MIESTÄ VAILLA

ainakintulen

Hei olen tulossa Heinävetellä käymään heinäkuussa löytyisköhän sieltä sellaista miestä joka vois majoittaa minut muutamaksi yöksi ja saunassakin olis kiva kylypeä.Tulen työ tehtävien takia aina parikertaa kuussa.miehen pitäis olla yli viisikymppinen nuorista en huoli.

19

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakintulen

      Siis minä joka olen tulossa Heinävetelle OLEN NAINEN tuosta ensimmäisestä ei näköjään se ilmenekkään.Anteeksi nyt vaan tämä aloitus siis nainen etsii yöpymispaikkaa.

    • ölli

      Mitä maksaa?

    • ainakintulen

      Kyllä minä siitä yösijasta muutaman kympin maksan ja omissa ruuiassa olen ei minusta kuluja tule nuukemmillekkaan Otampa viellä oman nukkumasäkkini mukkaan niin ei tarvii lakanoita kuluttaa.

    • en kai sitte voi tul

      No ompa ihme porukkaa Heinäveellä kun ei yhyrelle nais-immeiselle yö sijata löyvy.

      • Kannattaa männä

        No mää Gasthausiin: siellä on miehiä.


    • aika nuukia immeisiä

      Mikä on se Gasthaus ja minä en varsinaisesti tarvvii miestä kunhan yösijan sais ja vaikka saunnoo ja kallaan pitäis päästä tekisin ommaa etä työtäni samalla. Miul on autossa lattaus vehkkeet miun konneelle ettei sähkköökään majoitus paikasta kuluis kun on niin nuuka paikkakunta en viihtis autossa nukkua mutta onhan sitä ennennii autossa nukuttu monella paikkakunnalla kun ei muuta majoitusta löyty.

    • tulentaasensikesänä

      En löytännä sitä gasthaussii mutta yks Mies sanoi että hän on gasthaussi ja lähin sen mukkaan mukavvoo on ollunna jotta ei muuta kun Hei Poijat ens kessään mie lähen nyt. Se miäs ei ollunna paikkakuntalaissii että se siitä ja sen.....Pitäkkää lippu korkkeella.

    • ---haista---

      Nyt oot jo kysellyt ja vastaillut itselles. Miltä tuntuu?
      Missähänpäi Heinävettä asustelet? Vai mikä on se pointtisi?

    • homemunanen

      Hyvältä tuntuu vielläkkii vaikka se gasthaus lähti jo mökiltä mutta tulee takas tehttiin trehevit.Sinä haista homehtunut VITTU ei paljo viittis tollanen edes tänne kirjoitella kun ei ole kuitenkaan minkään tekiäks.se siitä ja sen kestävyytestä.

    • Häpeän puolestanne

      Luojan kiitos pääsin H-vedelta pois, jos tämän tasoista on keskustelu, ristus.

    • tosikko lähtee

      Luojan kiitos Lähdet Heinävedeltä täällä on jo muutenkin niin totisen jäykkää porukkaa hyvä että ainakin yhdellä vähenee,joten säälin niitä paikkakuntalaisia siellä minne menet voi voi lapsi raukkaa.

      • Häpeän puolestanne

        Tämä lapsi raukka lähti jo sen verran kauan sitten pois H-vedeltä, että sulta tuskin löytyy edes ikää sen vertaa. No tällä lapsellä menee täällä muualla ihan hyvin, ei valittamista. Mutta voit toki silti hävetä...niin halutessasi.


      • kyrpä jaakko
        Häpeän puolestanne kirjoitti:

        Tämä lapsi raukka lähti jo sen verran kauan sitten pois H-vedeltä, että sulta tuskin löytyy edes ikää sen vertaa. No tällä lapsellä menee täällä muualla ihan hyvin, ei valittamista. Mutta voit toki silti hävetä...niin halutessasi.

        Heinävesi on niin kuppanen paikka että voi taivas! Kalkkiksia koko mesta täynnä ja toinen toistaan kateellisempia paskiaisia!


    • matuhaukka tulee

      No eipä näy heinävetellä paljon tapahtuvan eikä viihtykettä tarviivan samat artiklat vielläkkii mitkä alku kesästä joten naiset Reijättämmään jos niitä miehen näkössii näkkyy niin kiinni kuin haukka kulliin .

    • Ensi vuonna taas uud

      Ei niitä näy ei voi reijättää ovat niin arkoja nuo Poika-ja vappaat,leski ja onko niitä muita ei niihin voi käsiks käyvvä karkkuun lähtööt luulevat jotta rahat viijään heti kättelyssä.

    • nyt olen vapaa.

      Vielläkö vailla minä nyt vapaa erosin talvella.

    • ei mitään leikkiä

      Viellä vapaa huomenna tulee Sulhasehdokas kylään en tiedä kolahtaako minkä ikkäinen olet jos ainakin 60vuotias niin kävis ite oon alle sata vuotias .

    • -albert-

      Mei,

      Tänä kesä sopii tulla, soitellaan..

      -Albert-

    • miestä vailla

      Joo soitellaan olis jo aika jottain saahakkii,toivossa on hyvä elää jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4618
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      128
      4060
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      34
      2624
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      200
      1653
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1306
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1279
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1238
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1223
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1183
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1095
    Aihe