original sukeva

puskassa..

Uuh.. On auliisti antavia muijia Sukevalla..iihanaa

15

2298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • original2

Tosi huippu tapahtuma Sukevalla!!

• fn2oufh0832

Eikös sukevalla ole kuulunut kautta aikojen erittäin tiiviisti kylän perinteeseen että kaikki panee ristiin, veljet, siskot,äidit,serkut,mummot,isät,vaarit jne. Tämähän on muutenkin ollut sukevan väestönkasvun merkittävin tekijä. Yksi sukevan kuuuisista letkautuksista "mitä serkumpi niin sen herkumpi". Mutta ei muuta kun kaikkea hyvää sinne sukevalle :)

• original2

No joo.Periaatteessa oikeessa oot.Mutta lystit bileet on tiedossa teltalla ja olivat jo eilen (kuului 3km päähän)Paljon porukkaa,lomalaisia ja naapuripaikkakunnan edustajia.UUH LUOJA MITKÄ BILEET JA KUKA ONKAAN IHANIN SOMELAINEN MUIJA.

• ..ulkopuolinen

Sama pätee myös Sonkajärvellä.

• muija4

Ensi vuonna uudestaan!Originalin sivuilta löytyy lisäinfoa.Hienoa Jouko Palorinne ja kiItos että järjestät.Samoin kiitos mahtavalle originaaliporukalle jotka pyyteettömästi touhusitte tapahtuman läpi!!

• anttipanee

minä en saanu edes anaalia

• tillukka2

Pitikö saamarin saamaton idiootti pilata tämäkin hyvien fiilistelyjen somelainen ketju??
        Etsippä polonen anaalis muualta.

• hitokseen

Toivottakaamme Antsku lämpimästi tervetulleeksi Original Sukevaan!

• voi surkimusta

onks tää se jus muuttanu narsisti liehu. joka poraa jokaista liikkuvaa

• ??!

?????????

• sukeva.fi

Originaalit menossa!!Nyt kaikki menoon mukaan.

• Koskenkorvuutteli

sanokee pittääköse minunnii tulla onko minkälaesta onko naesia ja kaekkee kivvoo jooooo :) ooooohhohhh voeskaet sitä toellaisen tolakannii tämmösen ukonnii sinne tulla vaekka oekkeesti oon vasta 17

• ,ukmyjnthbrgvtefcwd

Mä oon joskus antanut monta orgasmia Sukevan neidolle - itellä ei kyl seisonut

• TERVE IHMETTELEVÄ

Oletteko kaikki mielisairaita maalaistolloja!!!!!

• sulat pörhöllään

Kieltämättä viestien perusteella näin voisi kuvitella,mutta on meitä muutama joilla kaikki inkkarit kanootissa:)Tulevaa originaalia odotellen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22