Eli jenny kd häkistä, onko kellään hyviä/huonoja kokemuksia? Onko siinä miten käytännölliset ovet, ja saako laitettuun virikkeitä ja pestyyn helposti? :)
Vastaukset 2
- Rattentaatti
Kattoluukku ja yksi pienempi luukku molemmilla pitkillä sivuilla. Toimiva ollut ainakin meillä, hyvä aloitushäkki esim kahdelle rottikselle :)
- Sedä
Häkistä näyttäisi likkuvan kahta erilaista kuvaa. Mun tietääkseni siinä pitäisi olla iso luukku sekä katolla että edessä, mut petshop.fi:n kuvassa näyttäisi olevan edessä vain pieni luukku (??). Varmista että saat varmasti isoluukkuisen.
Pelkiltään Jenny on vähän pieni häkki, mulla on itselläni Jennyn ja verkotetun kanihäkin yhdistelmä (joskin siihenkin voisi rakennella lisää kiipeilytilaa). Kd:ssa on ihan hyvät luukut (perusjennyn luukuista yhtään villimpää tai urosrottaa on aika ikävä yrittää kalastella). Pinnoitetut kalterit on kätevät, samoin kehykset joista häkin saa purettua säilytettäväksi pieneen tilaan. Suihkuun saa kannettua äärettömän kätevästi, kun mahtuu ovista ja on aika kevyt.
Mut siis ihan hyvä perushäkki, etenkin yhdistelmien osana, jos haluaa häkin jonka saa kätevästi pestyä suihkussa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1081362Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137814Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois198742Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47707Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!32695- 69692
- 47630
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59555Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530