Ensi viikolla olisi tiedossa ti-su matka etelään rantalomakohteeseen ja tajusin viime tipassa, että kuukautiseni tulevat juuri silloin (joo, olisi pitänyt tajuta aiemmin). Tarkkaa päivää en osaa sanoa epäsäännöllisten menkkojen vuoksi, mutta laskeskelin, että ensi viikkoon ne juuri osuvat. Kävin eilen eli viikko ennen matkaa hakemassa Primolut N - tabletteja kuukautisten siirtoon ja lekuri sanoi, että pitäisi ehtiä. Nyt olen ehtinyt ottaa kaksi tablettia ja alavatsassa on kamala kipu (moninkertainen kuukautiskipu). Ihan kuin menkat olisivat alkamassa. Tähän kipuun ei auta edes särkylääke. Pitäisikö minun nyt lopettaa noiden tabujen ottaminen kesken kaiken vai uskallanko jatkaa kuuria? Ihan kuin kuukautiset olisivat puskemassa läpi, mutta vuotoa ei kuitenkaan ole. On tämä matkalle lähtö taas niin monimutkaista. Itselläni todella runsaat menkat ja uiminen olisi tosi hankalaa (ja se juuri on matkan ydinjuttu). Niin, jos nyt tulisivatkin, ehtisivät mennä ennen reissua ohi, mutta varma ei voi olla ja siksi en nyt tiedä, mitä tekisin.
kuukautisten siirto - kivut
anneli1213
0325
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.