Sitä on muualta tippunut jo tuloksia aika paljon tai vähintään tiedekunnat ovat ilmoittaneet, milloin tulokset ovat tulossa. Ympäripyöreästi valtsikan sivuilla ilmoitetaan vain "viimeistään 16.7." Blööh.
Onko viime vuosien kokelailla jotain haisua, milloin ehkä tulisivat tai onko muille pikkulintu laulellut jotain informaatiota?
Valtiotieteellisen tulokset?
joo milloinkohan...
5
357
Vastaukset
- wanhakettu2
Ei ne perinteisesti ainakaan Helsingissä ole ennen tuota 16.7 tulleet tai sitten muistan aivan väärin.
- peest
Voi kakka mitä kamalaa pelleilyä ja kidustusta!!
- Happyhappy
Tuloksia valtiotieteiden osalta julki! Minulle ainakin hyväksymiskirje tuli tänään ^^
- AurinkoinenKesä
Sama täällä happyhappy kirje kourassa. Sisällä ollaan valtsikassa.
- wanhakettu2
Tervetuloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876