Onko kellään kokemusta jenkkivene Thundercraftista 1560 40hp Nissanin koneella.
(vm-90)
Ruusut ja risut???
Thundercraft 1560
13
4668
Vastaukset
- tiedonhaluinen
Eli mink arvoinen toi paketti vois olla.
Kone on trimmi kone ja kunnossa tuntuu olevan ja kulkee about 23solmua- jii
kone on ainakin selkeesti alitehoinen. max suositus tohon veneeseen on 90hp. Jos on yhtään lastia niin takuulla on tuskaa. Tais nettiveneessä olla myynnissä vastaava paketti 65 suizalla. hintaa vajaa 5 tonnia.
- nelikymppisellä
Mulla on ollut ko. vene toistakymmentä vuotta. Ostin käytetyn paketin jossa oli moottorina silloi 50 jammu trimmillä. Liukuun nousu oli hankalaa jos oli esim. neljä aikuista kyydissä, vaikka kuinka olisi trimmillä avittanut.
Nykyisin mulla on siinä 80 yamaha ja se alkaa olla passeli, ei ainakaan yhtään liian suuri. Sinäänsä kun veneen saa liukuun niin sitten se kantaa ja kulkee varsin hyvin pienemmälläkin koneella.
Olen ollut veneeseen tyytyväinen sen monikäyttöisyyden, tasapainoisten ja yllätyksettömien ajo-ominaisuuksien takia.- mh
Itsellä ollut 5 vuotta kyseisen merkkinen vene ja pois en vaihtaisi. 3 aikuista menee vielä 40 nissanin koneella hyvin. Isompaa konetta en tarvii. Hyvin kantaa ja liukuun lähtee tuolla koneella jos ei turhaa painoa ole. Heittää eukon yli laidan jos liikaa painoo tulee veneeseen eikä meinaa lähtee liukuun niin helppoo se on ;)
- Kimi7555
ON joo tukeva 70hp oli itellä. Erittäin laadukas ja vakaa botski.
- SuomalainenKeskustelee
Hiljentäkää vähän, tässä viestitulvassa ei pysy perässä, ketjuun tulee viesti jo joka kolmas vuosi.
- Historiaopettaa
Ja se alkoi jo 2004.
Jurpå antaa oman vastauksensa vuonna 2020.
Arvon Jurpå, ymmärrän että se on tässä seurassa paljon pyydetty mutta ethän toki aio tapojesi vastaisesti hieman hätiköidä?
- Enkoskiskaan
Jenkkivene....no, se ei pala edes juhannuskokossa koska runko on niin vettynyt. Kokeile tingata raybanit ja vyölaukku mukaan.
- Karikolla
Hyvä vene! Hyvin mahtuu 5 henkilöäkin veneeseen, 100 hp moottorilla jaksaa moista kuormaa hienosti liikuttaa!
- Mokke2
Faijalla on tommonen viiskymppisellä mercurilla. Kolme henkee ja matkatavarat mukana ei nouse plaaniin ja ei aja suoraan. Paskin vene missä oon koskaan ollut kyydissä. Onko kellään tietoo mist tollainen mutkitteleva händicäppi vois johtua? Voi nimittäin ahtaissa sundeiss olla jopa vaarallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar741954Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788