On pitänyt lääkäriin niin monesti ja kauan mennä mutta en ole vielä kehdannut, kun en mä kehtaa mun selkääni näyttää kellekkään. Osaisko joku sanoa mitä tää mahdollisesti voisi olla.. siis kun mun yläselkää kutittaa usein ihan hitosti ja sit ku joutuu raapii niin on ihan verillä ja siis ihan kamalan näköinen. Sellasta punaista pientä pistettä, ei sellaisia niinku finnejä joista tulis jotain mätää.
Ja oikeastaan koko yläselän iho on jotenkin ihan pilalla, se ei ole yhtään sellanen sileä, vaan sellanen "rypyläinen", välillä just jos näppylät on paremmat ni selkä ei silti näytä kivalta =(
Rasvoja on kokeiltu montaa erilaista ja pesuaineet hajusteettomia, ei tunnu mikään auttavan.
Jospa sitä sinne lääkäriinkin uskaltaisi mennä tuota näyttämään. Kiitos paljon jos joku osaisi vähän sanoa mitä tää voisi olla.
kutiava, näppyläinen yläselkä
9+15
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204