Onko mitään jäkeä lähteä reppumatkalle tuonne länsiafrikan suunalle? Pitäisi löytyä vaihtelua Aasialle.
Reppumatka Gampiaan?
5
1072
Vastaukset
- Safaridude
...mitään järkeä!
Aasiassa homma toimii mutta Länsi-Afrikassa voi käydä hyvin huonosti. Ihan tosi!!!- anna
vaikeuksia riittää, älä lähde. mene aasiaan tai etelä-amerikkaan.
- Afrikkaan!
Miten olisi eteläisempi Afrikka?
Olen tehnyt pitemmän reissun Namibiaan ja sieltä käsin piipahtanut Botswanassa ja Zimbabwessa. Ei ollut vaarallista, oli edullista, upeita kokemuksia, luontoa jne. Lähtisin uudestaan heti jos voisin!- talvimatkaaja
eikös tuo Mokabu ole arvaamaton? Viktorian putoukset kyllä kiinnostaisi (on vissiin zimbabwessa), mutta voiko sinne mennä ominpäin? Onko tuoreita tietoja ja kokemuksia?
- Minä
talvimatkaaja kirjoitti:
eikös tuo Mokabu ole arvaamaton? Viktorian putoukset kyllä kiinnostaisi (on vissiin zimbabwessa), mutta voiko sinne mennä ominpäin? Onko tuoreita tietoja ja kokemuksia?
Kävin viime talvena omatoimimatkalla Victorian putouksilla Zimbabwessa Botsvanasta käsin. Ihan turvallista oli, mutta syvemmälle maahan (siis Zimbabween) ei pidä lähteä, jos yhtään välittää hengestään!!
Tarkoittanet Mokabulla Mukabea, Zimbabwen Presidenttiä, täysin hullu koko äijä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931