Hei
Kenelle kalajoki on ajatellu tämän leirintäalueen ?
Tulimme perheen kanssa tänne tiistaina ja voi sitä roskamäärää mitä oli
vielä vaikka osa oli jo siivottu,juhannuksen jälkeen.
Ei ole lastenpaikka leikkipaikat sotkettu ,roskia ,tupakantumppeja ,epä siistiä.
Onko niin että leirintäalue elää vain nuorisoa varjen ja juhannusta
Kyllä tänne tulisivat muutkin kun paikat olisi kunnossa.
Kestääkö luonto tälläistä sotkemista ...
tuskin tulemme enään koskaaan...
kalajoen campin
4
330
Vastaukset
- jhffuy
Olisittepa olleet juhannuksena....
- lapset puhtaisiin vesiin
Uimaranta on uintikiellossa. Lokit on paskoneet (festariporukoiden lisäksi) uimarannan uintikelvottomaksi. Asialle ei ilmeisesti tehdä nopealla aikavälillä mitään. Asiasta löytää tiedotteen Kalajoen ympäristöterveydenhuollon sivuilta. Turistisivuilla asiasta ei mainita mitään. Turismi on siellä suuren luokan teollista liiketoimintaa, siihennähden ihme kun ranta on päästetty pilalle, meinaan eihän sinne ketään halua mennä muun kun hiekkarannan takia, mikä hakee kyllä vertaistaan. Leirintäalue ei nyt mitenkään viihtyisä ole, eikä siitä sellaista mitenkään saakkaan, niin kauan kun siellä on 1200 vaunupaikkaa. Ainakin puolet pois niin herkkä luonto sattaa jotenkin kestää. Itse olimme pitkästä aikaa menossa nyt, mutta onneksi puskaradio kertoi...:( Onneksi löytyy vaihtoehtoja. Karavaanarille valinta on Suht helppoa :D
- siis....
Mistä tuo 1200 vaunupaikkaa tulee? Leirintäalueen sivuilla olevan kartan mukaan kun paikkoja on 554.
- Karvisnarmari
Totaalisen raiskattu koko Kalajoen ranta, tölliä rakennettu sinne tänne ihan rantaan sikn sokin ja erilaisia hotelli-yms lomaosake rakennelmia sinne ylemmäksi. Malliesimerkki siitä miten tuhotaan kaunis luonto rahan takia. Yyteri ja Nallikari ovat sentään jättäneet arvokkaan rannan rakentamatta. Onnea vaan Kalajoelle, jatkatte varmaan valitsemallanne tiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882