Uuh.. On auliisti antavia muijia Sukevalla..iihanaa
original sukeva
15
2275
Vastaukset
- original2
Tosi huippu tapahtuma Sukevalla!!
- fn2oufh0832
Eikös sukevalla ole kuulunut kautta aikojen erittäin tiiviisti kylän perinteeseen että kaikki panee ristiin, veljet, siskot,äidit,serkut,mummot,isät,vaarit jne. Tämähän on muutenkin ollut sukevan väestönkasvun merkittävin tekijä. Yksi sukevan kuuuisista letkautuksista "mitä serkumpi niin sen herkumpi". Mutta ei muuta kun kaikkea hyvää sinne sukevalle :)
- original2
No joo.Periaatteessa oikeessa oot.Mutta lystit bileet on tiedossa teltalla ja olivat jo eilen (kuului 3km päähän)Paljon porukkaa,lomalaisia ja naapuripaikkakunnan edustajia.UUH LUOJA MITKÄ BILEET JA KUKA ONKAAN IHANIN SOMELAINEN MUIJA.
- ..ulkopuolinen
Sama pätee myös Sonkajärvellä.
- muija4
Ensi vuonna uudestaan!Originalin sivuilta löytyy lisäinfoa.Hienoa Jouko Palorinne ja kiItos että järjestät.Samoin kiitos mahtavalle originaaliporukalle jotka pyyteettömästi touhusitte tapahtuman läpi!!
- anttipanee
minä en saanu edes anaalia
- tillukka2
Pitikö saamarin saamaton idiootti pilata tämäkin hyvien fiilistelyjen somelainen ketju??
Etsippä polonen anaalis muualta.
- hitokseen
Toivottakaamme Antsku lämpimästi tervetulleeksi Original Sukevaan!
- voi surkimusta
onks tää se jus muuttanu narsisti liehu. joka poraa jokaista liikkuvaa
- ??!
?????????
- sukeva.fi
Originaalit menossa!!Nyt kaikki menoon mukaan.
- Koskenkorvuutteli
sanokee pittääköse minunnii tulla onko minkälaesta onko naesia ja kaekkee kivvoo jooooo :) ooooohhohhh voeskaet sitä toellaisen tolakannii tämmösen ukonnii sinne tulla vaekka oekkeesti oon vasta 17
- ,ukmyjnthbrgvtefcwd
Mä oon joskus antanut monta orgasmia Sukevan neidolle - itellä ei kyl seisonut
- TERVE IHMETTELEVÄ
Oletteko kaikki mielisairaita maalaistolloja!!!!!
- sulat pörhöllään
Kieltämättä viestien perusteella näin voisi kuvitella,mutta on meitä muutama joilla kaikki inkkarit kanootissa:)Tulevaa originaalia odotellen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114359
- 793543
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223381Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273286- 762954
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800- 852749
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589