Miehen paidan väri ja leijona-logo

Ensinnäkään en pukeudu väriltään vaaleanpunaiseen t-paitaan tai muuhunkaan paitaan/puseroon, koska en pidä kyseenomaisesta väristä miehenä. En pidä siitä että Suomessa jos joku mies pukeutuu vaaleanpunaiseen paitaa niin sitä tullaan mahdollisesti pilkkaamaan ja irvimään.

Pidän kaikkein käsittämättömänä miestä, joka pukeutuu mustiin leijona-logolla varustettuihin paitoihin ja pitää jotakin leijona-korua kaulassaan ja jotakin USA:n armeijalippistä päässään. Sellaisesta miehestä tulee välittömästi mieleen joku suomalainen natsi tai jokin perussuomalaisten per-seennuolija!! Sellainen natsismi ja liioiteltu isänmaallisuus pitäis Suomessa kieltää. Se ei ainakaan ihmisten elämistä Suomessa vapaammaksi tee, jos aina pitää pelätä että joitakin hakaristeillä kulkevia natseja saa kulkea Suomen kaduilla. Todellisuus on se että me ollaan niin hiton riippuvaisia muista valtioista eikä Suomi ole mitenkään omavarainenkaan.
Siis natsismi, fasismi, perussuomalaisuus ja kristinusko -ne täällä saa Suomessa valtaa ja näkisin ne kaikkein suurimpana haittana kuin sitä että yksittäiset ihmiset saavat olla ateisteja. Siis sitä totuutta nuo natsit eivät kestä, että Ruotsillakin olisi nykyisin varaa ja resursseja valloittaa Suomi.

16

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no eipä uutta

öööööööö

Meni vähä niinko yli tää vudatus

• Dara

Mitä haluaisit siis kiellettäväksi? Mustat Leijona-logolla varustetut puserot? Sellaisiin pukeutumisen? Perussuomalaiset puolueena? Kristinuskon? Mitä?

• Et käsittänyt pointiani joka oli sellainen että jos miehellä on vaaleanpunainen paita tai pusero ja sitä pilkataan ja irvitään siitä että sillä miehellä on vaaleanpunainen paita joka yleiseltä kannalta jopa "naisellinen väri" tai se paidan väri yleistetään kovinkin suuresti naisellisuuteen ja suomalaisittain yleistetään "homppeliksi" ja sitten se että miten pitäisi sitten ajatella se että miehellä on leijona-logo paidassa/puserossa/hupparissa jne. natsismiinko!? En vain hyväksy leijona-logoisia paitoja/puseroita/huppareita, mikäli Suomessa valittömästi aletaan pilkkaamaan tai irvimään miestä, jolla on väriltään vaaleanpunainen paita/pusero. Olen pahoillani edelleenkin, mikäli et ymmärtänyt edelleenkään pointtiani!! Kyse on ääripäiden asioiden suvaitsemisesta Suomessa. Suomessa tulisi siis suvaita sekin että miehellä on vaaleanpunainen paita/pusero eikä siis ainoastaan sitä että on se leijona-logo miehellä paidassa/puserossa/hupparissa, jollei ivataan tai pilkataan miestä joka on pukeutunut vaaleanpunaiseen paitaan. Tällöin me vaalimme sitä, mitä kristinuskovaiset vaalivat samanlaista aatetta ja samanlaista asennoitumista asioihin eli ketään ei saa pukeutua erilaisiin vaatteisiin ettei erotu äärimmäisyyksiin. Eli kuinka voidaan Suomessa asennoitua sellaiseen, että miehelle sallitaan pukeutua vaaleanpunaiseen paitaa ilman että häntä alettaisi pilkkaamaan ja irvimään ja miten taas vaihtoehtoisesti mies sallittaisi pukeutua leijona-logoilla varustettuun paita/pusero/huppari, ettei häntä tulkittaisi natsiksi päästään lohonneeksi Hitlerin kannattajaksi, jolla on varmaan sitten kotona seinät täynnä myöskin hakaristilippuja!! Se nyt vaan on käsitykseni ja se että kansallissosialismi eli natsismi on kristityiden ajama ideologia. Sanotaan että Hitler Mein Kampf -teostaan kirjoitellessaan otti kohtia teokseensa nimenomaan Raamatusta.

Siis natsi, fasisti ja Adolf Hitlerin kannattaja voi olla myöskin ateistikin. Ateismihan on vaan "Jumalan uskon puute", eikä edellytä muuta. Fasistisuus oli aikoinaan Suomessa kovinta vuoden 1918 sisällissodan jälkeen, joka oli hyvin tyypillistä kristinuskoon hurahtaneille ihmisille eli valkoisille eli suojeluskuntalaisille, jotka vaalivat sitä Suomen isänmaallisuutta ja kävivät ovelta ovelle saarnaamassa torppareille ja punaisille, kuinka heidän tulee kääntyä isänmaallisuuteen. Väinö Linna kuvaa teoksessaan "Täällä Pohjantähden alla" sen varsin hyvin että Akselin käytyään sisällissodan punaisten puolella hän heltyy poikansa koulun opettajalle, joka on täysin fasisti kasvatusmetodeissaan ja käy torpasta torppaan saarnaamassa fasismia. Mikäli joku ei ymmärrä sitä että punaiset puolustivat ihmisoikeuksia ja valkoiset puolustivat jotakin suurempaa, niin ei ole todellakaan ihme että sama valssi käy edelleenkin ihmisoikeuksia vastustajien puolella niin että edelleenkin vastustavat kuin valkoiset konsanaan sisällissodassa, ettei nykyisin homoseksuaaleilla tulisi olla mitään oikeuksia.

En voi olla kommunisti, koska en pidä Stanista joka tappoi omiaan enemmän kuin Hitler koskaan. Se Stalin ei tuntenut ihmisoikeutta yhtään sen enempää kuin Hitlerkään ja nykyisin se sama "kommunistinen" valtio (jota se ei enää ole) nimeltä Venäjä kieltää ihmisoikeudet homoilta eli lapsille propanga homoseksuaalisuudesta on kielletty ja venäläisten lapsien adoptointi on homoille kielletty (katsoen niitä venäläisiä naisia, jotka ovat aikuisia niin henkilö on todella miespuolinen homo, ellei ottaisi oma adoptoitu tytär sitten aikuisena "eteen" -ainiin unohdin eihän homolla ole paremmasta naisesta kokemuksia siinä missä ei tosin kristitylläkään). ;) Suomalainen kristitty näkee ateismin AINA kommunistisena ideologiana, vaikka lähin heidän painajainen on kaatunut jo yli 20 vuotta sitten!!
        Ateistina en kannata kommunismia, jos kannatan kuitenkin ihmisoikeuksia.

Yhdistyneet Kansakunnat eli lyh. "YK" on sitten varmasti monen suomalaisen kristityn mielestä "kommunistinen järjestö" kun se sattuu nyt vain puolustamaan ihmisoikeuksia!?

• EL.ak:IM

ateisti1982

Mistä vit-tua teitä oikein sikiää. Kyllähän oli taas ajatuksen kukkanen. Heh. Ihan vähänkö mopo pääsi keulimaan?

Sä ylväästi suvaitsevaisuuden nimissä aloit tuomitsemaan porukkaa niiden t-paitojen tai riipusten mukaan. Voi hel-vet-ti. Oikeasti teepaidan mukaan... Vit-tu mikä narri.

Mulla sattuu olemaan tollainen musta paita, jossa leijona logo. Miekka edessä ja takana. Logo hihassa. Se oli mun yksi duunipaidoista. Olen ollut useammassa ravintolassa duunissa (uutisväläys. Se on Karjalan logo). Zippokin on, jossa leijona logo. Sen sain lahjaksi. Pitäiskö mun suvaitsevaisuuden nimissä polttaa sillä zipolla se paita ja viskaa lahjasytkäri perään. Kysymys on retorinen. Elä vastaa turhaan.

• Jopas on natsismia kerrakseen!!

ateisti1982 kirjoitti:

Jopas on natsismia kerrakseen!!

ateisti1982

Joo. Sitä oli tossa aloituksessa kerrakseen. Poltetaan roviolla kaikki vääränlaiset teepaitojen käyttäjät. Se oli sarkasmia. Ihan vaan selvensin sua varten. Ja tuskin tajusit vieläkään..

Ihan ajatuksena. Jos vaatetuksen mukaan arvioidaan olemassaolon tärkeys. Niin saako pitää edes mustaa paitaa päällä. Saako juoda karjalaa. Saako Karjalassa edes käydä. Mitä jos mustassa paidassa olisikin... Ei. Antaa olla. Et sä raukka kuitenkaan tajua. Mene sinne koirankoppiin vaan takaisin. Jooko.

• EL.ak:IM kirjoitti:

ateisti1982

Joo. Sitä oli tossa aloituksessa kerrakseen. Poltetaan roviolla kaikki vääränlaiset teepaitojen käyttäjät. Se oli sarkasmia. Ihan vaan selvensin sua varten. Ja tuskin tajusit vieläkään..

Ihan ajatuksena. Jos vaatetuksen mukaan arvioidaan olemassaolon tärkeys. Niin saako pitää edes mustaa paitaa päällä. Saako juoda karjalaa. Saako Karjalassa edes käydä. Mitä jos mustassa paidassa olisikin... Ei. Antaa olla. Et sä raukka kuitenkaan tajua. Mene sinne koirankoppiin vaan takaisin. Jooko.

Menehän kristitty hoitoon!

• EL.ak:IM kirjoitti:

ateisti1982

Käsittämättömin tuo "Karjalan palautus" -kamppanja. Persut tahtovat Suomea pois EU:sta ja tahtoisivat varmasti "Karjalan tilalle". Mitä "Karjalan palauttamisesta" Suomi lopulta hyötyisi, ei mitään! Nationalistit ovat niin hiton typeriä koska eivät ajattele asioita järjellä vaan uskolla!!!

• nobelisti
        ateisti1982 kirjoitti:

Menehän kristitty hoitoon!

ateisti 1982!

Pistä ate turvahousut jalkjaan kun menet saunaan, ettei jorma ala puhua omiaan.
        Muuten, montako ohjuspatteria itärajalla kauhistuttaisi neukuilta pas-kat housuun?

ateisti1982

Mikä sun sisälukutaidossa oikein petti, ennenkuin mopo keuli ympäri.

Oliko vaikeuksia sanan retorinen kanssa. Vai koitko suurempaa ongelmaa èlä vastaa` toteamuksen kanssa?

Mä voi sulle koittaa vaikka swahiliksi kertoa jotain. Mutta en taida viitsiä. Suomen kielen ymmärtäminenkin tuntuu olevan aika hakusessa.

Ja hei. Mä olen hoidossa 24/7.

• "Mä olen hoidossa 24/7. "

Mielisairaalassako pukeudutaan leijona-logo paitoihin ja muille valehdellaan, että kysymyksessä on vaan "työnteko"!?

"Mä voi sulle koittaa vaikka swahiliksi kertoa jotain. Mutta en taida viitsiä. Suomen kielen ymmärtäminenkin tuntuu olevan aika hakusessa."

Tehdääks niin että voit sanoa saman kroatiaksi, liettuaksi tai saksaksi, mitä en ymmärrä suomeksi. Ymmärrän niitä kieliä hieman paremmin kuin suomea (tai joitakin suomalaisia), mutta jollet sä kroatiaa, liettuaa tai saksaa ymmärrä niin olet ihan täysin nolla jätkä!

• lisää saikkua

Vieläkö olet saikulla?

• EL.ak.IM

ateisti1982

Heh. Mulla ei ole erillisiä aakkosia hölmöille. Mä voisin vaikka tavata sulle kyrillisillä kirjaimilla, niin moposi keulisi ympäri taas.

Kai sä ymmärrät, että käytän noita kaikkia sanojasi sua vastaan seuraavaksi kun höpöttelet suvaitsevaisuudesta. Heh. Vihtu että olet hölmö. Mä olen juntti. Muta mä voin elää sen kanssa. Sä et edes tajua hölmöyttäsi. Heh. Voi helvata.

• durak

ateisti 1982!

Juuri sellaiset loiset kuin sinä ja mamut joutaa palauttaa huitsin nevadaan pilkkaamasta sotaveteraanejä ja aukomasta turpaansa hyvinvointivaltion eväät kitusissa. Ettäs kehtaatte!
        Elakim on kunnon suomalainen ja kristitty - ota oppia!

• FUCKIFUU
        durak kirjoitti:

ateisti 1982!

Juuri sellaiset loiset kuin sinä ja mamut joutaa palauttaa huitsin nevadaan pilkkaamasta sotaveteraanejä ja aukomasta turpaansa hyvinvointivaltion eväät kitusissa. Ettäs kehtaatte!
        Elakim on kunnon suomalainen ja kristitty - ota oppia!

Kristityt sopivat vain ja ainoastaan viihdearvoksi.

• elämänmenoa
        FUCKIFUU kirjoitti:

Kristityt sopivat vain ja ainoastaan viihdearvoksi.

Ateistit eivät edes siksi. Jaa. Korjaan. Sinä olet naurettava, ap huvittava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9342
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      62
      3386
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2768
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      28
      2282
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      53
      2255
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1947
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1793
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      69
      1725
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18