snipu budejkti:500e.mistä hyvä snipu

en oo jonne

eli mistä voisi saada ihan hyvän snipun viijelsajal.

13

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JIHAD!

      Huooooooooh....

      facepalm

    • Ei mistään.

    • ihminenmaapallolta

      finsoft näitkö että sanoi:ihan hyvän ja osta tää viritettynä
      http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-tarkkuuskivaarit/well/well-mb01-l96-vihre.html
      Paina siit M160 viritys setti nii sit ne valmiiks virittää sen ja sit se lähtee 160-170 km/h
      Ja osta toine snipu et sull on 2 snipuu nii tää
      http://www.taiwangun.com/en/aeg-svd-wooden-verison-a-k
      ja sit molempii tähtäimet
      2x http://www.milgear.fi/fi/product/sniper-3-9x40-kiikaritahtain-sc-0062-/3908
      ja jalat
      http://www.milgear.fi/fi/product/25-mm-kiikarin-asennusrenkaat-keskikorkeus/4586
      tarviiko viel jotai hinta tulee ens viestissä

      • ihminenmaapallolta

        toho tuleeki toho viritettu avikkaa mukan kiikari nii sit eiku 1 mut täs tulee loppu päästökset hintaa oli ja siihe toisee ei saa kiskoi nii otetaa se pois kokonaa
        nii HINTA on:492€ ole hyvä nyt sull on sarjatulta ampuva snipu ja virittetty pitkänmatkan snipu vaik ei mikää paras oo nii kyllä pitäs toimii OLE HYVÄ.


      • ihminenmaapallolta kirjoitti:

        toho tuleeki toho viritettu avikkaa mukan kiikari nii sit eiku 1 mut täs tulee loppu päästökset hintaa oli ja siihe toisee ei saa kiskoi nii otetaa se pois kokonaa
        nii HINTA on:492€ ole hyvä nyt sull on sarjatulta ampuva snipu ja virittetty pitkänmatkan snipu vaik ei mikää paras oo nii kyllä pitäs toimii OLE HYVÄ.

        Älä jaksa trollata.


    • Snaipasnaipaaaah

      Itsehän ostin Cyman täyspitkän M14 kiväärin. Löin sisuksiin 400e edestä viriosia plus PDI 6.01 tarkkuuspiipun. Vehje on puhtaasti semi vekotin, mutta kronottaa 168-172m/s ja sillä ampuu 65 metriin ihmisen kokoiseen maaliin 70% tarkkuudella .43 kuulilla. Ylihopituksella kantama on pikkuisen päälle 75m, mutta sellaisilla kaarilla ei tee yhtään mitään peliolosuhteissa. Matkat mitattiin Meisterlinen 50m kelamitalla, eli ei ole näitä perinteisiä softaajan metrejä.
      Budjetti tosin pyörähti reilusti päälle 700 euron kaikkine kilkkeineen, mutta on nyt kiva ammuskella astetta kauemmaksi.
      Oikeasti toimiva tarkkuusammunta softauksessa ei ole köyhien hommaa.

    • Kiva hei, melkein puolet budjetista piippuun. Paras maksaa :)

    • ihminenmaapallolta

      En trollannut totta sit ku loppuuu ammukset ja rynnii tyyppei nii vaihtaa svdeen ja saa kunnon osumat.

      • Kukaan ei oo niin idiootti että kantaa kahta tarkkuuskivääriä mukanaan.


      • {turuk}
        finsoft kirjoitti:

        Kukaan ei oo niin idiootti että kantaa kahta tarkkuuskivääriä mukanaan.

        finsoft, toi ei trollaa :D Se on vaan luultavasti tyhmin pikku jonne mitä on miesmuistiin syntynyt. 500€ budjetti=2 asetta xDD



      • @ihminenmaapallolta

        HERÄTYS!!!! Airsoftissa monikaan ei rynni.... Airsoft ei ole kuin tietokonepelit...........

        Kahdella tarkkiksella suomen yhdistysten/seurojen peleissä ei tee mitään... Se on eriasia jos lähtee skotlantiin tai jenkkeihin softaa jossa on isommat alueet yms....

        Satuikkos tietää sen @ihminenmaapallolta että SVD vaatii tähtäinkiskon että saat tähtäimen kiinni siihen :D

        10v........ EN YHTÄÄN IHMETTELE ETTÄ AIRSOFTIN MAINE KÄRSII.....


    • ihminenmaapallolta

      Ou luitko vikan viestin ``Ja siihe toisee (tarkoitin svd)ei saa kiskoi kii(tarkoitin budjetti ei salli).

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe