Nahkatakki Marokosta?

Hissu.

Moikka! Matkalle eka kertaa Agadiriin syksyllä. Osaako kukaan kertoa(naisten) nahkavaatteiden ja kenkien valikoimasta, hinnoista ja laadusta Marokossa? Tietää vähän minkä verran käteistä varaa matkalle mukaan.

5

911

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukavaa matkaa

Itse olen menossa myös syksyllä Marokkoon, jossa kävin viimeksi 20 vuotta sitten.
      Silloin Agadirissa oli hienoja nahkatakkeja erittäin edullisesti. Nykyistä hintatasoa en tiedä, mutta uskoisin niiden olevan halpoja vieläkin. Tavaraa on tietysti monenlaista, mutta esim. silloin oli myynnissä erittäin korkealaatuisia mokka-nahkatakkeja. Nahka oli oikeaa mokkaa, siis tehty niin, että vain pintanahka oli otettu molemmilta puolilta pois. Tällaisen nahkan tunnistat siitä, että se on erittäin pehmeää ja miellyttävää pällä. Suomessa myytävät takit ovat yleensä ns. "mokkaa", joka tehdään niin, että nahka halkaistaan ja otetaan siis myös pinta toiselta puolelta pois, näin saadaan samasta nahasta kaksi vuotaa. Yleensä ottaen uskoisin Marokossa kaikkien nahkatuotteiden olevan vieläkin edullisia. Jos sinulla on mahdollisuus niin suosittelen retkeä ainakin Marrakeshiin se on Agadiriin verrattuna aika erilainen paikka. Minä ajattelin kiertää nyt melkein koko Marokon.

• Marokon kauhu

Casablancassa pitkä hieno miesten nahkatakki maksoi alle80 - 90 euroa. Suomessa vastaavasta olisi joutnu pulittamaan useita satoja. Laatu ihan parasta mahdollista.

• Halpaa on

100 € sillä sai hyvän nahkatakin,miesten niinkuin naistenkin.Ostin ja olen vielä Suomessakin tyytyväinen kauppoihini.Marraskuussa 2013 ostettu.

• Tinki Tinki

Casablancan Medinasta löytyy alle satasella sellainen takki, josta Suomessa voi vain haaveilla. Laatukin on parempaa siellä. Ja muista tinkiä, hinnasta lähtee aina vielä melkoisesti.

• Nova Blanca

Hyvää ja halvalla! Vanhasta kaupungista. Tinkiminen kannattaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      134
      1457
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1308
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      81
      786
    4. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      28
      727
    5. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      11
      710
    6. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      19
      565
    7. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      35
      560
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      553
    9. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      549
    10. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      519
    Aihe