Luonnehdi itseäsi ja taustaasi. Oletko viihtynyt?
Sinä tietotekniikan opiskelija!
7
567
Vastaukset
- aaltotitie
olen 155cm pitkä ja painan 100kg. minulla on kaulaparta enkä omista ainuttakaan kaveria. vapaa-aikani vietän koneella animea katsoen. intohimoni on misakityynyni päällä nukkuminen. en käy ulkona, asun äitini kellarissa. ihoni on rasvainen ja täynnä finnejä.
- 14+14
Näin juuri. En saa nauruani loppumaan ja tukehdun parhaillaan kirnupiimääni. Saisko niitö oikeita vastauksia sitten jos jotain vastaatte (apina)ihmiset.
- gwrhrhj
Riippuu paljon yliopistosta. Mitä matalemmat rajat, sitä helpompi yllä kuvattavien henkilöiden on päästä sisään.
- -_-
gwrhrhj kirjoitti:
Riippuu paljon yliopistosta. Mitä matalemmat rajat, sitä helpompi yllä kuvattavien henkilöiden on päästä sisään.
"Riippuu paljon yliopistosta. Mitä matalemmat rajat, sitä helpompi yllä kuvattavien henkilöiden on päästä sisään."
Ja mitä viestissä mainituilla ominaisuuksilla on tekemistä alalla pärjäämisen kanssa? Siis muun kuin stereotypian toteutumisen kannalta.
- lappeenranta tite
Katson My Little Pony -sarjaa. Haaveilin Fluttershysta. Asun äitini kanssa vaikka olen 25. Haisen maailmanlopulta. Olen neitsyt. Pelkään sosiaalisia tilanteita. Tämän takia vietän kaiken aikana itsemurhayksiössäni.
- Tite-opiskelija
Persoonallisuustyyppini on INTJ. Olen aina ollut analyyttisempi ja fiksumpi kuin suurin osa massa-ajattelijoista. Jo ala-asteella pistin väittelyssä uskonnon opettajan koville. Arvostan herrasmiehen periaatteita, mistä selkeimpänä tunnusmerkkinä löydät päästäni lempiasusteeni fedoran. Harrastan myös viskejä, joista Laphroaig 10 on ehdoton suosikkini. Luonnehtisin itseäni militantiksi ateistiksi, open source -evankelistaksi sekä sananvapaustaistelijaksi. Vihaan useimpia naisia ja sosiaalisia ihmisiä.
AMK on leikkikoulu ja humanistiset tieteet epätäsmällistä huuhaata, joten valintani oli lukiossa luonnollisesti teknillisen yliopiston Tietotekniikka. - mistä viisas nainen
Naisia saisi olla enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1274474- 1553759
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033506Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412859- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211231Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165