Hei!
Olen 20-vuotias savuton ja raitis nainen. Luoteeltani olen sosiaalinen, auttavainen ja ahkera. Olen työskennellyt lapsiperheissä lastenhoitajana täysipäiväisesti nyt 2,5 vuoden ajan. Työ loppui juuri, koska perheet eivät enää tarvitse lastenhoitajaa. Toisen perheen lapset, joita olen hoitanut 2,5 vuotta ovat nyt 7- ja 3-vuotiaita. Tästä ajasta viimeisen vuoden ajan olen hoitanut samanaikaisesti heidän naapuriperheen lapsia, jotka ovat nyt 5- ja 3-vuotiaita. Olen siis hoitanut usein neljää lasta samanaikaisesti. Tätä ennen olen tehnyt paljon lastenhoitokeikkoja perheissä, joissa on ollut hyvin eri ikäisiä lapsia. Nuorin on ollut 8 kk vanha ja vanhin 10-vuotias. Olin myös ylä-asteella työharjoittelussa päiväkodissa. Kokemusta on siis kaikenikäisistä (8kk ja 10v. väliltä) ja kaiken luonteisista lapsista. Työtodistus ja suosittelijoita löytyy (annan yhteystiedot pyydettäessä).
Haen töitä mieluiten Helsingistä (tai PK-seudulta). Voin tulla lasten kotiin, mutta myös minun kotiin saa tulla. Asun yksin yksiössä, mutta ulkoilu varmastikin piristäisi jos asuntoni käy lapselle ahtaaksi. Läheltä löytyy leikkipuisto ja viihdyn ulkona mainoisti. Minua kiinnostaa kaikenikäisten ja -luonteisten lasten hoitaminen. Hoitaisin mielelläni myös kehitysvammaisia lapsia. 13-vuotiaalla veljelläni on autismi, joten asia on minulle tuttu. Lemmikkieläimet eivät minua häiritse enkä ole niille allerginen. Monissa perheissä, joissa olen hoitanut lapsia on ollut myös eläimiä ja tulen niidenkin kanssa hyvin toimeen.
Jos haluat luotettavan, ammattitaitoisen ja lapsirakkaan lastenhoitajan lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen [email protected]
Puhelinnumeron annan pyydettäessä.
Ystävällisin terveisin Jonna Peltonen
Kokenut, luotettava ja lapsirakas lastenhoitaja Helsingistä
Jonna1992
1
180
Vastaukset 1
- Jonna1992
Lisäyksenä vielä, että voin hoitaa lapsia mihin vuorokaudenaikaan vain (myös yön yli) ja olen käytettävissä melkein milloin vain. Pääsen yleensä lyhyelläkin varoitusajalla töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1131224Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️85932Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää238914On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75747- 54744
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34652- 66647
- 42592
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29567Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30565Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah168535Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.134488Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus93475- 198464
Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91448Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle17427Olet oikeasti paras
Mies, joka on kohdalleni sattunut. Oikeastaan liian hyvä, jos rehellisiä ollaan. Sinun paikkaasi ei kukaan vie, vaikka e27426Persut ovat hävinneet historiansa aikana kaikki vaalit
Ja tulevat häviämään myös jatkossa. Ihan vaan muistutuksena persuhönöille. Hukkaan menee persujen ääni, koska persut277423Paula hakenut rovaniemelle
Ei vissiin seurakunnan hommat ollutkaan mieleen vai olisiko kenties joku muu syy?19422- 34418