Uuh.. On auliisti antavia muijia Sukevalla..iihanaa
original sukeva
15
2083
Vastaukset
- original2
Tosi huippu tapahtuma Sukevalla!!
- fn2oufh0832
Eikös sukevalla ole kuulunut kautta aikojen erittäin tiiviisti kylän perinteeseen että kaikki panee ristiin, veljet, siskot,äidit,serkut,mummot,isät,vaarit jne. Tämähän on muutenkin ollut sukevan väestönkasvun merkittävin tekijä. Yksi sukevan kuuuisista letkautuksista "mitä serkumpi niin sen herkumpi". Mutta ei muuta kun kaikkea hyvää sinne sukevalle :)
- original2
No joo.Periaatteessa oikeessa oot.Mutta lystit bileet on tiedossa teltalla ja olivat jo eilen (kuului 3km päähän)Paljon porukkaa,lomalaisia ja naapuripaikkakunnan edustajia.UUH LUOJA MITKÄ BILEET JA KUKA ONKAAN IHANIN SOMELAINEN MUIJA.
- ..ulkopuolinen
Sama pätee myös Sonkajärvellä.
- muija4
Ensi vuonna uudestaan!Originalin sivuilta löytyy lisäinfoa.Hienoa Jouko Palorinne ja kiItos että järjestät.Samoin kiitos mahtavalle originaaliporukalle jotka pyyteettömästi touhusitte tapahtuman läpi!!
- anttipanee
minä en saanu edes anaalia
- tillukka2
Pitikö saamarin saamaton idiootti pilata tämäkin hyvien fiilistelyjen somelainen ketju??
Etsippä polonen anaalis muualta.
- hitokseen
Toivottakaamme Antsku lämpimästi tervetulleeksi Original Sukevaan!
- voi surkimusta
onks tää se jus muuttanu narsisti liehu. joka poraa jokaista liikkuvaa
- ??!
?????????
- sukeva.fi
Originaalit menossa!!Nyt kaikki menoon mukaan.
- Koskenkorvuutteli
sanokee pittääköse minunnii tulla onko minkälaesta onko naesia ja kaekkee kivvoo jooooo :) ooooohhohhh voeskaet sitä toellaisen tolakannii tämmösen ukonnii sinne tulla vaekka oekkeesti oon vasta 17
- ,ukmyjnthbrgvtefcwd
Mä oon joskus antanut monta orgasmia Sukevan neidolle - itellä ei kyl seisonut
- TERVE IHMETTELEVÄ
Oletteko kaikki mielisairaita maalaistolloja!!!!!
- sulat pörhöllään
Kieltämättä viestien perusteella näin voisi kuvitella,mutta on meitä muutama joilla kaikki inkkarit kanootissa:)Tulevaa originaalia odotellen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379