Asunto on myynnissä suomessa, ja kun kauppa syntyy muutto kohti filippiinejä,pitkän ja huolellisen harkinnan päätös. Maassa pljon olleena tiedän kuitenkin että muutto on aivan eri asia kun lomallle lähtö. On sen verran jo keski ikää että taakse päin katsottuna moni asia nyt tuntuu : miks en silon tehny sitä : vielä voi jotain korjata.
Pppiineille
8
248
Vastaukset
- Simala
Kunnioitan päätöstäsi, toivottavasti olet siellä Phil. onnellinen! Itse en menisi, kuin käymään, vaikka aikaa on kun olen jo eläkkeellä. Jos hommaamme oman kämpän, ajattelin jotta pari kk. maksimissaan.
Me olemme kaikki yksilöitä! - onneeeeeeee
Itse myös ihmetellyt että miksi olen hukannut aikaa suomessa ja edelleen ihmettelen miksi tuhlaan. Kumpa olisi munaa itelki muuttaa.
- 45321678
Itse myös ihmetellyt että miksi olen hukannut aikaa suomessa ja edelleen ihmettelen miksi tuhlaan. Kumpa olisi munaa itelki muuttaa ja ennenkaikkea rahaa.
- Simala
Täältä Suomesta saa ihan vapaasti muuttaa pois, terve menoa jos ei viihdy. Mitä siinä enää pähkäillä, aika kuluuuuu. Good luck!
- tssiirp tsiirp
Onko se hyttysen ininää, vai olisiko pieni katkeran kirpeä maku suussa joku vikisemässä?
- talvi on liian pitkä
mihin päin filippiinejä olet ajatellut muuttaa? nyt on peson kurssi kivunnut vähän taas ylöspäin, eli nopeet liikkeet on näyttäviä. meinaan kanssa talvella lähteä katselemaan jos vaikka tulis tulevaisuudessa hankittua asunto sieltä.
- FIN76767
Hieno maa, paljon kauniita naisia, silmille paljon kaunista katseltavaa ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693793- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773290Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361476Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221076Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996