Hannu

ihastunut nainen

Oletkohan jo rajojen sisäpuolella? En pysty unohtaan sua.

10

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä unohda tule luoksein.

    • 16?

      Montako tyttöystävää Hymynaama- Hannulla on viimeisten laskelmien mukaan?

      Mäkin tykkään susta..niin paljon.

      • Ettäs kehtaa

        Toi on erehtynny henkilöst. Hannu ei osaa hymyillä. Se on viileä viikinki tai , ainaski näyttää siltä!


    • joko vastasit

      reiluhessulle? Hyvä pari olisittekin. :D

      • ihastunut nainen

        Eipä taida olla mun tyyppiä. On komeampi tää"mun" mies. Enkä huoli muita. Rakastun harvoin, mutta todellisesti...harmi vain kun nyt hieman väärään mieheen.


      • Just se
        ihastunut nainen kirjoitti:

        Eipä taida olla mun tyyppiä. On komeampi tää"mun" mies. Enkä huoli muita. Rakastun harvoin, mutta todellisesti...harmi vain kun nyt hieman väärään mieheen.

        Kyl toi on todenäkösest siteki hannuu törmänny. Naiset sanoo sille just tollai, et niil o koto maalima ihaniin mise. Ja sit ne kertooki et ne aikoo jättää sen ja sit hannuu viedää


      • olenkopaha
        Just se kirjoitti:

        Kyl toi on todenäkösest siteki hannuu törmänny. Naiset sanoo sille just tollai, et niil o koto maalima ihaniin mise. Ja sit ne kertooki et ne aikoo jättää sen ja sit hannuu viedää

        Tartuin puukkoon yöllä ajatuksissani. Se kummittelee vieläkin. Löin tuota selkään. Sain sen anteeksi, ehkä. Kertoi kaikenlaista. Minusta ja pojasta ja run..umä..eitä.


      • nöyryyttäjä.
        olenkopaha kirjoitti:

        Tartuin puukkoon yöllä ajatuksissani. Se kummittelee vieläkin. Löin tuota selkään. Sain sen anteeksi, ehkä. Kertoi kaikenlaista. Minusta ja pojasta ja run..umä..eitä.

        Minä menin juttelemaan. Se oli uutta mulle. Erikoista. Pikkusysteriäkin jututin. Häntä pelotti. Tänään kai on piru merrassa. Kerroin hanskille kuka olen. Mies meni polvilleen.


    • ViileäNainen

      Missä päin tällainen Hannu Casanova oikein naisia viileästi itseensä saa ihastumaan? Entäs tämän Casanovan ikä? En kai minäkin....

      • Kenpä tietäisi

        Hannu on juuri sopivan ikäinen, mutta ei hän mikään casanoova ole, vaikka kauniita naisia monasti näkeekin hänen ympärillään keskimääräistä hieman enemmän pörräämässä. Hannu ei koskaan ilmoita etukäteen, minne on menossa eikä jälkikäteen, mistä on tulossa, joten hänen tulevista olinpaikoistaan on kauhean vaikea sanoa mitään varmaa. Tietysti jos Hannu on etukäteen jonkun kanssa sopinut olevansa siellä, niin kyllä hän sitten siellä on, ellei tule ylitsepääsemättömiä esteitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe