Ihmeellinen euforinen tunne

mieskyselijä

Tämä on vähintäänkin täysin väärä palsta kysyä tätä, mutta täältä saa usein selkeitä vastauksia. Ja ehkä tämä voi liittyä yksinisäisyyteenkin, koska yksinäisenä sitä yrittää ottaa ilon pienistäkin asioista.

Saako kukaan muu semmoista hyvän olon tunnetta, kun katsoo itse katsoo vierestä jonkun tekevän jotain käsillään? Esim. joskus jossain virastossa kun joku hento naisvirkailija kirjoittaa paperille kuulakynällä jotain, niin ihoni menee ihan vähän kananlihalle ja olo on semmoinen hypnoottinen ja raukea. Tunne voi tulla myös kun joku sekoittaa vaikka korttipakkaa tai käsillään jotain, mikä vaatii hieman keskittymistä. Saan tuon tunteen helpommin, jos tekijänä on viehättävä nainen. Joskus voin saada tuon tunteen kaupassa, jos kassaneiti käsittelee jotain kuittia tai jotain. Mitä rauhallisempi ympäristö, sitä helpommin tuo tunne tulee. Viimeksi koin kyseisen tunteen kirjastossa, kun nuori kirjastoneiti käsitteli jotain kirjaa edessäni.

Olenko aivan sekaisin vai onko muilla samaa? Kyseistä tunnetta on aika vaikea kuvailla. Ehkä sitä voi verrata siihen miellyttävään tunteeseen kun joku hieroo kevyesti esim. päänahkaa.

5

6219

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonkunsortin...

Fetissi tod.näk. kyseessä. Itse saan mielihyvää esim. Siitä kun katson naisen juoksua. Ihan normaaleja juttuja.

• Väristyksiä

Minulla on tuo sama ja se on vaan voimistunut vuosien mittaan. Muistan jo lapsuudesta saman tunteen, kun katselin vierestä jonkun piirtämistä tai pianonsoittoa tms.

Nyt aikuisena on melkeinpä ihan sama, mitä toinen käsillään tekee, niin saan miellyttäviä vilunväreitä. Myös siitä kun joku rapistelee jotakin.

Monet saavat sen miellyttävästä, rauhallisesta puheesta. Erikoisinta on se, että läheiset ihmiset eivät aiheuta tätä tunnetta, vain vieraat.

Minun kohdallani on aivan sama, minkä näköinen tai ikäinen ihminen on kyseessä. =)

http://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous_sensory_meridian_response

• Keissa

Aloittajalla liittyy elämys kun nainen tekee käsillään jotain. Noin elämässä pitääkin olla; onni koostuukin juuri pienistä arjen iloisista: Joku kokee samaa katsellessaan ilta-auringossa tyyntä järven pintaa, joku lapsen leikeissa ... Lapsena jaksoin istua aidan vierellä kotvankin näkkärileipäpala kädessä katsellen apilaa rouskuttavaa lehmää.
      Ja on kiva jos noita pieniä iloja kertyy useita ja erilaisia päivän mittaan. Ja silloin ei taida enää olla pahemmin masentunut ja on löytänyt tavan elää.
      Se taitaa olla nykyään ongelma, että ihmiset uumoilevat kuuta taivaalta, suuria maatajärisyttäviä elämyskiä. Lopulta ei sitten enää mikään riitä tuottamaan iloa.

• Anonyymi

ASMR 😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 71
      547
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe