Eheytyminen.

Truestoryy

Olen itse eheytyksen tiellä oleva nainen. Ja tahdon heittää tänne asioita mun elämästä ja juttuja jotka on ainakin mua auttanu eteenpäin.

Homoseksuaalisuus, homous tai lesbous johtaa yleensä oikein synnillisen elämisen seurauksena siihen että ihmisessä asuu henkivalta. (TÄYTYY TIETÄÄ HENGELLISTÄ ASIOISTA, siitä mitä nämä asiat edes tarkoittavat ja toimivat enemmän. )

Ja niinkuin minä, musta tuo henki valta lähti pois rukouksessa jonka jälkeen seksuaaliset ja riettaat ajatukset samasta sukupuolesta katosivat. Ennen tuota, ITSE JANOSIN vapautumista lesboudesta, että jonain päivänä saisin lapsia...perheen.

Mun oli outoa elää ja olla ilman seksuaalisia ajatuksia naisista. Tän jälkeen kuitenkin joinain hetkinä nousi mieleen haluja ja himoja mutta lihan ristiin naulitseminen yhdessä Jeesuksen kanssa kuolettivat loputkin vihollisen yrityksen suistaa mua toimimaan kuin ennen loppuivat.

Ulkopuolisen silmin tuo on taistelua oman itsensä kanssa, ja niin se onkin, sinä tappelet oman pahuutesi kanssa.

Eheytymisen tie tarvitsee sydämen tahdon siihen, ettei me jatketa omien halujen ja himojen tyydytästä vaan tahdotaan uskoa Jumalaan ja Hänen tahtoonsa meidän elämässä.

Jumala antaa sulle parempaa kun maailma ikinä, ja ku sun omien halujen tyydytys sulle tuo. Älkää rajatko Jumalan voimaa ja rakkautta sillä oikeasti Jumala on RAKKAUS JA TAHTOO VAAN JA AINOASTAAN HÄNEEN USKOVAN PARASTA.

HUOM. Mun lihassani, minä ilman Jeesusta olen aina se sama syntinen ihminen,samasta sukupuolesta tykkäävä. Mutta Jeesukseen uskovana, olen saanut syntini anteeksi ja saanut uuden elämän.

Niin, uskoon tullessa me ollaan uusia luomuksia. Ja mun kohalla Jumala alko eheyttää mun sisintä.

Jokainen joka miettii eheytymistä suosittelen lämpimästi terapeuttista sielunhoitajaa rinnalle kulkemaan. Kaikista näihin asioihin tarvii ohjausta, tarvii tukea, tarvii RUKOUSTA ja tarvii oikeasti vain ihmistä joka kuuntelee. Sellasia jotka hyväksyy sut eikä tuomitse.

Se että eheytyy, tarkottaa monesti sitä, että ollaan tekemisissä elämän kipeimpien asioiden kanssa, mutta Jumala pitää huolen ja siivittää siivellä kaiken aikaa.

ja sitte on tällänen http://www.aslan.fi/ nettisivu johon kannattaa käydä tutustumassa, siellä on tosi puhuttelevia ja stoorit ihmisten elämästä.

Nää on prosesseja, ja kaikki ei todellakaan tapahtu sormia napsauttamalla.

14

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12kt

      Homo ei voi muuttua heteroksi, bi-seksuaalit voivat ehkä valitakin. Lääketieteellinen tosiasia.

      • lääketieteilijä

        Lääketiede on harvoin oikeassa.. Niin monimutkanen on ihmisen mieli ja keho.. Jos se ois oikeessa, ois varmaan keksitty jo lääke geenien muuttamiseen.. Kaikkea ei pidä uskoa! Oon ollu pikkulapsen hetero, nuorena umpihomo ja nyt bi. Jatkan onnelisena eteenpäin :) Sitä odotellessa, että oon valmis luopumaan miehistä kokonaan :) Ihmisten pitää uskoa itseensä, ilman lääketieteen ja sitä kautta kehon ja mielen tuntemista se saattaa joskus olla vaikeaa.. Esimerkiksi minä en ole syönyt yhtäkään lääkettä moneen vuoteen haittavaikutusten takia ja oon pysyny terveenä ku pukki! Itsesääli alas, uskominen itseensä kunniaan! Mulla ois kirjan verran tekstiä aiheesta, joten en taida kaikkia jaksaa kirjoittaa..


      • ,,,
        lääketieteilijä kirjoitti:

        Lääketiede on harvoin oikeassa.. Niin monimutkanen on ihmisen mieli ja keho.. Jos se ois oikeessa, ois varmaan keksitty jo lääke geenien muuttamiseen.. Kaikkea ei pidä uskoa! Oon ollu pikkulapsen hetero, nuorena umpihomo ja nyt bi. Jatkan onnelisena eteenpäin :) Sitä odotellessa, että oon valmis luopumaan miehistä kokonaan :) Ihmisten pitää uskoa itseensä, ilman lääketieteen ja sitä kautta kehon ja mielen tuntemista se saattaa joskus olla vaikeaa.. Esimerkiksi minä en ole syönyt yhtäkään lääkettä moneen vuoteen haittavaikutusten takia ja oon pysyny terveenä ku pukki! Itsesääli alas, uskominen itseensä kunniaan! Mulla ois kirjan verran tekstiä aiheesta, joten en taida kaikkia jaksaa kirjoittaa..

        Entä jos sulle tulis joku tappava sairaus, johon sun ois pakko ottaa lääkkeitä tai muuten kuolet? Sä varmaan jättäisit ottamatta kun uskoisit, että Pyhä Henki pelastaa, eiks niin? Entäs jos sä silti menehtyisit kun et ottais niitä lääkkeitä? Jos sulle todettaisiin, että sulla on diabetes ja sun pitäis ottaa insuliinia, mutta sä et ottais, koska ajattelisit, että Pyhä Henki parantaa ilman lääkkeitä..ja sit sä et ottais sitä lääkettä ni sä kuolisit. Entä jos joku onnettomuuden uhri tuotais sairaalaan ja lääkäri ei antais mitään elvytystä eikä lääkkeitä, koska uskois, että pelkkä Pyhä Henki parantaa ja siitä seurais, että se potilas kuolis ja lääkäri sais syytteet kuolemantuottamuksesta.


      • Ruuttsi
        lääketieteilijä kirjoitti:

        Lääketiede on harvoin oikeassa.. Niin monimutkanen on ihmisen mieli ja keho.. Jos se ois oikeessa, ois varmaan keksitty jo lääke geenien muuttamiseen.. Kaikkea ei pidä uskoa! Oon ollu pikkulapsen hetero, nuorena umpihomo ja nyt bi. Jatkan onnelisena eteenpäin :) Sitä odotellessa, että oon valmis luopumaan miehistä kokonaan :) Ihmisten pitää uskoa itseensä, ilman lääketieteen ja sitä kautta kehon ja mielen tuntemista se saattaa joskus olla vaikeaa.. Esimerkiksi minä en ole syönyt yhtäkään lääkettä moneen vuoteen haittavaikutusten takia ja oon pysyny terveenä ku pukki! Itsesääli alas, uskominen itseensä kunniaan! Mulla ois kirjan verran tekstiä aiheesta, joten en taida kaikkia jaksaa kirjoittaa..

        Geenien muuttaminen on keksitty ja sitä on tehty onnistuneesti. Lyhyesti, virukset osaavat hyökätä perimääämme vastaan ja sitä keinoa tiede on käyttänyt menestyksellisesti hyödyksi muutamia perinnöllisiä sairauksia hoidettaessa. Geenitekniikka on nopeasti muuttamassa maailmaa jo nyt.

        Pikkulapsen seksuaalisuudesta ei pitäisi puhua. Ennen murrosikää oleva identiteetti on lapsen identiteettiä. Olet siis ollut vain homo ja bi. Kun biseksuaalisuudessa kiinnnostus ei koskaan ole yksi yhteen ja prosenttiosuudet vaihtelevat, minusta sinun kannattaisi luopua itsepetoksestasi.


      • Anonyymi
        ,,, kirjoitti:

        Entä jos sulle tulis joku tappava sairaus, johon sun ois pakko ottaa lääkkeitä tai muuten kuolet? Sä varmaan jättäisit ottamatta kun uskoisit, että Pyhä Henki pelastaa, eiks niin? Entäs jos sä silti menehtyisit kun et ottais niitä lääkkeitä? Jos sulle todettaisiin, että sulla on diabetes ja sun pitäis ottaa insuliinia, mutta sä et ottais, koska ajattelisit, että Pyhä Henki parantaa ilman lääkkeitä..ja sit sä et ottais sitä lääkettä ni sä kuolisit. Entä jos joku onnettomuuden uhri tuotais sairaalaan ja lääkäri ei antais mitään elvytystä eikä lääkkeitä, koska uskois, että pelkkä Pyhä Henki parantaa ja siitä seurais, että se potilas kuolis ja lääkäri sais syytteet kuolemantuottamuksesta.

        No nyt meni vähä överiksi.
        Jos haluat vastauksia niin lueppa Antti Heikkilän kirjoja, sieltä tulee esille se kuinka rikkaat pyörittää näitä lääkefirmoja ja ravintoon liittyviä asioita.
        Ei paljoa tarvis lääkkeitä kun osattais syödä oikein. Varmaan HIV kään ei olisi tullut maailmaan jos oltais Raamatun mukaan eletty.
        No kuitenkaan en täysin lääketiedettä hauku, on huikeita juttuja mitä siellä osataan tehdä.

        Joo, tiedän kyllä mitä on olla uskossa ja taistella syntiä vastaan eli himoja samaa sukupuolta olevaa kohtaan. Taistelu jatkuu taivaaseen saakka. Ennemmin kurja olo täällä ja taivaassa joku päivä, kuin täällä lihallista nautintoa saava ja tulevaisuus helvetissä.
        Lyhyt se nautinto vaan on. Kestän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt meni vähä överiksi.
        Jos haluat vastauksia niin lueppa Antti Heikkilän kirjoja, sieltä tulee esille se kuinka rikkaat pyörittää näitä lääkefirmoja ja ravintoon liittyviä asioita.
        Ei paljoa tarvis lääkkeitä kun osattais syödä oikein. Varmaan HIV kään ei olisi tullut maailmaan jos oltais Raamatun mukaan eletty.
        No kuitenkaan en täysin lääketiedettä hauku, on huikeita juttuja mitä siellä osataan tehdä.

        Joo, tiedän kyllä mitä on olla uskossa ja taistella syntiä vastaan eli himoja samaa sukupuolta olevaa kohtaan. Taistelu jatkuu taivaaseen saakka. Ennemmin kurja olo täällä ja taivaassa joku päivä, kuin täällä lihallista nautintoa saava ja tulevaisuus helvetissä.
        Lyhyt se nautinto vaan on. Kestän.

        Aina vaan paranee jutut näillä, ja teoriat miten ihmiset olisivat terveitä. On varmaan onnellinen olotila kun luulee tietävänsä tietenkin ylitse


    • Laagis

      Tieteen mukaan suurin osa naisista on fyysisesti biseksuaaleja. Miehet ovat erilaisia.

    • Itsekin tehny näin

      Kauheita juttuja et ihmisen pitäis eheytyä!
      Ihmisen pitäis oppia hyväksymään itsensä ja oppia rakastamaan itseääm.
      Monet nuoret bi-seksuaaliset valitsevat vastakkaista sukupuolta olevan parin että voivat helposti lisääntyä!
      Ja monet nuoret lesbonaiset jopa huijaavat miehen tekemään itsensä raskaaksi että saavat helposti lapsen.
      Sitten kun lapsi/lapset tehty niin voikin erota ja ottaa naisen puolisoksi.
      että näin,

    • Jos ihminen löytää oman seksuaalisen identiteettinsä, hyväksyy sen ja on siinä onnellinen, hän on eheytynyt - jos "eheytyminen"-sanaa halutaan käyttää.

      Joillekin oma seksuaalinen identiteetti on heterous, joillekin homoseksuaalisuus, joillekin bi-seksuaalisuus ja joillekin jotain muuta.

      Ei ole vain yhtä "oikeaa" tapaa tulla onnelliseksi. Ei tämä sen ihmeellisempää ole.

    • Anonyymi

      Petät vaan itseäsi tuolla eheytymis höpinällä.
      Menetät vielä mielenterveytesikin.

      • Anonyymi

        Niinhän se on kun lahkolaisia alkaa eheyttämään Se kun tukisivat ihmistä antamalla hönenolla ihan se miksi on syntynyt


    • Anonyymi

      Kiitos kirjoittamastasi pääartikkelista joka koski eheytymistä.

      Olet aivan oikeassa ja sinulla on sitä viisautta ja ymmärrystä jonka antaa Luoja.

      Toivon Sinulle kaikkea Jumalan siunausta.

    • Anonyymi

      Puhuttaessa homoista, lesboista, bisseistä... ikäänkuin ne olisivat luonnollinen, perinnöllinen, parantumaton ja ihmisestä itsestään riippumaton asia, ollaan eksytty täysin. Mediapropaganda on vienyt ajatukset täysin harhaan.

      Jos asia on mielestäsi geeni- ja perinnöllisyyskysymys niin mitä sanottavaa sinulla olisi eläimien kanssa sextaavilla. Eikö sinun koiraasi kohtaan tämä ihminen saisikaan kokea mitään seksuaalista intohimoa ja kiinnostusta, jos kaikki on synnynnäistä. Jos se on geeneistä kiinni niin vaikene.

      Jos joku haluaa ostaa koiran sexiin ja rakkaaseen, niin ei se sinulle kuulu tilkkaakaan. Oletko todella varma, ettei sinun myymääsi koiraa ole käytetty näin....

      T Vssä oli aikoinaan ohjelma, missä eläinseksissä elävät kertoivat suhteestaan koiraansa. Joillain oli jopa koiransa ohjelmassa mukana.

      Hirvittävää!

      Ainoa luonnollinen ja terve suhde on Mies♥️Nainen. Kaikki siitä poikkeava on luonnotonta, oma valinta, oma virhe, oma syyllisyys, oma ahdistus, oma vastuu.

      Jokainen ihminen on vastuussa itsestään: Taivas vai Helvetti.

      Ihminen voi olla langennut erotiikan epäterveisiin arvoihin. Onneksi niistä voi vapautua, tervehtyä ja irtautua. Mitään muuta voimaa niistä vapautumiseen ei ole kuin Jeesus. Eikä ole olemassa mitään muuta mahdollisuutta syntiensä anteeksi saamiseen kuin parannuksen tekeminen ja syntiensä hylkääminen ja turvautuminen yksinomaan Jeesuksen syntien sovitukseen.

      Kaikki on tehnyt syntiä. Kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.

      Mene, äläkä tästedes syntiä tee, ettei sinulle mitään pahempaa tapahtuisi. Tämä koskee myös sinua siivosyntinen.

      Jeesuksen armossa on kyllin sille joka ottaa Hänet sydämeensä asumaan.

    • Anonyymi

      Jaa että lahkolaiset sen eheytyksessä sitten hoitelee, ihan vaan noin omien luulojensa perusteella, niissä ei ole tippaakaan tietoa saatikka totuutta.
      Mutta jos nythaluat niin kovasti olla jotain muuta kun olet, niin ei kai siinä edes tarvita mitään eheyttäjä , siitä vaan päätät oman asiasi ihan itse.äjos jotenkin eheydyt, niin et ole koskaan ollutkaan mikään homoseksuaali.
      Joten hyvää jatkoa vaan, muuttajista olet todella homoseksuaalinen niin elä elämäsi sellaisena kun olet, ei kai se mitään syntiä voi olla jos syntymästään saa seksuaalisen suuntauksen .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe