eikö kukaan tiedä toimivia huijauskoodeja tähän peliin??? §-konsoli aukeaa tästä , ja kentän saa kyllä vaihdettua( /map bunker ) esimerkiksi...mutta miten saa toimivan god koodin aseet ja ammukset..olen kirjoitellut vaikka mitkä litannit devmode kansioon mutta ei niin ei vaan toimi . onko kukaan niin viisas että osaisi neuvoa, kiitos etukäteen , toimivista koodeista...
Far Cry Eikö kukaan muka tiedä ????
5
1280
Vastaukset
- jtr
Kerropas nyt mitä olet kirjoittanut sinne devbmode.lua nimiseen kansioon.
Seuraavaksi teet desktopille kopion tuosta FarCRy kuvakkeesta ja muutat "target" kohtaa seuraavasti. Se on ensin näin:
"C:\Program Files\Ubisoft\Crytec\FarCryBin32\FarCry.exe" Suraavksi muutat riviä näin:
"C:\Program Files\Ubisoft\Crytec\FarCryBin32\FarCry.exe" -DEVMODE
Näillä pitäisi toimia.- Peppi
KIITOS sinulle jtr. sain nyt koodit toimimaan , mulla oli muuten oikein mutta -devmode:n olin kirjoittanut pienillä kun vaihdoin -DEVMODE isolla
niin kaikki koodit toimii . Kiitos vielä kerran!! - Sääliksi käy
Peppi kirjoitti:
KIITOS sinulle jtr. sain nyt koodit toimimaan , mulla oli muuten oikein mutta -devmode:n olin kirjoittanut pienillä kun vaihdoin -DEVMODE isolla
niin kaikki koodit toimii . Kiitos vielä kerran!!päällä on kauhean hauska pelata,ei kuole kertaakaan voi kun kliffaa?
- jtr
Sääliksi käy kirjoitti:
päällä on kauhean hauska pelata,ei kuole kertaakaan voi kun kliffaa?
Itse pelasin pelin ensin läpi ilman koodeja, mutta sitten laitoin tuon devmoden päälle ja rupesin leikkimään muutamaa helmi kohtaa. esim. boat oli ihan erilainen kaikilla aseilla.
Alussakin oli hauska leikkiä ja ampua carrier tarkilla tyhjäksi ja mennö sen jälkeen sisään ja todeta hahaa tyhjä alus. :) - jtr
Peppi kirjoitti:
niin kaikki koodit toimii . Kiitos vielä kerran!!hauska tosiaan et toimii mut GOD modea kannattaa käyttää vain jos ei muuten pääse ja menee hermot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?612396Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411163Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755085Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283699Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963544Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473094Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082819Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132318Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie392138Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955