Hei olisiko halukkaita lähteä kimppa kyydillä hillaa poimimaan ranuan seudulle noin 2viikon kuluttua siinä 10.7 2013 tienoilla.Tänä vuonna kuulemma hyvä sato ,itse olen kerran siellä ennen ollut..Kilo hinta hillaSta joka painava marja 8-10 e .
Jos olet samoilija ja omaat seikkailijan luonnetta. Olen 49v . mies ,en etsi mitään treffi seuraa asun avoliitossa jo 15 v .En polta ja raitiS olen,en ole uskovainen.Mut sen tiedän et tuolla tienaa rahaa,olen ennenkin siellä ollut.teltta jos löytyy ,leirintä alue keskellä ranuaa marjan ostajat aina 8-16 välillä paikalla.Mulla ilmastoitu farmari auto ja kysellä voi numerosta. 0407485123. ja tämä numero ei häiriköille jollen pysty vastaamaan jätä tietosi vastaajaan.TERV. Matti
Etelä -Lappiin ranualle hillaa poimimaan!!
matias49
3
216
Vastaukset
- matias49
sähköposti osoite vielä [email protected] Terv Matti
- matias49
Reissu peruttu,on tullut tietoon et on heikonlainen hila sato......
- hillastaja3242
Pohjois-savossa paras koskaan! 1920 viimeksi yhtä paljon hilloja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384