Avast löysi 2 virusta

Viruksia koneella

Avastin ilmaisversio löysi koneeltani 2 virusta. Ihmettelen kyllä, miten ne on voineet koneelleni ilmestyä..

No, kuitenkin.. Toisen viruksen polku on C-asemalla -> Local Settings -> Temp. Olen viime aikoina ajatellut, että varmaan pitäisi puhdistaa C-asema, mutta olen kuitenkin jättänyt sen rauhaan. Kun en kuitenkaan ole varma, mitä sieltä saa poistaa.

Laitoin nyt Avastin puhdistamaan konetta, toivottavasti virukset nyt poistuvat.

9

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avastista kannattaa laittaa nämä kohdat ennen tarkistusta, jotta se tarkistaisi koneen huolellisemmin:

Tarkista mahdollisesti haitalliset ohjelmat

Herkkyys asetuksesta

- Käytä koodin jälittelyä
      - Tarkista tiedosto kokonaan
      - Etsi mahdollisesti haitallisia ohjelmia
      - Seuraa sidoksia tarkistuksen aikana

Tiedostopaketit

- Kaikki pakkaustavat

Suorituskyky asetukset ( Ota tästä kaikki kohdat pois)

Nämä löytyy Tietoturva->Antivirus->Koko tietokoneen tarkistus kohdasta.

• Nörtittömyys..

Voi kun osaisit tarkemmin sanoa - noita ei koneesta löydy käyttäjälle.

• Avaaja

Minulla oli asetukset juuri noin, kun luettelit. Sen takiako vai siitä huolimatta Avast löysi ne virukset?

• Avaaja kirjoitti:

Minulla oli asetukset juuri noin, kun luettelit. Sen takiako vai siitä huolimatta Avast löysi ne virukset?

Siitä huolimatta kun ne löytyi ennen asetusten laittoa.

• Löytyy jos uusin Avast on asennettuna.

• PPAP2

voisitko täsmentää (mikäli vielä muistat), että mitä nuo haitakkeet oikein Avast mukaan olivat? virus kuulostaa hiukan eksoottiselta äkkiseltään.

• Avaaja

En oikein tarkkaan enää muista, mutta C-aseman Tempillä olivat molemmat.

• Eikös ne jää Avastin karanteeniin josta voi tarkistaa että minkä nimisiä ne olivat.

• Avaaja

Ne on koneella, joka on vanhempien luona. Pitää siellä muistaa tarkistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4457
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1178
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1032
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      903
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      847
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe