original sukeva

puskassa..

Uuh.. On auliisti antavia muijia Sukevalla..iihanaa

15

2454

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • original2

Tosi huippu tapahtuma Sukevalla!!

• fn2oufh0832

Eikös sukevalla ole kuulunut kautta aikojen erittäin tiiviisti kylän perinteeseen että kaikki panee ristiin, veljet, siskot,äidit,serkut,mummot,isät,vaarit jne. Tämähän on muutenkin ollut sukevan väestönkasvun merkittävin tekijä. Yksi sukevan kuuuisista letkautuksista "mitä serkumpi niin sen herkumpi". Mutta ei muuta kun kaikkea hyvää sinne sukevalle :)

• original2

No joo.Periaatteessa oikeessa oot.Mutta lystit bileet on tiedossa teltalla ja olivat jo eilen (kuului 3km päähän)Paljon porukkaa,lomalaisia ja naapuripaikkakunnan edustajia.UUH LUOJA MITKÄ BILEET JA KUKA ONKAAN IHANIN SOMELAINEN MUIJA.

• ..ulkopuolinen

Sama pätee myös Sonkajärvellä.

• muija4

Ensi vuonna uudestaan!Originalin sivuilta löytyy lisäinfoa.Hienoa Jouko Palorinne ja kiItos että järjestät.Samoin kiitos mahtavalle originaaliporukalle jotka pyyteettömästi touhusitte tapahtuman läpi!!

• anttipanee

minä en saanu edes anaalia

• tillukka2

Pitikö saamarin saamaton idiootti pilata tämäkin hyvien fiilistelyjen somelainen ketju??
        Etsippä polonen anaalis muualta.

• hitokseen

Toivottakaamme Antsku lämpimästi tervetulleeksi Original Sukevaan!

• voi surkimusta

onks tää se jus muuttanu narsisti liehu. joka poraa jokaista liikkuvaa

• ??!

?????????

• sukeva.fi

Originaalit menossa!!Nyt kaikki menoon mukaan.

• Koskenkorvuutteli

sanokee pittääköse minunnii tulla onko minkälaesta onko naesia ja kaekkee kivvoo jooooo :) ooooohhohhh voeskaet sitä toellaisen tolakannii tämmösen ukonnii sinne tulla vaekka oekkeesti oon vasta 17

• ,ukmyjnthbrgvtefcwd

Mä oon joskus antanut monta orgasmia Sukevan neidolle - itellä ei kyl seisonut

• TERVE IHMETTELEVÄ

Oletteko kaikki mielisairaita maalaistolloja!!!!!

• sulat pörhöllään

Kieltämättä viestien perusteella näin voisi kuvitella,mutta on meitä muutama joilla kaikki inkkarit kanootissa:)Tulevaa originaalia odotellen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1470
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe