Hitaasti ja pitkään...

tongue1

Voiko olla mitään parempaa kuin saada nainen kiemurtelemaan nautinnosta ja suorastaan rukoilemaan sinua päästämään piinasta.

Olen mies hiemanreilu 30v mies joka nauttii suunnattomasti nuolemisesta ja nimenomaan kiusoittelevasta sellaisesta. Asettaisin naisen sellälleen ja hitaasti mutta varmasti alkaisin liukua alemmaksi, suudellen, huokaillen... Nännisi kovettuisi kiusottelevasta käsittelystäni, varatalosi kiemurtelisi suudelmien voimasta.
Laskeutuisin vatsallesi... Nostaisit lantiotasi malttamattomana... Huuleni ja kieleni tekisi tutkimus matkaansa pitkin vartaloasi, kohti haarojasi... Suutelen häpykumpuasi, kiertelen ja kaartelen tuon valtoimenaan valuvan pillun ympärillä. Suutelen sisäreisiäsi ja kuin ohi mennen suutelen häpyhuuliasi... Säpäsähdät ja suustasi pääsee ynähdys. Luulet jo saavasi tuntea kieleni pillullasi, mutta jatkan matkaa toiselle reidellesi. Lantiosi kohoilee ja pyörii malttamattomana... Hivuttaudun kohti pilluasi... Nostan lantiosi käsieni varaan.
Kieleni pyörii edelleen nivusissasi, kunnes viimein tunnet kuinka kieleni koskettaa välilihaasi ja jatkaa matkaa hellästi kohti häpykumpua. Toistan tämän, mutta tällä kertaa kieleni kärki hipaisee klitoristasi... Säpähdät kuin sähköiskun saaneena.

Alan hiljaa antaa kieleni vaeltaa tuossa kuumassa ja valtoimenaan valuvassa vaossasi, upotan kieleni sisääsi ja maistelen kiima mehujasi.... Mikään ei voita tätä tunnetta, kun painaudut kasvojani vasten ja vaadit saada lisää:)
Vähitellen kiihdytän tahtia ja näen kuinka täriset lähestyvän orgasmin voimasta. Pian tartut hiuksiini kaksin käsin ja painaudut voimalla kasvojani vasten... Pillustasi ryöpästää kiima nesteitä, huudat suoraa huutoa ja orgasmi toisensa perään vie sinut lähes hämäränrajamaille, kunnes lantiosi valahtaa sängyllä...

Nytkähtelet ja huokailet... suukotan pilluasi hellästi, joka on jo kosketuksesta hellä. Annan sinun hetken hengähtää katselleen sykkivää pilluasi ja suudelleen sitä hyvin hellästi. Hitaasti alan lisätä kosketusteni voimaa ja tunnet kuinka kieleni vaatii lisää....

että näin:)

118

5238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina voi toivoa

      saavansa tämmöistä !!!!

    • aivan ja jos oikein kovasti toivoo, niin toiveet voi jopa toteutua:)

      • mie vaan kadehdin!

        Onko toi tarjous?.. ja kauankin voimassa?


      • mie vaan kadehdin! kirjoitti:

        Onko toi tarjous?.. ja kauankin voimassa?

        kyllä se oli tarjous ja se on voimassa rajoitetun ajan tai huomatavasti pidempään:) Tässä voisi myös käyttää eri tavaratalojen käyttämää slogania "tarjous on voimassa siihen saakka, kun tavaraa riittää":)

        kannattaa kuitenkin olla nopea:)


      • mie vaan kadehdin !
        tongue1 kirjoitti:

        kyllä se oli tarjous ja se on voimassa rajoitetun ajan tai huomatavasti pidempään:) Tässä voisi myös käyttää eri tavaratalojen käyttämää slogania "tarjous on voimassa siihen saakka, kun tavaraa riittää":)

        kannattaa kuitenkin olla nopea:)

        Mie vaan kadehdin edelleen! Sääli etten voi tarjousta käyttää. Mulla toi viimeinen käyttöpäivä sun kohdaltas meni umpeen! Kysyin ihan siks et joku nuorempi nainen kiinnostuis sunsta. Oli siks hyvä myyntipuhe, et luultavasti on jotain takeita laadustakin jos puoletkin kuvauksestas pitää paikkaansa. Mie kun sopisin lähinnä äidikses, joten haen lähinnä ikäistäni seuraa. Sua parikymmentä vuotta vanhempaa.Mut ONNEA etsintään!


      • mie vaan kadehdin ! kirjoitti:

        Mie vaan kadehdin edelleen! Sääli etten voi tarjousta käyttää. Mulla toi viimeinen käyttöpäivä sun kohdaltas meni umpeen! Kysyin ihan siks et joku nuorempi nainen kiinnostuis sunsta. Oli siks hyvä myyntipuhe, et luultavasti on jotain takeita laadustakin jos puoletkin kuvauksestas pitää paikkaansa. Mie kun sopisin lähinnä äidikses, joten haen lähinnä ikäistäni seuraa. Sua parikymmentä vuotta vanhempaa.Mut ONNEA etsintään!

        Tässä olisi mukava, vanhempi mies samat kujeet mielessä....
        Jos haluat....;-)


      • mie vaan kadehdin!
        pex62 kirjoitti:

        Tässä olisi mukava, vanhempi mies samat kujeet mielessä....
        Jos haluat....;-)

        Kiitos tarjouksesta, mut mun on vastattava nyt kielteisesti sulle.
        Löytyi näet naapurikaupungista kiva vakituinen seuramies mulle.
        Eronnut, ei karannut! Ja tarkistin viel asian.
        Toisen omaa kun en lainaa, (karanneen tilalle) periaatteesta! :)

        Onnea etsintään, pex62 ;jos ei ole vielä onnistanut.


    • joustoerkki

      hyvä myyntipuhe, tongue.
      meitä osaajia on - kun vaan sen palvelun tarvitsijan löytää =D =P

    • mm...

      Saiskin..

      • Voisitpa vaikka saadakin:)


      • tongue1 kirjoitti:

        Voisitpa vaikka saadakin:)

        Hei, missä muuten vaikutat?


      • mari42v kirjoitti:

        Hei, missä muuten vaikutat?

        vaikutan työni puolesta siellä sun täällä, mutta tukikohtani on savossa. Matka ei tosiaan ole este, sillä liikun työni puolesta ympäri Suomea erittäin paljon. Jos kiinnostaa saada tuolainen käisttely, niin laitappa yksityis viiestiä ;)


    • vittujennuolijau.74v

      Pääsin nuolemaan ja panemaan 40 vuotta itseäni nuorempaa naista, joka ensin kainosteli vittunsanuolentaa, sitten suostui. Levitin tytön koivet oikein levälleen ja lähestyin varoen vittuaan reisientyvien kautta, sitten vasta häpyhuuliin ja klittaan. Nainen innostui kun vetelin pitkään ja hartaasti leveällä kielellä vulvaansa, ja kun sorkin kielenkärjellä emättimeen syvälle ja työnsin etusormeni vittuunsa ja koukistelin pillunsa yläreunaan elikkä g-pistettä, niin lopulta tyttö sai mahtavan orkun niin etttä pillunlihakset supistelivat niin että sen tunsi sormissani; siellä oli siinä vaiheessa jo kaksi sormea samalla kun peukaloni paineli perreikää. Tyttö oli tosi tyytyväinen ja rauhoituttuaan imi mulukkuni hyvin ja lopulta ratsasti päälläni. Oli hienoa katsoa kun rinnat pomppivat ja tyttö inisi nautintoaan.

      • Mullekin kelpaisi tuollainen käsittely...


    • .....

      Kelpais. Viime orkusta onkin jo aikaa.

      - n20

      • Vittujennuolijaukko7

        20n, millainen on wittusi anatomia? Kuvaile ja laita tarvittaessa ehdotus käynnistä. Lupaan vaikka tunnin nuolennan ja orkut sulle. Haluatko imut, 69:t ja panon päälle?


      • Vittujennuolijaukko7 kirjoitti:

        20n, millainen on wittusi anatomia? Kuvaile ja laita tarvittaessa ehdotus käynnistä. Lupaan vaikka tunnin nuolennan ja orkut sulle. Haluatko imut, 69:t ja panon päälle?

        Hei
        vittujennuolijau.74v, missä asut ja miten yht?
        Ihan hyvin voin antaa piparin nuoltavaksi, näin loma leskenä.


    • hmm.uusi

      kyllä kielimiehiä ois naisille pelkästä suutelemisen ilosta välilä annetaanko takaisin. nakupaloista vai mistä näitä naisia saa?

    • -n20 sitten ei muuta kuin seuraava orkkua järjestämään;)

    • aholisti -71

      -Voiko olla mitään parempaa kuin saada nainen kiemurtelemaan nautinnosta ja suorastaan rukoilemaan sinua päästämään piinasta. -

      Voi, nousuhumala

    • Upeeta...ilmottaudun.

      • eskvirt

        Kyllä se minäkin osaan nuolla ja käyttää kieltäni toisen tyydyttämiseen. Se vaan pitäisitkö??? Suutelisin kumpaakin huulipariasi ja varsinkin jalkaväliäsi. Laittaisin huuleni huulillesi, kielellä hyväilisin koko elintäsi ja työntäisen sen niin syvälle emättimeen kuin vaan. Imisin ja nauttisin siitä nesteestä joka sinusta tule tai valuu.Joisin sitä. Tätä voisit valmistua vähintään tunniksi, sen jälkeen voisin työntää kaluni tuohon kosteaan reikään.


    • isabella0067, sitten ei muuta kuin sopimaan tapaamista;)

    • sucker

      Etelä-savosta jollekin onnekkaalle naiselle sama kohtelu kuin aloittajalla ;) Ite olen vaan sporttisen vartalon omaava 21v mies. Laitappa viestiä twisterforge (at) gmail.com jos haluat sitä jo tänään ;)

    • sucker:) tuosta voisin päätellä että pidät minua möhömahaisena peräkammarinpoikana. Sanotaan nyt vaikka näin, että en varmasti ole "tyypillinen" tämän foorumin mies, yllätys on varmasti kaikinpuolin miellyttävä:)

    • sucker

      Juu en kyllä sitä tarkottanu :D muotoilin argumenttini ehkä hieman väärin :)

    • mmmmm..

      Haluun lukee lisää tälläst.

    • weerty

      onneksi mun mies antaa mulle tuommosta täydin tyydyttävää suuhoitoa, niin ei tarvitse kateellisena lukea :) ihmetyttää vaan muut miehet, että eikö ne oikeesti nuole naisia kun täällä niin moni kaipailee kunnon hoitoa, vai missä vika? naisen pitää uskaltaa ja osata vaatia mitä haluaa, ei kestävä parisuhde sellaiseen kaadu. jos mies ei suostuisi nuolemaan, niin ei saisi hänkään suihinottoa minulta sitä halutessaan.

      • N23

        ei oo ainakaan kukaan mun ex-poikaystävistä (joita on ollu neljä tähän mennessä) mua koskaan nuollu. itse oon kyllä ottanu suuhun ihan mielelläni mutta olishan se kiva kokeilla että miltä tuntuu olla se saava osapuoli suuseksissä : )


    • o'+¨'´¨

      Onko kellekkään selvinny kuka oli se jokerihattu päässä joka pääsi Ilvestä takaa ajeleen siinä KHL-mainoksessa?

    • N26

      Huoh. Orgasmi jo pelkästä lukemisesta, mitähän sit jos olis nuoltavana :P

    • N26 kenteis voisit koeka jotain tajunnan räjäyttävää...... selville sen vain yhdellä tavalla ;)

      • N26

        HUOH:P


      • N26 kirjoitti:

        HUOH:P

        Huokaile vasta käsittelyssäni ;)


      • N26
        tongue1 kirjoitti:

        Huokaile vasta käsittelyssäni ;)

        Niimpä, mitähän se sitten vasta olisikaan!


      • N26 kirjoitti:

        Niimpä, mitähän se sitten vasta olisikaan!

        kokeilemalla se selviäisi:) ehkä se olisi jotain sellaista mitä et ole koskaan kokenut:)


      • N26
        tongue1 kirjoitti:

        kokeilemalla se selviäisi:) ehkä se olisi jotain sellaista mitä et ole koskaan kokenut:)

        Hmm ;)


      • N26 kirjoitti:

        Hmm ;)

        Hmm.... Tosiaan ;)


    • Nuoltuna suihin

      Orgasmi todellakin pelkästä lukemisesta, nyt kostu taas ... mutta Niiiiin ihanaa saada omalta mieheltään todellista suuseksiä! Onhan se melkoisen nautinnon lähde saada himo orgasmit nuoltuna ja kielellä pantuna, johon ei kyllästy ikinä ;) Ja jos antaa tuon ihanuuden jälkeen miehelle kunnon kosteat imuttelut pelkällä pehmoisella suullaan esinahkaa imien liikuttaen ja kunnolla munaa lutkuttaen niin Wau mitkä "kiitokset" siitä saa! Varmasti saa nainen pian anelematta seuraavankin kerran melkoiset orgasmit "vasta kaikuna" miehen pään painautuen taas kosteaan jalkoväliin... ;) Mutta onhan ne kunnon panotkin gutaa! Toisaalta voisin tyytyä jopa vaan suuseksiin, se on parasta, myös annettuna :P

    • aaMupanetu5

      Kaikkein parasta on antaa kiusoitteleva kielihoito nainen sidottuna. Viedä huipun lähelle yhä uudestaan nuolla muuttuvilla tyyleillä pillua ja peppua vieden aina lähelle räjähdystä. Kunnes paikat ovat tummanpunaiset ja turpeat kiihotuksesta. Kiduttaa samalla myös itseään, antamalla erektion paisua kivuliaaksi asti.

      Antaa lopulta järisyttävä orgasmi toiselle klitorista ja pillua nuollen. Nostaa lopulta uudelleen lähelle huippua ja lopulta seivästää järkyttävän kovaksi ja tummanpunaiseksi turvoneella tulikuumalla kalulla...

      • Singlewoman

        Haluaisin tehdä saman miehelle, sitoa silmät, sitoa kädet ja päästää hänet tuskistaan :P Ahh.


      • Singlewoman kirjoitti:

        Haluaisin tehdä saman miehelle, sitoa silmät, sitoa kädet ja päästää hänet tuskistaan :P Ahh.

        Huoh... miten olisi palvelus palveluksesta:)


      • singlewoman
        tongue1 kirjoitti:

        Huoh... miten olisi palvelus palveluksesta:)

        Kuulostaisi melko hyvältä :P


      • singlewoman kirjoitti:

        Kuulostaisi melko hyvältä :P

        tarkoitit varmaan että todella hyvälle ja milloin tavataan:)


      • singlewoman
        tongue1 kirjoitti:

        tarkoitit varmaan että todella hyvälle ja milloin tavataan:)

        Juuri sitähän minä tarkoitin ;)


      • iltapä1väpanetu5
        Singlewoman kirjoitti:

        Haluaisin tehdä saman miehelle, sitoa silmät, sitoa kädet ja päästää hänet tuskistaan :P Ahh.

        Olisi upeaa kovettua sidottuna räjähtämispisteeseen. Nauttia taivaallisesti pienimmästäkin kosketuksesta. Kalu sinipunaisena verentungoksesta... Lopulta laueta vartalo kaarelle jännittyen valtavalla paineella...


    • No sitähän minäkin, eli nyt vaan sitten tapaamista suunnittelemaan:)

      • singlewoman

        ;)


      • singlewoman kirjoitti:

        ;)

        No ei sitten ;)


      • singlewoman
        tongue1 kirjoitti:

        No ei sitten ;)

        ??


    • Niin mitä:)??

      • singlewoman

        No ei sitten??:)


      • Nymfo-Turusta
        singlewoman kirjoitti:

        No ei sitten??:)

        Missä päin neiti vaikutttaa? ;) täällä ois todella halukas mies joka rakastaa pillun nuolemista yli kaiken! etenkin sitä kun voi työntää kielen niin syvälle sisälle kuin mahtuu, jonka jälkeen nuolla vahvasti painaen aina klitorikselle saakka ja työntää kieli syvälle sisään uudestaan! NOMS!


    • En tiennyt mitä muutakaan tuohon vastata:) jos haluat jatkaa juttua niin minulle voi laittaa vietsiä privaatimmikin:)

    • Sekoan halusta

      Itsekidutusta lukea näitä :(
      Omakin miesystävä osaa käyttää kieltä ja suutaan muutenkin niin hyvin että pelkkä ajatuskin kiihottaa. Mut tuo sun teksti sai kostumaan luvattoman paljon.

      • :) sanoppas miehellesi että ottaa yhteyttä, voisin antaa hänelle luettavaksi pari tarinaani ;) Niistä hän voisi saada lisä ideoita sinun yllätämiseksi:)


    • Isukki30+

      Minä puolestani laittaisin naisen nelinkontin eteeni ja nuolisin häntä intohimoisesti ja aistillisesti takaapäin - välillä nuollen perinteistä ja vuoroin peräaukkoa nuollen.

      Harmi vaan, että seksiä on avioelämässä liian vähän, mutta intoa ja energiaa sitäkin enemmän olisi.

    • nazu

      Tälläsiä kun lukee.. Huhhuh

      • Älä muuta sano.....


    • Sucker

      Paras pilluhan on 30v, pesty ja kerran kustu :) Harmi vaan, niitä naisia on harvassa jotka mielellään jopa tyrkyttävät tuota suloaan naamalle. Varsinkaan Etelä-savon kiltit maalaistytöt

      • Mikkelin pimpit mielessä

        Kyllä Mikkeliläisiä pimppejä tuli aikoinaan kiltisti nuoltua ja ihanalta maistui ;). Onko ajat sitten muuttuneet sitä en tiedä.


    • 49n

      Mullekin yks käsittely kotipakettiin ja pikana ;)

      • Sucker

        Missäs päin se koti mahtaa olla? :)


      • kerroppas minne paketti toimitetaan ;)


      • 49N laita tietoja ja sovitaan ;)


    • neitinainen

      Mäkin haluun :\

      • Sitä saa mitä tilaa :)


    • Minäkin tykkään tehdä sitä naisille ja se kestää yleensä sen reilu puoli tuntia...
      Pidän naisen nauttimista jopa tärkeempänä kuin omaani...on ihana nähdä kun nainen nauttii!!!

    • halijalle esim.

      samoin. hgissä ois tarjolla naiset

    • Pk-seudulla olis tarjolla naiset!!!

    • anna-sohvi

      Tollanen perverssi pitäs ilmoittaa

    • (k)riisi

      Juuri tällaisesta uneksin. Harmittaa ja turhauttaa että oma mies ei halua. :(

    • uneton nyt

      Voi taivas! On tullu luettua kahteen kertaan tämä......
      Vettä kävin juomassa....kone auki pöydällä..piti sammuttaa,mut...
      Ei taida mun kuuskymppinen ukko tykätä jos sen nyt kolmelta yöllä herätän!
      Taidan sittenkin ottaa harkitun riskin....!

      • uneton nyt..... Kuinkas kävi harkitun riskin suhteen...:)


      • uneton nyt
        tongue1 kirjoitti:

        uneton nyt..... Kuinkas kävi harkitun riskin suhteen...:)

        Huonosti kävi kolmelta, yöllä! :(
        Klo 07.16 heräsin, kun niskaani hipelöitiin!
        Hetken kuluttua oltiin yhdessä aamupesulla suihkussa...korvalehteäni puraisi! :)
        Kuivattelu ja ihoöljyn hierontaa koko keholle ;).... kyllähän se siitä...hiljalleen luonto tikanpojan puuhun veti! XXX.. aah.. mmmyymh!
        Saipa tuo vastapalveluksen multa,kun tapana on ollut;ettei kaveria jätetä!
        Aamukahville jo yhdeksältä..lopulta ehdittiin!
        Kiitokset sulle inspiraatiosta! :tongue1


    • (K)riisi älä vain tyydy uneksimaan vaan tee unelmista totta ;)

    • kiihkoa

      Mulla menis vaan hermo tosta kiusottelusta. Ota varmoin ottein ja mene nopeammin asiaan.

      • vai menis sinulla hermot :) siinä se pointti juuri onkin, härnään ja kiusoittelen naisen siihen pisteeseen että hän suorastan rukoilee minua ottamaan hänet ja pian. Varmoin ottein... väitän että käsittelyssäni ei tultaisi valittamaan varmojen otteiden puutteesta :) Kun lukaiset tuon tekstini uudelleen, niin ymmärrät kyllä pointtini. Mikäänhän ei ole sen halitsevampaa kuin haallita naisen tyydytystä ja kehoa...


    • tännekiitos75

      Tuollaisen hoidon kun saisikin... Voisi saada jotain vastapalveluksena?
      Kyllähän täällä kirjoitetaan vaikka mitä, on vaikka minkälaista nuolijaa ja osaajaa, vaan missä ne on todellisuudessa? Jos tuollainen on olemassa niin ei se ainakaan vapaalla jalalla liiku

      • Roger7

        Moi tännekiitos75!
        Olen sua varten selvästi. Laita viesti ja jatketaan... drilliand6(at)gmail.com


      • todellisuus on monesti tarua ihmeellisempää ja jos vaan haluaa riittävästi, niin kaikki on toteutettavissa :)


    • No että näin joo....
      Kunpa sitä saiskin tälläistä... vaan eihän tälläiset vapaalla jalalla kulje!

      • Niinhän se luulet:)


      • LipsticJungle

        Hah.. Ei kulje ei.
        Mutta eipä näitä varattujen vaimoja ainakaan tunnu tuollainen käsittely kiinnostavan.
        Joskus ehkä joo, mutta useimmiten on jotain helv3tin paljon tärkeämpää puuhaa kotona, esim. nukkuminen.


    • Uh uhh onpa kuumat ja halukkaat neidit tässä,,,!,, Kunnon nuolemista kun vaan halua ja kestää harvat naiset...

    • Sinua tavoittelen rohkea nainen, joka kaipaat nautintoa:)

    • Nainen_38

      Huh... Kylläpäs oli tekstiä. Pientä piristystä työpäivään :D Tuommoisen käsittelyn kun saisi...

    • Nainen_38 tuollaisen käsittelyn voisit vaikka saadakin:)

    • kielimies-66hki

      Niinpä... Sellaista joka kestää useamman orkun peräkkäin on tosi vaikea löytää pääkaupunkiseudulta. Tykkään kyllä nuolla kauan... Toisaalta täällä on niitä mutta live elämästä vaikeempi löytää vai onko?? [email protected]

    • kesäkukka45

      Oi kun saiskin, kyllä täälläki niitä lupaajia on, mut sit ku pitäis oikeesti ruveta hommiin niin .....ei oo kyllä osannu yhtään...pettymyksiä...en kokeile enää täältä ketään ..

      • Hei kesäkukka45, mistä päin Suomea olet?


      • kesäkukka45
        jartsu66 kirjoitti:

        Hei kesäkukka45, mistä päin Suomea olet?

        Tampereen liepeiltä ;)


      • kesäkukka45 kirjoitti:

        Tampereen liepeiltä ;)

        Harmi, olisitpa ollut lähempää Savoa niin olisin osoittanut väitteesi ainakin osittain vääräksi ;-)


    • kesäkukka45

      aina ei voi voittaa ja jos ei uskalla yrittää, ei voi saavuttaakaan mitään ja mitä näitä kaikkia nyt oli :)

    • Namnam

      Mä löysin toisesta ketjusta iihanan nuolijan. Nuoli eilen mulle monta orkkua. Kyllä täältä kannattaa ottaa kokeiluun.

    • titi.

      Ihan mieletöntä! Tuli mieleen mies ketä tapailin vuosi sitten. Mies itseäini nuorempi ja ennokkaluuloja minulla oli. Mut hän yllätti ja hoiti kuin mies. Uskomatonta kielen käyttöä! Mm, en tiedä parempaa. Minua saikin nuolla, ja sais nuolla vieläkin.

    • E-P ja oikea sonni

      Täällä saattaa olla näitä aloittajan kaltaisia Runebergejä. Yleensä hyvä löytyy kyllä ihan vahingossa. Itsekin ehdottomasti pidän suuseksistä ja arvostan keskustelun kulkua.
      Aikansa kun on parisuhteessa, niin nämä hommat valitettavasti jäävät jonnekin unholaan. Minäkin olin Skandinavian paras pimpin nuolija, mutta nyt ne minunkin taidot pian karisevat parisuhteeseen;) Tulen, kaadan ja nuolen (vielä) veni,vidi,vic tai jotai sinne päin...

    • Titi

      Oltaskohan me tapailtu :)

    • Titi..

      ei voi tietää ;)

    • Pitäs varmaan selvittää:) kerro sii hieman tuntomerkkejä tai asioita joista voisin tunnistaa:)

    • Ilmeisesti tarkoitti minua.. kielimies66hki

    • lum4

      Juu, sääli että oikeassa elämässä ei tällaisia miehiä ole, elokuvissa vain :)

    • 3 kerta 3
    • ahhh

      Mä oon ihan märkänä...pakko alkaa ite hommiin...

      • ahhh apuakin olisi tarjolla :)


    • Jotkut tyytyvät vain uneksimaan ja harmittelemaan, toiset eivät......... ;)

    • Joo... kielimiehiä on mutta eivät naiset uskalla ottaa yhteyttä...

    • neukkuliini

      Uuh, kuinka upeaa tekstiä... kostuu ja sykkii... haluais... imisit ensin mua ja sitten hellisin sua huulillani, kielelläni... maistelisin joka paikasta... imisin hellän vaativasti....

    • Neukkuliini, minusta tuntu että meidän olisi jatkettava tästä hieman lähimmin:)

    • neukkuliini

      Sounds like a plan ;)

    • 06045

      Lähellä Alastaroa olis tarjolla nuolemista 26.7.
      Kaikkee muutakin,saunomisesta eroottiseen hierontaan.
      Tarjoojana 50v terve mies.
      Tää tarjous on naisille.
      Nuolemisiin.
      [email protected]

    • No onhan sitä tullut nuoltua pitkäännja hartaasti ja jopa saanut tyytyväistä kiitosta. Nuoltavia naisia on vain niin harvassa, jotka oikeasti nauttivat :)

    • Tipu33

      Minusta on kyllä harvassa miehet jotka jaksaa nuolla. Yleensä kyllä kieli puutuu. Alussa niin mukavaa mutta kyllästyvät kun nuoltavaa olisi tarjolla liian usein.

    • ek1

      täälä olis 50v mies tampereelta varmasti nuolen hyvin ja pitkään.kannattaisi kokeilla kanssani.mutta kun nuoltavat naiset on harvassa.








      jaksaa varmasti nuolla ja pitkään.kannaattaisi kyllä kokeilla niitten jotka epäilee.

      • kesäkukka45

        Tässä ykx tosi epäilevä....hm...


    • pippurivaan

      täytyy sanoa et alkas kyl jotai valumaa pitki reisii ku tän luin.

      varsinki ku oon täs just tonkaltasen kokemuksen saanu

      ah.

    • kesämies48

      Hei, täällä on 48v. 190cm sporttinen miehekäs mies. Minä tykkään nuolla pitkään ja kanssani saat varmasti useita orkkuja, jaksan nuolla paljon..pidän siitä...NAM.

      Olen komea mies ja olen Helsingissä.
      Nainen laita viestiä niin nautitaan :)

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5814
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3004
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      57
      2476
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1123
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      37
      1085
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1084
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      907
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      813
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      791
    Aihe