Avastin ilmaisversio löysi koneeltani 2 virusta. Ihmettelen kyllä, miten ne on voineet koneelleni ilmestyä..
No, kuitenkin.. Toisen viruksen polku on C-asemalla -> Local Settings -> Temp. Olen viime aikoina ajatellut, että varmaan pitäisi puhdistaa C-asema, mutta olen kuitenkin jättänyt sen rauhaan. Kun en kuitenkaan ole varma, mitä sieltä saa poistaa.
Laitoin nyt Avastin puhdistamaan konetta, toivottavasti virukset nyt poistuvat.
Avast löysi 2 virusta
9
146
Vastaukset
Avastista kannattaa laittaa nämä kohdat ennen tarkistusta, jotta se tarkistaisi koneen huolellisemmin:
Tarkista mahdollisesti haitalliset ohjelmat
Herkkyys asetuksesta
- Käytä koodin jälittelyä
- Tarkista tiedosto kokonaan
- Etsi mahdollisesti haitallisia ohjelmia
- Seuraa sidoksia tarkistuksen aikana
Tiedostopaketit
- Kaikki pakkaustavat
Suorituskyky asetukset ( Ota tästä kaikki kohdat pois)
Nämä löytyy Tietoturva->Antivirus->Koko tietokoneen tarkistus kohdasta.- Nörtittömyys..
Voi kun osaisit tarkemmin sanoa - noita ei koneesta löydy käyttäjälle.
- Avaaja
Minulla oli asetukset juuri noin, kun luettelit. Sen takiako vai siitä huolimatta Avast löysi ne virukset?
Avaaja kirjoitti:
Minulla oli asetukset juuri noin, kun luettelit. Sen takiako vai siitä huolimatta Avast löysi ne virukset?
Siitä huolimatta kun ne löytyi ennen asetusten laittoa.
Löytyy jos uusin Avast on asennettuna.
- PPAP2
voisitko täsmentää (mikäli vielä muistat), että mitä nuo haitakkeet oikein Avast mukaan olivat? virus kuulostaa hiukan eksoottiselta äkkiseltään.
- Avaaja
En oikein tarkkaan enää muista, mutta C-aseman Tempillä olivat molemmat.
Eikös ne jää Avastin karanteeniin josta voi tarkistaa että minkä nimisiä ne olivat.
- Avaaja
Ne on koneella, joka on vanhempien luona. Pitää siellä muistaa tarkistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057