälle ja ottaa muutaman sidukan.
Moi Raideri, olisin vieläkin vailla sitä Fjord-Ganster-katiskaa, jonka lupasit hommata minulle jo hauen kutuaikaan. Ota mukaasi kun tulet kauppaamaan seuraavan kerran. Työkaveri osti sinulta sellaisen ja kehuu aina kahvipöydässä töissä, kuin hyvin sillä nousee kalaa.
- Lounli-Raideri..
hoiturikiituri kirjoitti:
Moi Raideri, olisin vieläkin vailla sitä Fjord-Ganster-katiskaa, jonka lupasit hommata minulle jo hauen kutuaikaan. Ota mukaasi kun tulet kauppaamaan seuraavan kerran. Työkaveri osti sinulta sellaisen ja kehuu aina kahvipöydässä töissä, kuin hyvin sillä nousee kalaa.
Moro vaan,
Ei ole nyt saatavilla katiskoja, koska norjalainen valmistaja ei pysty niitä toimittamaan. Tuo mainitsemasi uutuus-malli on ollut niin tavattoman suosittu, että tuotanto menee Norjassa asuville kalastuksen harrastajille. Onnistuin viimeksi saamaan pienehkön koe-erän, koska tuote oli vasta lanseerausvaiheessa Norjassakin. Se on todellakin menestys! Mökkinaapuri syyttää minua ryöstökalastajaksi, kun käyn kokemassa katiskaani kaislikon reunassa. Haukia on noussut niin tiheöään tahtii, että on pitänyt ihan naapureille antaa, kun ei viitsi itse aina perkuu hommiin ryhtyä. Jaa, että sormetko alkaa haisemaan kalalta. No nyt taas se likainen mielikuvitus aisoihin...:) Lounli-Raideri.. kirjoitti:
Moro vaan,
Ei ole nyt saatavilla katiskoja, koska norjalainen valmistaja ei pysty niitä toimittamaan. Tuo mainitsemasi uutuus-malli on ollut niin tavattoman suosittu, että tuotanto menee Norjassa asuville kalastuksen harrastajille. Onnistuin viimeksi saamaan pienehkön koe-erän, koska tuote oli vasta lanseerausvaiheessa Norjassakin. Se on todellakin menestys! Mökkinaapuri syyttää minua ryöstökalastajaksi, kun käyn kokemassa katiskaani kaislikon reunassa. Haukia on noussut niin tiheöään tahtii, että on pitänyt ihan naapureille antaa, kun ei viitsi itse aina perkuu hommiin ryhtyä. Jaa, että sormetko alkaa haisemaan kalalta. No nyt taas se likainen mielikuvitus aisoihin...:)Paljonko uistimesi maksavat ja onko niistä kuvia saatavilla. Nuorikko jätti muutaman uistimensa sähkö- tai puhelinlankoihin ja pitäisi saada uusia, mieluiten lankoja hylkivää mallistoa:-) Voisin tulla hakemaan samalla kun piipahdan mahdollisesti siellä paikallisessa kultasepänliikkeessä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.327327- 434403
- 283999
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893509- 132583
- 302525
- 442182
- 292139
- 1642003
- 1051412