Käynyt pari kertaa niin, että kun pääsen ensipanolle jonkun tytön kanssa, niin tulee juuri sillä panemisen hetkellä hirvee kakkahätä. maha ihan vetelänä. Voiko näin käydä vai oonko ihan normaali?
Kakkahätä kesken seksin
13
2548
Vastaukset
- errrrjey
Oisko kyse jännityksestä? Ei kun vessaan vaan silloin, ja homma jatkuu myöhemmin
- Anonyymi
Pasko alles urpo
- Suppo Hevi
Kannattaa päästää se ulos juuri kun naises on tulossa.
Mulla on ollut sama juttu, ja oon huomannut että suurin osa naisista pitää sitä tosi kiihottavana ja herkkänä asiana.
Vessaan ei kannata mennä, koska sillon naises luultavasti ajattelee ettet välitä sen nautinnosta, vaan oot itsekäs kakkakasa.
Tsemppiä töräytyksiin, amigo. - tyttö
VITUN PASKIAINEN! MUN ENTINEN PoiKA YSTÄVÄ!
kesken seksin mullr tuli paska siihen sänkyy ja diihrn se päätty meinän suhdr. onko se teiän mielestä tyhmää? Voit käydä kakalla ennen panoa, kun kerran on noin kova vessahätä. Ja tee vaan kaikki.
- Aikuinen 35
Ihan rauhassa vaan käyt kakilla ennen seksiä, ei kiire minnekään. Itse tykkään käydä pissillä ennen kuin saan kalun sisääni. Siinä on joku, mitä en osaa selittää.
- Anonyymi
ramipussinen kirjoitti:
Ei pissaamisessakaan mitään hävettävää ole.
Sikailua
- ddaskdak
Onhan se luonnollista mutta ole tarkkana pesun kanssa,suihkussa se pyllyreikä pitäis pestä eikä mennä kakilta suoraan sänkyyn.Onhan näin tehty jo ennen seksiä niin miksi sitten likasella pyllyllä pitäisi mennä uudestaan sänkyyn.Tuoksuuhan se aina vähän kakin jälkeen.
- Anonyymi
Mina kusen Aina Akan paalle, joskus paskannan kin, on kiihottavaa. Akat ei tykkaa, monesta panohommat on keskeytynyny. Tykkaa pireskella ja tupkoida seksi aika a, tykkaako muut?
- Anonyymi
Kyllä spede tietää hyh hyh
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/L7e8R6
- Anonyymi
Minä rökäsen paskan panohommissa ja sotken naisen paskalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2075160Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy464830Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022759Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352358- 651992
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121861- 671804
- 2081694
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1731302Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.2541021