Bayliner 2455

0404003303

Onko muilla kokemuksia tuosta 2455 mallista, 90luvun alusta? Mitkä kaikki paikat on syytä tarkistaa jos moista meinaa hankkia? Tuollainen 80luvun omc cobra mylly lienee jo ns valmista tavaraa?

67

2186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkista ensin

      rahatilanteesi, onko varaa ostaa "parempi", korjata, huoltaa, säilyttää ja käyttää.
      Ota asiantuntija mukaan ostoksille.
      Tai osta fiilispohjalla, kun ei tuollaiset mitään hyviä ole, jotain on kuiten rikki, jätä
      5- 10 k € remonttteihin.

    • Laituri seisokki

      Sun tapauksessa varmaan se välipohja kannattaa tarkistaa.
      Alä kuitenkaan sekaannu jos ei sulla ole todella varaa korjata (ilmeisesti korjauttaa) sitä!

    • GM.

      Jos vene vaikuttaa yleisilmeeltään siistiltä, haju raikkaalta, hyvin pidetyltä sekä konehuone on puhdas ilman mitään virityksia, niin vene on hyvä ostos.

      Jos kaikki vähän repsottaa, on nuhjaista, haisee ummehtuneelta, konehuone ruosteessa ja likainen sekä kaikki on korjailtu virityksillä, niin älä osta vaikka hinta olisi halpa.

    • Baylineriiii

      Itellä kokemuksia kahdesta 2455 cierasta, vm. 88 ja 89 omc Cobralla 5,0 V8. Kunnossa tuon ikäisissä on suuria eroja, mutta niitä on runsaasti tarjolla. Jos näkee vaivaa tutkimiseen, voi saada hyvän veneen edullisesti. 90- luvun alun vastaava vene on 2651, jossa on kiinteä uimataso ja mercruiser tekniikka. Hinta n. 5000 eur verrattuna 2455 malliin.

    • ketjunaloittaja

      Onko tuollainen ~13 000e "oikea" hinta tuollaisest 2455 mallista? mottina tuo omc cobra 230hp? Vene sekä motti vm 89, yleisilmeeltään ihan siisti. Vuosittain huolettu mutta ei ilmeisesti mitään suurempaa tehty.. uutta pressua ja vetolaitteen fixausta

      • Baylineriiii

        Se on aika ok hinta. Ite maksoin pari vuotta sitten 14500 eur juuri samanlaisesta. Veneessä oli uudet pressut ja muuten aika siisti. Ulkotilan penkeissä on pientä pykimää ja ne ajattelin laittaa ensi talvena. ( n. 1000 eur ) Ei niitä remontteja kannata hirveästi pelätä. OMC osia saa hyvin netistä ( esim . marineparts ) ja hinnat nykyään aika edullisia. Hankalinta on, jos sisätilat on päässy homehtumaan. Monissa on havaittavissa vesivuotoja ikkunoista, luukuista ja läpivienneistä. Ajo-ominaisuuksiltaan, tiloiltaan ja ulkonäöltään hintansa arvoinen laite. En minäkään muuten semmoista olisi 10 v tauon jälkeen olisi uudestaan ostanut :-)


      • Beikulla taas
        Baylineriiii kirjoitti:

        Se on aika ok hinta. Ite maksoin pari vuotta sitten 14500 eur juuri samanlaisesta. Veneessä oli uudet pressut ja muuten aika siisti. Ulkotilan penkeissä on pientä pykimää ja ne ajattelin laittaa ensi talvena. ( n. 1000 eur ) Ei niitä remontteja kannata hirveästi pelätä. OMC osia saa hyvin netistä ( esim . marineparts ) ja hinnat nykyään aika edullisia. Hankalinta on, jos sisätilat on päässy homehtumaan. Monissa on havaittavissa vesivuotoja ikkunoista, luukuista ja läpivienneistä. Ajo-ominaisuuksiltaan, tiloiltaan ja ulkonäöltään hintansa arvoinen laite. En minäkään muuten semmoista olisi 10 v tauon jälkeen olisi uudestaan ostanut :-)

        Tässä on tutkittu muutamia vuosikymmeniä erimerkkisiä ja eri maissa valmistettuja veneitä, ja täytyy sanoa Bayliner ei huonoimmillaankaan häpeä yhtään hinta/laatusuhteeltaan muiden rinnalla uushankintahinnalla. Käytettyjen hinnoissa laajaa skaalaa, kunhan pitää huolta ettei maksa kenellekään tunnearvosta.
        Ikkunoiden ja luukkujen vesivuotojen suhteen, yhtä yleisiä kaikissa veneissä, valmistajasta ja valmistusmaasta riippumatta - ne vaan on käytävä läpi ja tilkittävä.


    • Beikulla mennään

      Saattaisi olla tuota luokkaa, jopa edullinen jos tuollaiseen hintaan lähtee. tuolla alussa noita "Beikkutietäjiä", joilla oletettavasti ei ole sellaista ollut, eikä muuta kuin "laituriparlamentin" vähintään yhtä puutteelliset tiedot.
      Valmistaudut vain siihen, kuten kaikkien vanhojen veneiden kanssa, jatkuvasti jotain fixattavaa ja korjattavaa - se ei kuitenkaan ole vika, vaan vanhan veneen ominaisuus.

    • "beikkutietäjä"

      jos katsotaan nettiveneen tarjontaa noin 13 k beikut...
      88 erittäin siisti, pressut, lämmitin, king cobra siis kartiokytkimellä (1-2 k € tavallista parempi), huolleltu, pakosarjat ?
      89 fordin koneella, ihan hyvä kone mutta jälleenmyynnissä moni pelkää.

      Toisaalta jos panee 3 k lisää saa isomman.

      • Beikulla myös

        Tuollainen "King Cobra" olisi sitten uudempi kuin -93, ja silloin on myös kilpi vaihdettu, ja sitä en usko. Lienee tavallinen Cobra, joka sinällään aivan kelpo laite. Kartiolaite ei rahallisesti sen "arvokkaampi" noilla vuosiluvuilla, tavalliseen Cobraan vaan osien saatvuus parempi, ja ovat halvempia.
        Ford;ia en tiedä kuka tai miksi pelkäisi ? mutta ehkä sitten niin, koneena vaan on Chevyn vastaavaa parempi.


    • "beikkutietäjä"

      Tuollainen "King Cobra" tuli vuonna 90, silloin kun cobraan aletaan ostaa arvokkaita osia nostetaan kädet pystyyn.
      En syyttäisi myyjää valehtelijaksi, mutta pitäisin ko. vehjettä mielyttävämpänä
      ja on siinä muitakin paranuksia kuin vanhemmassa.
      Foordiin maksaa jokainen osa hieman tai paljon enemmän, paremmuus maku asia. Tosin cobrat ollut fordeissa välityksiltään isompia.

    • Beikulla myös

      -90 muuttui tosiaan Cobra, ja alettiin kutsumaan kaikkia OMC King Cobraksi jotka olivat V8 perässä, itseasiassa perä heikkeni ja huononi, lisäksi vaihde meni päälle jumalattoman kolahduksen saattelemana. Kesto on vanhaa Cobraa heikompi.

      En tiedä mistä osasi ostat, mutta itse tilaan jenkeistä, ja halvemmalla useimmat osat kuin Chevyyn, lisäksi niitä tarvitsee harvemmin.

      • Tietää OMC;stä :)

        1991 sai Chevyn pikkulohko V8;sta vaihtoehtoisen LE-version jossa tuo "uusi" King Cobra oli, kuten saman vuoden Isolohkoissa.
        1992 sai molemmista pikkulohko V8;sta vaihtoehtoisen LE-version jossa tuo "uusi" King Cobra oli, isolohkoissa vakiona.
        1993 Vain vaihtoehtoisena Fordin 5,8 L LE-versiona King Cobralla isolohkojen lisäksi.
        1994 Vain Fordin 351 EFI ja isolohko King Cobralla . . . . . jne jne.

        80-luvun laitteissa tuollaista siis tuskin on.


      • "beikkutietäjä"

        Vain king cobraa myytiin isompien koneiden kanssa, sekä dieselin.
        Amerikassakaan ei fordin osat ole halvempia, se on vaan mahdottomuus.


      • Tietää OMC;stä :)
        "beikkutietäjä" kirjoitti:

        Vain king cobraa myytiin isompien koneiden kanssa, sekä dieselin.
        Amerikassakaan ei fordin osat ole halvempia, se on vaan mahdottomuus.

        Niinhän tuossa kirjoituksessani kirjoitin, dieseliä lukuunottamatta, joka oli Steyrin valmistama marginaalinen kokeilu OMC;ltä.


      • Tietää OMC;stä :)
        Tietää OMC;stä :) kirjoitti:

        Niinhän tuossa kirjoituksessani kirjoitin, dieseliä lukuunottamatta, joka oli Steyrin valmistama marginaalinen kokeilu OMC;ltä.

        Ja näihin kahteen viimeiseen Fordiini osat ovat olleet halvempia kuin vastaavaan Chevyyn. Ei siis mahdotonta :)


    • 4543535345

      Jotenkin kyllä sairaita hintoja mielestäni. Tommonen vm 89 paketti on jo kuitenkin 24vuotta vanha.. merikäytössä tommoinen kone on varmasti aivan mätä ja vetolaitekin. Ja mites nuo beikkujen rungot, eikös niissä ollut puuta jossain "kölissä" joka mätäni sinne? sitten olikin leikki kaukana..

      • höpö höpö

        Se on nimenomaan huippuvene hinta-laatusuhteeltaan!

        Olipa tuossa myynnissä 760 Flipper vm ~88 alkuperäisellä tekniikalla - HP 32000 euroa!! Siinä sopiva paatti "Suomiveneuskovaiselle". Voi laiturilla kehuskella että laatu maksaa..


    • Voi näitä

      Voi voi sentään, sitä on kuunneltu sivusta "laituriparlamentin" asiantuntevaa avautumista. Ainoa mikä tuossa oikeastaan meni oikein, olikin sitten se ikä.

    • Wickström W3

      Top 3 tietoa beikusta haaveilevalle
      1. 80-luvun veneessä ei voi olla 90-luvun vetolaitetta
      2. king cobra on huonompi kuin tavallinen, ja vaihde menee päälle
      jumalattomalla kolauksella.
      3. Fordiin on halvemmat osat kuin Chevyyn ja lisäksi niitä tarvitaan
      harvemmin. Ja se on parempi kone.

    • v8 merc

      hakkaa samanikäiset sea-rayt ja muut b luokan jenkit mennentullen

      • nopee beikku

        Joo.beikku kyllä jenkkien huippua.Kiertäisin kaukaa sea-rayt ja welkut


    • 5435355

      Vaikuttaa sonnalta nuo beikut.. alan katselamaan finnsporttia.. 8500 mallissa olisi leveyskin huomattavasti isompi kuin noissa kapeissa beikuissa..

      • Osta pois

    • sivustaseuraajakomme

      Kyllähän tuo finnsportti näyttääkin hienommalta, onhan tuo 1.5metriä leveämpi ja saman verren pitempikin kuin tuo bayliner..? Ja koneena ei ole ns sontaa vaan laatua, vieläpä diesel. Se jo selittää eroa, lisäksi tuo finnsportti menee vaikka 25m/s tuulella porkkalan yli että heilahtaa, kokemusta on!

      • Aikamoista tuubaa

        Etsi edellisestä kirjoituksesta yksi paikkansa pitävä kohta.....


      • kjasjhdlka

        Kiitos tästä. Ihan näin kovaa paskapuhetta ei olekaan tullut palstalta luettua viimeiseen viiteentoista vuoteen.


    • merkkietsola

      hyvä verrata jenkki halppista ja oikeaa retkivenettä.. materiaali vahvuudetkin eri planeetoilta näissä. jos finskissä on puolta paksumpaa tavaraa, tuplaten niin hintakin on vähintään tuplat isompi koko jnejne

    • Hirveä tekele

      Toivottavasti et tarkoita tuolla "oikealla retkiveneellä" Finnsport 8500 sehän on ruma kuin perkele, ja merenkulku ominaisuudet lähinnä naurettavat, kuten höpötys puolta paksummasta tavarasti, ainoa paikkaansa pitävä tuossa kirjoituksessa oli tupla hinta, vastinetta sille rahalle ei tuosta risusta saa koskaan. Plätkyttävä kylpyamme koko finnsport 8500.

      • FrankZane

        Oikeesti toi Finnsport 8500 on halvalla tehty ja laatu sen mukaista. Eikä todellakaan "materiaalivahvuudet" ole sen paksumpia, kuin muissakaan, päin vastoin. Pohjan malli sen sijaan taitaa olla aika onnistunut ja sitä kautta suht hyvä ajettava. Ulkonäöstä voi olla montaa mieltä, oli kyllä valmistumisvuosinaan aika futuristisen näköinen laite, nykyisin lähinnnä huvittava !!


    • Zapattah

      Tyynellä hyvä ajaa, kunnon aallokossa aika mahdoton edetä plaanissa.

    • Baylineriiii

      Monellakon noista kärkkäiden kommenttien kertojista on oikeasti kokemuksia Baylinerista?

    • ei kannata hypyttää

      Ihan vaan tiedoksi..

      7 vuotta oli 2450 vm.89.

      Pohjavaurio jouduttiin korjattiin keskeltä venettä, aivan kölilinjan vierestä. Leikattiin pala pois ja laminoitiin reikä umpeen. Pohjan paksuus oli 7mm.
      Huh huh ei ollut beikun pohja paksuudella pilattu, kyllä sen jälkeen
      kovempiin aallokkoihin suhtautu erilailla.

      Tykätty perhevene silti oli siihen asti kun myytiin pois.

      Suojaisten paikkojen vene, ei kannata koviin keleihin lähteä.

      • Hmmmmmm

        Kertoo siis siitä yhdestä Beikusta, tosin Jenkkien ruiskulaminointi oli ollut tuossa huolimatonta, mutta satojen, ehkäpä tuhansien veneuden valmistuksessa sattuu välillä kaikenlaista, mutta mikä on selitys muutaman kymmenen veneen valmistajilla laatuongelmiin?

        Miksi myit pois, ongelmahan oli nyt sitten korjattu. Uudessa veneessäsi se luultavasti on vielä edessä.


      • Luvunhätkyttäjä

        Ei todellakaan ole "suojaisten paikkojen vene" kaverin 2450 beikulla menty kymmenisen kertaa Helsingistä piritaan ja välillä todella pahassakin kelissä, eikä ainakaan pohjassa minkäänlaisia vaurioita, toki tuollaisessa röykytyksessä jotain pöydän kiinnityksiä ja kaapin saranaa on hajonnut.


      • Alpha 8
        Luvunhätkyttäjä kirjoitti:

        Ei todellakaan ole "suojaisten paikkojen vene" kaverin 2450 beikulla menty kymmenisen kertaa Helsingistä piritaan ja välillä todella pahassakin kelissä, eikä ainakaan pohjassa minkäänlaisia vaurioita, toki tuollaisessa röykytyksessä jotain pöydän kiinnityksiä ja kaapin saranaa on hajonnut.

        Amerikkalainen vene on hyvä kelivene. Amerikkalaiset on veneilleet silloin, kun me täällä työnnettiin kepillä ruuhta eteenpäin. Minulla on kahden kotimaisen veneen jälkeen toinen amerikkalainen ja nyt nimenomaan Bayliner, tosin 2000-luvun laite ja kelissä on menty. Niin olen mennyt silti kotimaisillakin, mutta asennevammat veneen rakennusmaan suhteen kannattaa heittää romukoppaan.

        Aloittajalle sen verran, että kun kyseessä on vanha vene, olipa sitten kotimainen, tai ulkolainen, niin remonttia todennäköisesti on tiedossa. Jos vene on yli kaksikymmentä vuotta vanha, niin on toki mahdollista, että edellinen omistaja on rempannut kaiken ja kyllästynyt veneeseensä, kun on sen saanut kuntoon ja laittanut myyntiin, mutta todennäköisempää on, että myyjä on havainnut venen kaipaavan niin paljon laittoa, että se kannattaa laittaa myyntiin.

        Ja kun sisustat laitetaan uusiksi ja kone käydään läpi, niin kyllä on parempi varata se kymppitonni niihin laittoihin.

        Kotimaisissa se sisustuksen remontointi on toki halvempaa, kun sitä ei oikeastaan ole, ellei sitten se raaka lasikuitupinta ole hometipluissa, tai muuten haalistunut;)


      • hmmmm henkilölle
        Hmmmmmm kirjoitti:

        Kertoo siis siitä yhdestä Beikusta, tosin Jenkkien ruiskulaminointi oli ollut tuossa huolimatonta, mutta satojen, ehkäpä tuhansien veneuden valmistuksessa sattuu välillä kaikenlaista, mutta mikä on selitys muutaman kymmenen veneen valmistajilla laatuongelmiin?

        Miksi myit pois, ongelmahan oli nyt sitten korjattu. Uudessa veneessäsi se luultavasti on vielä edessä.

        Mikä ihmeen sankari sinä olet tietämään että vain yhdestä laitteesta oli kysymys.
        Olitko kenties valmistusaikana tehtaan tuotannossa vai oletko itse kovinkin monen 2450:n pohjan paksuuksia tutkinut ?
        Vai veteletkö kommentit hatustasi.

        Täällä kyseltiin kokemuksia ko. veneestä.
        7 vuotta samaa venettä, eiköhän se riitä antamaan veneestä kokemuksia.
        MItähän kokemuksia itselläsi on samasta kiulusta kun arvostelet kommenttejani?

        Tosi kuin vesi kovaan keliin ei 2450:llä ole asiaa se on ihan varma
        ja hyvä tietää vahinkojen välttämiseksi. Ei se silti veneestä huonoa tee.

        "" Miksi myit pois, ongelmahan oli nyt sitten korjattu. Uudessa veneessäsi se luultavasti on vielä edessä. "" Ihme kommentti, Ei tarvi huolehtia, ei taatusti ole samaa ongelmaa


      • Niin sinä mielesi...
        hmmmm henkilölle kirjoitti:

        Mikä ihmeen sankari sinä olet tietämään että vain yhdestä laitteesta oli kysymys.
        Olitko kenties valmistusaikana tehtaan tuotannossa vai oletko itse kovinkin monen 2450:n pohjan paksuuksia tutkinut ?
        Vai veteletkö kommentit hatustasi.

        Täällä kyseltiin kokemuksia ko. veneestä.
        7 vuotta samaa venettä, eiköhän se riitä antamaan veneestä kokemuksia.
        MItähän kokemuksia itselläsi on samasta kiulusta kun arvostelet kommenttejani?

        Tosi kuin vesi kovaan keliin ei 2450:llä ole asiaa se on ihan varma
        ja hyvä tietää vahinkojen välttämiseksi. Ei se silti veneestä huonoa tee.

        "" Miksi myit pois, ongelmahan oli nyt sitten korjattu. Uudessa veneessäsi se luultavasti on vielä edessä. "" Ihme kommentti, Ei tarvi huolehtia, ei taatusti ole samaa ongelmaa

        Tämä viestisi kertoikin sitten sen, mitä edellistä jäi epäselväksi :)

        hieman epävakaata taitaa olla sulla kaikessa :)


    • 345342534543

      Se baylinerin halpa kangasko siinä seinässä sitten tekee siitä arvokkaan? puolissa veneissä sekin on kulahtanut ja homeessa.. :D

      • 123678232425

        Missä seinässä? Mikä kangas? Millä Sinun veneesi pitäisi olla verhoiltu? Kuluminen aiheutuu käytöstä, eikä ole merkki tai valmistusmaa sidonnainen. Homettumisessa sama asia, se ei tunne veneen valmistusmaata, eikä erottele niitä sen mukaan.

        Siitähän tässä on ollut kirjoittelua, ettei Bayliner ole kovinkaan arvokas ja antaa hyvän vastineen siitä maksetuille rahoille joten . . . . . :D


    • 52352525333

      Välttäkää kusista baylineriä. Halvin jenkki, ja sen huomaa. Sähköt vedetty päin mäntyjä, koneet susia. Jos joku nyt todella on ostamassa tälläistä pommia niin tarkista ettei köli ole muuttunut kukkamullaksi, siellä nimittäin on halppis puuta käytetty vahvikkeeja joka on aikojen saatossa lahonnut.

      Nykyisin jos tehtäisiin samoilla metodeilla veneitä mitä 80/90luvun beiku on niin ei paljon ce merkintöjä tulisi. On ne niin päin honkia tehty.

      • Joo joo

        Sitä Karjalan mäntyäkö?, taitaa olla sähköistyksessä kaikissa jenkeissä sama systeemi, mikä siinä sitten niin päin mäntyä on?
        Bayliner ei tee, eikä ole tehnyt moottoreita.
        Mitä puuta sinulla siellä kölissä on? ei tässä omassani ainakaan ole sellaista vastaan tullut? Iän myötä kaikki veneet, merikistä ja valmistusmaasta riippumatta tarvitsevat ehostusta ja remonttia.

        Eipä taitaisi tulla muihinkaan tuon aikalaisiin CE;tä, vaikka se ei tee kyllä Beikkua kuin muitakaan aikalaisiaan huonoiksi - CE-hömppä vaan on lähinnä pelleilyä, eikä missään nimessä mikään laatumerkki.

        Voisitko tuon hokemisen sijasta kertoa, mikä niissä on niin päin honkia rakennettu?


    • Kovaa on uho

      Eipä taida olla omakohtaista kokemusta Beikuista tuolla hurjalla, jolla kaikki on Beikuissa päin mäntyä :)

      • Alpha 8

        Ei ole uhoojalla kokemusta tuosta "kusisesta halvasta jenkistä" ei. 80-luvunkaan Beikussa en ole kuullut, että kölissä olisi puuta ollut ja paljon on niitä vieläkin liikenteessä noita kolmekymmentä vuotta vanhoja "halppiksia".

        Vene kuin vene kun pidetään kunnossa, niin se on hieno laite vuosikymmeniä, myös Beikku. Beikku tosiaan on amerikkalaisistä veneistä edullisimpia, mutta ei sen edullisuus siitä mitenkään huonoa tee. Minulla on ollut muunkin merkkinen amerikkalainen vene, enkä osaa pitää beikkua muita amerikkalaisia veneitä huonompana. Pidän amerikkalaisia veneitä ylipäätään laadukkaina.

        Amerikkalaisten veneiden edullisuus johtuu niiden isoista tuotantomääristä. Niitä on tehty vuosikymmeniä isoina sarjoina edullisesti ja mahdollisimman paljon koneellisesti.


    • hoxhoxhoxmulkerot

      Heh vai "edullisempia" kyllä se nyt vain niin on että ei ne edes itte aja enää millään beikuilla. Ajoivatko edes silloin kuin niitä sielä tehtiin.. tuskimpa. Beikku on jenkkilän lada.

      Edullisuus johtuu läskiperse jenkkien tyylistä tehdä asioita "sinnepäin", kaikkihan muistaa sen eräänkin tapauksen missä tutkittiin beikun laminointia, heittoa parhaimmillaan 10mm paksuudessa pienellä alueella pohjassa. Hyvin on ruiskulaminoitu.. heheheheh

      Tai sähköt, alimitotettua kaapelia ja aina liian lyhyillä vedoilla. Kaikki jenkki autoja harrastavat varmaan tietää mistä puhun kun puhun jenkkien tavasta laittaa sähköt.

      Sisustakin halvinta paskaa. Kattokaa vaikka nettiveneessä myytäviä rotiskoja, oksennusta tulee suuhun.

      • Niin sinä mielesi...

        Tuntuu olevan vallalla tänään näiden epävakaisen tyyppien nettipäivä.

        Aivan kuutamolla tämäkin "tietäjä", mutta hyvä että saa vähän avautua kun on niin paha mieli näköjään.


      • Alpha 8

        Älä nyt vaan tukehdu oksennukseesi. Ei sinun tarvitsee Bayliner veneiden kanssa missään tekemisissä olla. ei edes katsoa Bayliner veneeseen päin, jos sellaisen näet.

        Sinun ehkä kannattaisi tutustua vähän kansainvälisempiin venemarkkinoihin, kuin nettivene ja tutustua Amerikan venekauppaan edes sen verran, että sinulle syntyisi käsitys, onko Amerikassa Bayliner veneitä käytössä, vaiko ei.

        Minun 2000-luvun beikussani ei ole ollut vähäistäkään häiriötä, ei säköissä, eikä mutenkaan. Amerikassa veneet toki on sen verran edullisia, ettei siellä paljoa 80-luvun vehkeillä ajella toisin, kuin meillä täällä koitetaan pihistellä museovehkeillä johtuen hirmuisesta verotuksestamme.


    • arvon_herrasmies

      Taitaa tuulipuku kahista beikkujen omistajilla. Onx teil vyölaukut myös? ja vene varmaan velalla ostettu.. hahahahaha!

      • Säälittävää

        Rikas ex-beikunhypyttäjäkö se siellä itkee?

        Vaikuttaa hiukan teennäiseltä tuo hahahahaha! ;si,
        taitaisi olla aihetta hakea apua tuohon huonon Beikun syndroomaan.

        Kyllä me uskotaan, olet vauras mies ja ajelet nykyään merten mersulla . . . . finnsportilla.


    • helsinginelvis

      mielummi finnsportti kuin skeidabeikku.

      • Säälittävämpää

        No siinä se homma sitten taas selvisikin - tyyppi joka ei kerta kaikkiaan vaan ymmärrä. Mikäli finnsportilla mielummin liikkuu, ei todellakaan taida olla kovinkaan kokenut veneilijä.
        Sen osoittaa jo sekin, ettei ymmärrä ja osaa kelissä veneellä liikkua.
        Vaaralliseksi asian tekee se, että kuvittelee Finnsportin pysyvän kelissä nipussa osaamattoman "hypyttäjän" käsissä.


      • Alpha 8
        Säälittävämpää kirjoitti:

        No siinä se homma sitten taas selvisikin - tyyppi joka ei kerta kaikkiaan vaan ymmärrä. Mikäli finnsportilla mielummin liikkuu, ei todellakaan taida olla kovinkaan kokenut veneilijä.
        Sen osoittaa jo sekin, ettei ymmärrä ja osaa kelissä veneellä liikkua.
        Vaaralliseksi asian tekee se, että kuvittelee Finnsportin pysyvän kelissä nipussa osaamattoman "hypyttäjän" käsissä.

        Minä myönnän köyhyyteni. En ajaisi 2000-luvun 24 jalkaisella Baylinerilla, jos pörssi olisi kunnossa. Katseeni kääntyisi ehdottomasti uusiin 40 jalkaisiin Englantilaisiin tai Amerikkalaisiin veneisiin ja Bayliner ehkä ei olisi vaihtoehtona. Tästä huolimatta olen sitä mieltä, että Bayliner antaa hyvän vastineen rahalle.

        Finnsportti ei tulisi kyseeseen rahatilanteestani riippumatta. En käy Finnsporttia huonoksikaan moittimaan, koska en ole semmoisella koskaan ajanut, mutta ainevahvuuksista tiedän sen verran, ettei Finsportti ole yhtään vahvempi mistään kohtaa, kuin Bayliner. Valmistetaanko tämmöisiä Finnsportteja vielä, vai onko se joku vanha klassikko, kun rahamiehillä on varaa semmoiseen?

        Ulkomaisilla myyntifoorumeilla en ole havainnut ainoatakaan Finnsporttia olevan myynnissä tai muutoinkaan niitä mainittavan, mutta Bayliner vaikuttaisi olevan melkolailla paljon myyty ja ostettu tuote.

        Mutta mitä noista. Vesillä on sen verran mukavaa, ettei oikeastaan ole tärkeää, millä siellä liikkuu.


    • Merkistä viis

      Näinhän se homma hoituu, tai pitäisi hoitua.
      Vesillä tosiaan niin mukavaa olla, että siksi kai ihmiset sinne haluavat monenmoisilla laitteilla - hyvä niin, kunhan on suhteellisen turvallista.

    • myyjänettiveneesta

      Mitenhän saisin oman baylinerin myytyä kohtuu hintaan, toista vuotta jo myynnissä mutta ei mene.. ei edes katsojia käy! 2455 malli ja läpikotosin rempattu. hintakaan ei pitäisi olla korkea? 12 000e ja kukaan ei edes koita tinkiä..

      Montahan vuotta tässä vielä menee..........!

      • No joopas taas

        Ei ole tuollaiseen kuvaukseen sopivaa Beikkua Nettiveneessä listoilla näkynyt.


    • Finnomon

      Joo. Tää on niin tätä. Mulla kans on ollu Finnsport reilusti alle kymppitonnilla nettiveneessä myynnissä. Ollu vasta viime syksystä asti tämä myynti ilmotus, mutta kun ei kukaan ole edes soittanut. Jos tää laite ei ota ääntä, niin mihin vanhan paatin kannattas kamuttaa?

    • Bayliner hyppii
    • nimierkki6

      eeh, onkohan kaikki baylinerin omistajat noin tyhmiä..

      • Alpha 8

        Minä ainakin myönnän olevani tyhmä köyhyyden lisäksi. En olisi täällä jauhamassa jonnin joutavia suoli keskusteluissa jos asiani olisivat toisin.

        Jos olisin viisas, niin minä loikoilisin juuri nyt jossakin hieman etelämpänä ison veneen FLY:llä nauttimassa pinakoladaa ja saattaisin avata jonkun pikkuboxin veneeni takaistuimen alta, josta siirtäisin jonkun kivan vesilelun veteen ja lähtisin katselemaan lähisaaria.

        Mutta se köyhyys ja tyhmyys kun vaivaa, niin joutuu tyytymään tämmöseen pikku beikkuun. Mutta mitä siitä. Pääsee beikullakin vesille.

        Ei silti harmita kun huomaa, että on, jos mahdollista, vielä tyhmempiäkin ihmisiä.

        Enkä nyt tarkoita Finnsportin omistajia.....kaan ;)


      • Kikkikii1

        Ei kai nikki; "nimierkki6" pidä itseään liian "älykkäänä", kommentti ainakin kielii aivan muuta.


    • Mjaahhaa

      "Tai sähköt, alimitotettua kaapelia ja aina liian lyhyillä vedoilla. Kaikki jenkki autoja harrastavat varmaan tietää mistä puhun kun puhun jenkkien tavasta laittaa sähköt."

      Ei ole löytynyt ainakaan omasta Beikusta mitään "alimitoitettua" kaapelia, eikä mielestäni myöskään "liian lyhyillä vedoilla". Kaikki johdot ovat riittäneet alusta loppuun asti :) Taitaa olla taas yksi tosimies, sellainen Suomalainen sähkömies taas langoilla.

    • tietavainenveneenrak

      Hyi olkoon. Vieläkö joku ajaa näillä ongelmajätteillä??? Luulin että nämä poistettiin käytöstä jo 90luvun lopulla.. oli ne niin mätiä ja homeessa, KAIKKI!

      • Alpha 8

        Todella moni ajaa vieläkin noilla 80-luvun Beikuilla, eikä niitä paljoa ole poistettu käytöstä arvon tietämätön veneen rakentaja. Onnea vaan rakennushankkeillesi!!

        Oletko käynyt aivan KAIKISSA Beikuissa, kun tiedät niiden olevan niin mätiä ja homeessa?


      • Voi voi senttäs

        tietäväinen veneenrakentaja ei tuollasta sontaa tänne kirjoittelisi, perusjuntti T-S-I-mies kylläkin, siis sellainen joka on itse väkännyt Finnsportin kuituvalmiista vanhalla itsemarinoidulla traderin koneella ja tietysti kiharaanleikatuilla plexi-ikkunoilla kitillä kiinnitettynä.


      • Anonyymi

        Huomaa että et veneile, koska niin se vaan menee, että ei laituria ilman Beikkua!


    • 2432452333

      hohohoh sinne meni taas yksi pohjaan! Voi perhe rukkaa kun idootti iskä oli ostanut paskaa, onneksi kukaan ei kuollut. Itse ajelin vauhdilla ohi, 40jalkasella.

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan mistä löytys bayliner 2455 uimataidon keski osa🤔😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe