Kun puhutaan lentokapteeneista niin loppupelissä vain harvalla on lentokapteenin arvonimi. Monellako Finnairin lentäjällä sellainen on oikeasti?
Kuinka monella on lentokapteenin arvonimi Suomessa?
11
1399
Vastaukset
- teukka Z
mihin sellaista tarvitaan?
- tuleva vaimo
Halua lentokapteetin kanssa naimisiin! Se on unelmani, ja aion sen toteuttaa!
- ruuttina
Aika vanhan kanssa aiot sitten avioitua! Viimeisin lentokapteenin arvonimen saanut on 58 vuotias. Onnea yrityksellesi!
- jaska malmi
titteleillä ole ennenkään lennetty metriäkään.
- Kapteeni Malmi
Eikä vanhoilla maatuneilla Cessnoillakaan.
- vuorineuvos J. Heppi
arvonimi pitää olla sellaisilla ukoilla joilla ei ole mitään näyttöä oikeasta työnteosta. paskanjauhajia ja paskanjäykkiä turhakkeita.
- niskaperse kapteeni
mä oon kontulan paarissa aina lentokapteeni.
- Pelkkä Perämies
Aivan asiallinen kysymys. Ei yhtään asiallista vastausta.
- simulla lentoon
kun vetää simulla ja on kapteenin arvonimi, niin on kovenpi äijä kun mikään finnairin kapu.
- ptms4
Yllättäen Wikipedia kertoo ainakin jonkinlaisen vastauksen: http://fi.wikipedia.org/wiki/Lentokapteeni. Tiedä sitten, kuinka täydellinen tuo lista on.
- Valekapteeneja
Taitaa suurin osa porukasta olla yleisilmailijoita. Finnairin "lentokapteenit" ovatkin näemmä valekapteeneja. Joka alalla löytyy näitä vale(sellaisia). Heh,heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444268Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202724Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412482Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841519Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965