Hei olen tulossa Heinävetellä käymään heinäkuussa löytyisköhän sieltä sellaista miestä joka vois majoittaa minut muutamaksi yöksi ja saunassakin olis kiva kylypeä.Tulen työ tehtävien takia aina parikertaa kuussa.miehen pitäis olla yli viisikymppinen nuorista en huoli.
MIESTÄ VAILLA
19
996
Vastaukset
- ainakintulen
Siis minä joka olen tulossa Heinävetelle OLEN NAINEN tuosta ensimmäisestä ei näköjään se ilmenekkään.Anteeksi nyt vaan tämä aloitus siis nainen etsii yöpymispaikkaa.
- ölli
Mitä maksaa?
- ainakintulen
Kyllä minä siitä yösijasta muutaman kympin maksan ja omissa ruuiassa olen ei minusta kuluja tule nuukemmillekkaan Otampa viellä oman nukkumasäkkini mukkaan niin ei tarvii lakanoita kuluttaa.
- en kai sitte voi tul
No ompa ihme porukkaa Heinäveellä kun ei yhyrelle nais-immeiselle yö sijata löyvy.
- Kannattaa männä
No mää Gasthausiin: siellä on miehiä.
- aika nuukia immeisiä
Mikä on se Gasthaus ja minä en varsinaisesti tarvvii miestä kunhan yösijan sais ja vaikka saunnoo ja kallaan pitäis päästä tekisin ommaa etä työtäni samalla. Miul on autossa lattaus vehkkeet miun konneelle ettei sähkköökään majoitus paikasta kuluis kun on niin nuuka paikkakunta en viihtis autossa nukkua mutta onhan sitä ennennii autossa nukuttu monella paikkakunnalla kun ei muuta majoitusta löyty.
- tulentaasensikesänä
En löytännä sitä gasthaussii mutta yks Mies sanoi että hän on gasthaussi ja lähin sen mukkaan mukavvoo on ollunna jotta ei muuta kun Hei Poijat ens kessään mie lähen nyt. Se miäs ei ollunna paikkakuntalaissii että se siitä ja sen.....Pitäkkää lippu korkkeella.
- ---haista---
Nyt oot jo kysellyt ja vastaillut itselles. Miltä tuntuu?
Missähänpäi Heinävettä asustelet? Vai mikä on se pointtisi? - homemunanen
Hyvältä tuntuu vielläkkii vaikka se gasthaus lähti jo mökiltä mutta tulee takas tehttiin trehevit.Sinä haista homehtunut VITTU ei paljo viittis tollanen edes tänne kirjoitella kun ei ole kuitenkaan minkään tekiäks.se siitä ja sen kestävyytestä.
- Häpeän puolestanne
Luojan kiitos pääsin H-vedelta pois, jos tämän tasoista on keskustelu, ristus.
- tosikko lähtee
Luojan kiitos Lähdet Heinävedeltä täällä on jo muutenkin niin totisen jäykkää porukkaa hyvä että ainakin yhdellä vähenee,joten säälin niitä paikkakuntalaisia siellä minne menet voi voi lapsi raukkaa.
- Häpeän puolestanne
Tämä lapsi raukka lähti jo sen verran kauan sitten pois H-vedeltä, että sulta tuskin löytyy edes ikää sen vertaa. No tällä lapsellä menee täällä muualla ihan hyvin, ei valittamista. Mutta voit toki silti hävetä...niin halutessasi.
- kyrpä jaakko
Häpeän puolestanne kirjoitti:
Tämä lapsi raukka lähti jo sen verran kauan sitten pois H-vedeltä, että sulta tuskin löytyy edes ikää sen vertaa. No tällä lapsellä menee täällä muualla ihan hyvin, ei valittamista. Mutta voit toki silti hävetä...niin halutessasi.
Heinävesi on niin kuppanen paikka että voi taivas! Kalkkiksia koko mesta täynnä ja toinen toistaan kateellisempia paskiaisia!
- matuhaukka tulee
No eipä näy heinävetellä paljon tapahtuvan eikä viihtykettä tarviivan samat artiklat vielläkkii mitkä alku kesästä joten naiset Reijättämmään jos niitä miehen näkössii näkkyy niin kiinni kuin haukka kulliin .
- Ensi vuonna taas uud
Ei niitä näy ei voi reijättää ovat niin arkoja nuo Poika-ja vappaat,leski ja onko niitä muita ei niihin voi käsiks käyvvä karkkuun lähtööt luulevat jotta rahat viijään heti kättelyssä.
- nyt olen vapaa.
Vielläkö vailla minä nyt vapaa erosin talvella.
- ei mitään leikkiä
Viellä vapaa huomenna tulee Sulhasehdokas kylään en tiedä kolahtaako minkä ikkäinen olet jos ainakin 60vuotias niin kävis ite oon alle sata vuotias .
- -albert-
Mei,
Tänä kesä sopii tulla, soitellaan..
-Albert- - miestä vailla
Joo soitellaan olis jo aika jottain saahakkii,toivossa on hyvä elää jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164428- 162206
- 1882026
- 1041433
- 711305
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736