HEi !
Muutin vanhaan taloon, missä ikkunat olivat kiinni kolmetoista vuotta avaamatta ja olikin kova työ saada ne auki.Íkkunoita olen pessyt tärpätillä, autonpesuaineella . Olohuoneen ikkkunat ei lähde puhtaaksi millään. Talonmiehen kanssa arveltiin että olisikohan ikkkunaan valunut silikonia jostakin ? Ei lähtenyt läiskät ikkunasta millään. Kuka tietää millä lähtee ?
millä lähtee ikkuna puhtaaksi rasvasta /silikonista
8
1272
Vastaukset
- Manta
Kokeile vahanpoistoainetta, jos saat jostain teollisuuskäyttöön tarkoitettua, niin aina parempi. On kova aine moneen muuhunkin pinttyneeseen likaan. Työniloa!
- pois
Partakoneenterällä tms.
- anni
EI lähtenyt partakoneen terällä . Heti alkuun kokeilimme äitini kanssa mutta ei .
- anni
anni kirjoitti:
EI lähtenyt partakoneen terällä . Heti alkuun kokeilimme äitini kanssa mutta ei .
Ei lähtenyt asetonilla. Epäilen että silikonia 0on tuo aine mutta siitä ei aivan varmoja olla. Joka tapauksessa keskellä ikkunaa on ikävä rantu joka ei lähde millään.
- joo
anni kirjoitti:
Ei lähtenyt asetonilla. Epäilen että silikonia 0on tuo aine mutta siitä ei aivan varmoja olla. Joka tapauksessa keskellä ikkunaa on ikävä rantu joka ei lähde millään.
ei muuta kuin seuraavaksi kokeilet astetta kovemmalla -tinnerillä. Sillä jos ei lähde niin ikkunassa on vikaa.
- Mamma
Asetonilla lähtee, sitä saa rautakaupasta tai apteekista. Kynsilakanpoistoainekin on asetonia.
- ukkeli
maalikaupasta saat pesuainetta millä silikoni
lähtee pois, maalarit käyttää sitä.
kynsilakanpoistoaineet taasen sisältää rasvaakin
, no se on ehkä helpompi saada pois...
- syöpynyt
Sementti- ja kalkkivesi sekä silikaatit saattavat syövyttävät lasia. Olisiko lasille jäänyt joskus tällaista syövyttävää partikkelia, joka ajan kuluessa on tehnyt glasista "selvää" jälkeä. Jos läikkä ei lähde terävällä terällä edes liikkeelle, niin lasi on viallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972