Apua sydänsuruihin?

jippa1

Jep.
Tiedän että pitäisi ryhdistäytyä ja katsoa eteenpäin. Ei pysty, vaan on ihan maassa koko ajan. Yöllä kolmen maissa jätettiin törkeästi noin vain, enkä tiedä miten reagoisin.
Tiedättekö mitään hyvää keinoa millä unohtaa sydänsurut, tai edes ajatella positiivisesti ja ryhdistäytyä?
Onko jollain muulla samanlaisia kokemuksia?

11

223

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttajaenkeli

      no mä ainakin hemmottelen itteeni, syön suklaata, käyn pitkässä kylvyssä, katon lastenohjelmia :3 luen kirjaa jne. ja yritän keksii vaan kaikenlaista puuhaa etten ajattelis koko ajan sydänsuruja :(
      yritä keskittyy nyt kavereihin enemmän kun kultas jätti sut, saat muuta tekemistä ja ajateltavaa :) tietty itkukin auttaa.. mut ei annata koko ajan itkee koska se ei tuo sun entistä takas joten parempi yrittää vaan jatkaa :)
      voimia

    • kokenut2

      kokemuksesta sanon että kannattaa itkeä jos itkettää, tuntuu vain paljon pahemmalta jos sisälläsi pidättelet pahaa oloa. Itke nyt niin paljon kuin voit, itkemällä se lähtee :)

      • Anonyymi

        Tälle pisteet. Omasta suhteestani on jo muutama vuosi aikaa mutta joskus itkettää vieläkin kun muistelen, miten ihania aikoja ne toisinaan oli ja miten elin parasta aikaa elämässäni. Jossakin sanottiin, että tosirakkauteen törmää ehkä kerran elämässä ja mulla se taisi olla siinä. En ole edelleenkään kiinnostunut muista, vaikka olen yrittänyt tapailla.
        Itkeminen auttaa tällaisina hetkinä kun tuntuu, etten pysty enää pidättämään ja esittämään kovanaamaa.


    • jippa1

      Kiitos teille

    • nuori onnellinen äiti

      Mulla iski täysi epätoivo sillon kun mut jätettiin...olin raskaana ja sit poikaystävä kiels asian täysin. Itkin hysteerisesti ja joku poikaystävän antama astia tais hajota. Mä olin vihainen, surullinen ja pelkäsin mite mää selvii lapsesta yksin. Mut täs mä 17v. asun omas kämpäs mull on koht 1-vuotias lapsi, ihana suku, vanhemmat ja sisarukset

      • jippa1

        Vautsi mikä tarina.. ;3


    • rakastunutpoika

      mul o sydänsurui koska rakastan tyttöö joka asuu 300km pääs enkätiä mitä se tuntee..

      • jippa1

        Voi ei :( Sen mitä minä tiedän niin kysy suoraan mm. tekstiviestillä tai facebookissa. Voit yllättyä positiivisesti! :) Jos tulee pakit niin ei voi mitään.
        Tyttönä olen sitä mieltä että jos poika sanoo "rakastan sinua" niin se rakkaus itselläkin voi kohota nopeasti.


    • kclndksoskkakaka

      Mä en tiiä voinko neuvoja antaa, koska itelläni on sydänsuruja ja yks ihminen pyörii vaa koko ajan mielessä.. Mutta ite oon sitä mieltä et puhuminen auttaa!! Joskus ei vaa oo ketää kelle puhuu..:( mut yrität vaa ajatella hyvii asioita, keksit tekemist ja teet kaikkee msitä tykkäät, ite ainaki vältän yksin olemista koska silloin ei ajattele mitää muuta.. Mut yks omasta mieles hyvä keino on kirjottaa tunteet paperille jos ei oo ketää kelle puhuu, kirjottaa lyriikoita, välil se auttaa! Mut jaksamisii ja hei, jos haluut puhuu jonku kans ni mulle saa tulla vapaasti juttelee yritän parhaani mukaa auttaa:)

    • lifemocker

      poista viestit, puhelinnumero, sähköpostiosoitteet jne

      älä ole missään tekemisissä, äläkä yhteyksissä

      sitten ajan kanssa se helpottaa ja tulee uusia tuulia

    • Tuut katsoon munkaa my little pony frienship is magic :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      355
      3163
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      121
      1176
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1157
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      943
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      679
    Aihe