"Auerin seksirikostuomio koveni – lapsilla runsaasti arpia
Auer oikeudessa 13
KOTIMAA 27.6. 15:54 31"
Kultaseppäsukuisen tyttäreni äidin huollossa olevalla tyttärelläni on ollut huomattavan suuri määrä mustelmia, joiden syntyhistoria on pelkästään äitinsä selittelyjen varassa. Kukaan ei ole ollut näistä huolissaan, siis muut kuin minä.
Auerin lapsilla runsaasti arpia...
5
144
Vastaukset
- hoiturikiituri
Sinuna en jättäisi asiaa tähän. Perusteelliset tutkimukset aiheellisia jo tässä vaiheessa.
- As.tunt.
Kun väittäjänä on aatelismies von Lagerbom, jokainen tervejärkinen jättää asian tähän.
Tunnettu kiusantekijä ja herjaaja Suomi24 -palstoilla - hoiturikiituri
As.tunt. kirjoitti:
Kun väittäjänä on aatelismies von Lagerbom, jokainen tervejärkinen jättää asian tähän.
Tunnettu kiusantekijä ja herjaaja Suomi24 -palstoillaUskon kyllä vakaasti Von Lagerbomin asiaan, keskustelua seurattuani. Tässä on nimenomaan kyse yksittäisen ihmisen joutuminen yhteiskunnan rattaiden runnomaksi.
Jos Karpo tekisi vielä ohjelmia tämän tyyppisistä asioista, niin tässä olisi oiva aihe ohjelmaan. Hoitoalalla toimivana olen seurannut läheltä tapahtumakulkuja, joissa yksittäinen ihminen ei ole sosiaaliturvatunnustaan suuremmassa arvossa. Ja se on jo vähän se.
- as.tunt.
Nimimerkki hoiturikiituri on herra Lagerbom kuten ennenkin.
- von Lagerbom
En ole ennenkään ollut hoiturikiiturimutta mielelläni häneen tutustuisin koska vaikuttaa varsin älykkäältä henkilöltä. Olisi hyvä kun voisi tarkkailla tyttäreni elämää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823283
- 922955
- 532222
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201665- 191584
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..101528Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221428Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61348Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351325