finsofille kysely...

ihminenmaapallolta

finsoft tässä sinulle kysely vasta kaikkiin kysymyksiin joko en kommeintoi en kyllä olen en ole tai vastaavaa
tässä kysymykset
1 oletko tiimissä tai itse tehnyt sellaista?
2 mitä aseita omistat?
3 minkä ikäinen olet?
4 Mitä harrastat?
5 millaisia pukuja omistat?
6 oletko rikas?
7 käytkö itse pelaamassa viikonloppu peleissä?
olet velvollinen vastaamaan kysymyksiin (jos olet valmis)

39

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vittuakos mua kiinnostaa vastata 10v kysymyksiin.

• JIHAD!

ihminenmaapallolta

Perustiedot
      Ikä: 10
      Syntymäpäivä: 3.06.2003
      Sukupuoli: Mies

• TrollSh1t

Hää vittu mikä lutka toi ihminenmaapallolta 10v

• Niin ja äläpäs masennu vaikka et saakaan tietää olenko rikas.

• ihminenmaapallolta

Ja muute tää on mun pikkuveljen tili joka alotti airsoftin tulin ite kysyy ku himas se kokoajan jauhaa sust et : finsoft on paras ja se on varmaa rikas ja v1tun ärsyttävää nii halusin tietää sust mutta voin todistaa et oon sen isoveli sillee et ei oo hajuukaa mut mull on tää ase
        linkki: http://www.muovisotilas.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1570&category_id=189&option=com_virtuemart&Itemid=107&lang=fi
        pienillä viri osilla
        ja siihe ei tulli mukan akkuu nii hankin tehoakun. :P

• ihminenmaapallolta kirjoitti:

Ja muute tää on mun pikkuveljen tili joka alotti airsoftin tulin ite kysyy ku himas se kokoajan jauhaa sust et : finsoft on paras ja se on varmaa rikas ja v1tun ärsyttävää nii halusin tietää sust mutta voin todistaa et oon sen isoveli sillee et ei oo hajuukaa mut mull on tää ase
        linkki: http://www.muovisotilas.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1570&category_id=189&option=com_virtuemart&Itemid=107&lang=fi
        pienillä viri osilla

Haluat siis todistaa olevasi isoveli sillä että kalastelet täällä tietoja musta ja kerrot ne 10v veljelles?

• JIHAD!
        ihminenmaapallolta kirjoitti:

pienillä viri osilla

Ahaa. Se siis todistaa, että olet isoveli, koska sinulla on kallis pappa betalar pyssy? Kyllä niitä kalliita pyssyjä kakaroilla on ennenkin nähty.

• Täälä vaan väki nuorenee..... Niinkuin airsoftissakin.....

@ihminenmaapallolta

Tuollaiset kyselyt eivät kuulu AIRSOFT PALSTALLE!

• soviet.sniper kirjoitti:

Täälä vaan väki nuorenee..... Niinkuin airsoftissakin.....

@ihminenmaapallolta

Tuollaiset kyselyt eivät kuulu AIRSOFT PALSTALLE!

Muakin vähän ihmetyttää koko juttu, siis joku 10v on aloittanut softaamisen, lukenut näitä keskusteluja täällä ja hokee kotona "finsoft on paras" tms. Sitten tulee X ikäinen 10v:n isoveli joka kyselee melko yksityisiä kysymyksiä selittääkseen pikkuveljelleen mitä? Mitä nyt viimeisimmästä kyseisen käyttäjän viestistä sain selvää, hän esittää 10v pikkuveljelleen ettei tiedä kuka mä olen (aivan sama tiedätkö vai et). Ihme selitystä myöskin jostain 600€ aseesta.

@ihminenmaapallolta odotan vastausta...

• finsoft kirjoitti:

Muakin vähän ihmetyttää koko juttu, siis joku 10v on aloittanut softaamisen, lukenut näitä keskusteluja täällä ja hokee kotona "finsoft on paras" tms. Sitten tulee X ikäinen 10v:n isoveli joka kyselee melko yksityisiä kysymyksiä selittääkseen pikkuveljelleen mitä? Mitä nyt viimeisimmästä kyseisen käyttäjän viestistä sain selvää, hän esittää 10v pikkuveljelleen ettei tiedä kuka mä olen (aivan sama tiedätkö vai et). Ihme selitystä myöskin jostain 600€ aseesta.

@ihminenmaapallolta odotan vastausta...

Mua rupesi naurattamaan noi kysymykset... Esim: "oletko rikas?" Mikä luokitellaan rikkaaksi ja mikä ei luokitella rikkaaksi?

"tää on mun pikkuveljen tili" pikkuveljen tili mikä on luotu 29.06.2013... Ei mee oikeen läpi toi.

L86 on suhteellisen uus ase markkinoilla ja tollain eikä 10-14v välttämättä osaa ees virittää niin mistä tiiät että siinä on viri osia ja mitä ne viri osat ovat?

"siihe ei tulli mukan akkuu nii hankin tehoakun" No shit sherlock tuo lukeekin ettei sisällä akkua ja laturia....

@ihminenmaapallolta Linkkaas se akku minkä hankit, mitä kuulia tuli mukana? Kun purkaa tuon aseen niin mistä/miten saa ekan osan irti aseesta?

Alle 15v toikin ase on aikas raskas.....

Tuskimpa vaan sulla on edes tuota asetta, ei kukaan täysjärkinen vanhempi osta 10v nappulalle 600€ asetta..... Korkeintaan 7.2v lelun jota ei voi luokitella mihkään....

• ihminenmaapallolta

No ruvetaa vastaa eli ku aseen mukan ei tullu akkuu nii tän akun hankin
      Linkki: http://www.muovisotilas.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=1431&category_id=36&option=com_virtuemart&Itemid=107&lang=fi
      Akku on varustettu tamiya minillä ja laturi
      Linkki: http://www.muovisotilas.fi/index.php?page=shop.product_details&product_id=532&category_id=144&flypage=flypage-ask.tpl&option=com_virtuemart&Itemid=107&lang=fi
      ja ittellä on toiminu. En itse virittänyt lähetin kuulakojottiin viritettäväksi Ja Minä olen itse 14 V Ja viritin rattaaita oli ollu vähä rikki eli korjasin viritin.

• OLET JUMALANI!!!!!!

PALVON SINUA NOIN HIENON AKUN TAKIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA ETTÄ TUOLLAISELLA PASKALLA ON EDES TUOLLAINEN ASE!!!!
        JOKA TAPAUKSESSA PALVON SINUA JA ASETTASI JA TEEN ITSEMURHAN TESTAMENTTAA NAHKANI JA IHONI SINULLE ETTÄ VOIT TEHDÄ NIISTÄ VAATTEET JOITA SINULLA EI OLE OLLUT MONIIN VUOSIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Aijaa, viritit rattaita, kerrotko miten?

• ihminenmaapallolta

En itse virittänyt vaan lähetin kuulakojotille sanoin et tulinopeutta vois parantaa ja sit ne sano et rattaita parannetaa Siinä tuli vastaus.

• @ihminenmaapallolta

Edelleenkään et ole vastannut kysymyksiini eli: "Kun purkaa tuon aseen niin mistä/miten saa ekan osan irti aseesta?"

"Mikä luokitellaan rikkaaksi ja mikä ei luokitella rikkaaksi?"

Enkä nää myöskään vastausta @finsoft:in kysymykseen "Haluat siis todistaa olevasi isoveli sillä että kalastelet täällä tietoja musta ja kerrot ne 10v veljelles?"

• Ja myöskin nua sinun kirjoitukset ovat hiukan sekavia..
        "En itse virittänyt lähetin kuulakojottiin viritettäväksi Ja Minä olen itse 14 V Ja viritin rattaaita oli ollu vähä rikki eli korjasin viritin."

• ihminenmaapallolta

Soviet en tiädä tuon aseen sisä osista mitään koska lähetin kuulakojotille.Lähinnä tarkoitin että paljon on raahaa tällä hetkellä joo tiiän oisin voinu kirjottaa suoraa nii mut miten vastaan finsoftin kysymyksee?

• Väität että sinulla on softaus ase jonka sisäosista et tiedä mitään.... Kysytääs nytten tälläinen kysymys että: Onko kyseisessä aseessa yhtään muovia? ja jos on niin missä sitä on?

• ihminenmaapallolta

Muovia on taka handgripin pinta joko riittää

• ihminenmaapallolta

itse asiassa toi on fullmetal

• ihminenmaapallolta kirjoitti:

itse asiassa toi on fullmetal

Sanotaanko nyt näin että siinä on enemmänki muovia...

Jos todella omistaisit aseen tietäisit missä siinä on muovia.

Täysmetallinen ei meinaa sitä etteikö siinä olisi muovia... Mikään ase ei ole täysmetallinen, Aina niissä on muovi tai puuta.

• ihminenmaapallolta

Ja vielä finsoftille minä (isoveli) halusin tietää kuka olet.

• ihminenmaapallolta

Öö mä en ollu varma lue tää sivu tarkkaan siin sanotaa``full metal body and gearbox´´ Että mitä koska en itse tuntenut muovia käsillä ja yleensä on hanskat.

• ihminenmaapallolta

• ahlamsahlam
        ihminenmaapallolta kirjoitti:

Oho linkki unohtu
        Link: http://www.airsplat.com/Items/ER-ICS-L86-Long.htm

Hei oikeesti! Soviet sniper varmaankin tarkoitti, että sinä otat sen aseesi käteen, katsot missä siinä on muovia ja kerrot sen täällä. Kyllä me kaikki muut tiedetään missä sitä muovia on. Sinun pitää vain todistaa, että sinulla on se.

• ihminenmaapallolta

Jaa no siin tuli seki vastau``Koska en itse tuntenut muovia kun käytän hanskoja´´ ja äiti ottaa aseen pois koska1 se osti sen 2 se ei haluu et rupeen pelleilee ja äiti ei oo himassa nyt.

• ahlamsahlam

No niinpä tietysti...

• 1. Sinulla ei ole tuota asetta.

2. Hyviä tekosyitä. :D

3. Muovin erottaa silmälläkin.

"Koska en itse tuntenut muovia kun käytän hanskoja" Varmaan vuoden parhain tekosyy. xDDD

• JIHAD!

:D:D:D Parhaimpia selityksiä, mitä olen kuullut. Sinänsä ihan järkevä syy tuo kakkonen, mutta ykkönen on kyllä niin paras ikinä. "Mun ase. Mää sen ostin." :D:D:D

• AloittelevaKiväristi

Ensin kerroit että sinä olet jonkin sortin aloittelia....

Ostat aseen viritykset ja korjauksen siihen....

Näytät meille kaikille hirveästi kiinnostuneille ihmisille että sinulla on komia akku....

Laturi ja muut tarvikkeet....

= 900e rahaa käytetty noin alottelialta joka ostaa tulitukiaseen.

Kerrot että sinulla oli paljon rahaa.

Sinulle väitetään että sinulla ei ole asetta...

Keksit nopeasti pari hikistä tekosyytä.

Sitten kerrotkin että äiti osti koko setin sulle ja takavarikoi sen saman tien.

Elikkäs äitis ottaa sen nyt esim. töihin mukaan vai?

Äitis käyttää 900e muu sälä rahaa niin että saat tulitukiaseen joka on alottelialle mahtava.

Sitten sun äiti ei luotakkaan suhun ja takavarikoi pyssyn heti.

Sitten hikisesti keksit että olet jonkin sortin isoveli, miksi isoveli ei käytä omaa nimimerkkiä?

Mitäs mieltä olisit jos sinusta kirjoitettaisiin kysymyksiä julkiselle sivulle? Oisit vaikka voinut yksityisviestin hra.finsoftille jättää.

• AloittelevaKiväristi

Eli kysymys kuuluu miksi äitisi edes osti sinulle ko pyssyn jos ei luota sitä sinulle?

• Grammar nazi

Aloittelija*

-Muistakaa lapset, oikeinkirjoitus natsit ovat teille kaikki englannin- ja suomenkieliset äidinkielen asiat opettaneet.

• {turuk}

Hmm, jos edes olisit kouluikäinen, tietäisit että "Aloitteleva" on sana.

• vittukuovaikeeaina

finsoft vastaa vittu siihen saatanan kysmykseen niin voitais sulkee sittää keskustelu

• "Ja vielä finsoftille minä (isoveli) halusin tietää kuka olet."
      Olen ihminen.

• {turuk}

On se kumma kun joku 10v kovan työn ja suunkäynnin kautta haluaa tietää kuka on joku S24:ssä pyörivä kaveri? Mitä se sua liikuttaa jos hänen nimensä on vaikka Jaakko-Pertti Jalava. Eihän sillä ole mitään väliä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      290
      11362
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7030
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      100
      5771
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      41
      5141
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4301
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4009
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3544
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3521
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3055
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3030
    Aihe