miten voi tunnistaa zippo tyylisen sytkärin aidoksi? (pohjan tekstien perusteella?)
zippo sytytin
4
4134
Vastaukset
- Tsippomän
Niinpä kai, mutta niitäkin tuntuu olevan vähän erilaisia. Joudut netistä selvittelemään niistä enemmän. Aidon zipon kuori on tehty messingistä joten magneetti ei tartu kuoreen. Kopiotkin voi olla ihan hyviä. Mun aidossa zipossa liekki vähän lepattaa, kuin ei saisi ilmaa tarpeeksi. Kopiossa jossa oli ehkä isommat ilmareijät, liekki paloi hienosti. Ehkä tekis mieli koittaa aitoa zippobensaa onko mitään eroa mutta ei viitti ostaa. Ronsonol kelpaa mulle.
- sepe65
Aidon zipon tunnistaa parhaiten saranasta kapea-leveä-kapea.leveä-kapea.ja niistä montuista saranan ylä ja alapuolella,ja tietysti jos on harjaantnut korva niin kilahduksesta kun avaa kannen siinä on oma sointu,ja vielä tietenkin ne leimat pohjassa...ymnykyisin tehdään niin aidon näköisiä kopioita että vaikea eroittaa mutta sarana on mielestäni paras tunniste,kopioijat ei viitsi tai taitaa tulla liian kalliiksi tehdä aidon näköinen sarana.
- hukannut aidon p=
ulkokuoren ala-osas on se zippo ltd..tai joku sen tyylinen teksti ja ku ottaa sisustan pois kotelosta niin siinä kyljes on jtn töherrystä. Kopiois ei yleensä mitää tekstii missään
- Anonyymi
Kiitos vinkeistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730