Mies, hyväksytkö naisella vakipanosuhteen?

tyttöystäväehdokas

Se suhde tietenkin loppuisi heti, jos aloittaa vakavan seurustelun. Vai onko tämä niitä asioita, jotka kannattaa pitää visusti omana tietonaan, jos jotain oikeaa suhdetta kehittelee miehen kanssa?

24

932

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaali mielipide

      Typerä kysymys, ei tietenkään hyväksyttävää. Kuka nyt haluaa alkaa seurustella muualla paneskelevan letukan kanssa. Vaikka loppuisikin, sillä ei ole merkitystä vaan sillä että tyttöystävä on vapaa entisestä kun alkaa seurustella. Panosuhteita harrastavan luotettavuus on muutenkin huono, mielummin siis kumppaniksi tyttö jolla on vain normaaleja seurustelusuhteita takanaan.

    • Typerä kysymys

      Joopa joo...eihän se siitä kulu, mutta kertoo paljon kantajastaan...

    • lifemocker

      nojaa, ei kuulu omiin tapoihin ja yleensä haluan samanlaiset arvot omaavan kumppanin

    • Kuka on niin hölmön avoin ja rehellinen, että kertoo vakipanosuhteistaan? Ylensä naiset kertovat vain epämääräisistä "tapailuistaan" ja tyhmemmät miehet eivät ymmärrä, mikä on ollut pelin henki.

    • kulmat suoriksi

      Mutta on vaikeaa tehdä selkeää eroa panosuhteen ja seurustelusuhteen välillä, joten kannattaa kertoa seurustelleensa.

    • i7,

      Ompa naiivi kysymys. Ei kukaan halua aloittaa seurustelua naisen kanssa, jolla on rinnalla muuta menossa niin että "lopetan jos tästä kehittyy jotain" :-D Kuulostaa lutkahtavalta pelinaiselta eli tyttöystävävä aineksen vastakohdalta

    • En. Menneisyys on tietenkin aikuisilla ihmisillä olemassa, eikä sitä tarvitse tilittää. Mutta suhdenykyisyyttä ei saa olla eikä mitään limittäin alkavaa ja loppuvaa suhdetta. Puhtaalta pöydältä on parhaat menestymisen mahdollisuudet. Ei kyse ole kertomisesta/ei kertomisesta, vaan siitä mikä on todellisuus.

    • Ikisinkku M

      Olette te naiset kyllä, pidätte panosuhdetta ja samaan aikaan kalastelette seurustelua, ei s..na. Vakipanot ensin poikki, sitten säällinen selibaatti ja sen jälkeen vasta kehittelemään niitä vakavampia suhteita kun ei kukaan mies voi vakavasti mitään jakorasiaa ottaa.

      • Selibaatti suhteiden välissä?!? :D No ikisinkuksi varmaan kyl jäätkin noilla vaatimuksilla! XD (sori)


    • äly haloo

      Kannattaako sitä edes kertoa ikinä toiselle. En minä ainakaan miehen menisi mainostamaan "Hei mulla on vakiopanokin, mutta lopetan sen jos ruvetaan seukkaan.".

    • ennemmin vakipano mitä joka viikonloppu uus.. mutta pidä omana tietonas vaan.

      • Sitähän minäkin! Se on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti!


    • kokjep

      ”Mies, hyväksytkö naisella vakipanosuhteen?”
      —tietenkin hyväksyn jos kumpikin on aikuinen, eikä edellinen suhde jatku. Enempi huolestuttava on edellisen suhteen päättymisen syy.

      ”Vai onko tämä niitä asioita, jotka kannattaa pitää visusti omana tietonaan, jos jotain oikeaa suhdetta kehittelee miehen kanssa?”
      —valehtelu on erikoisen typerää ”jos aloittaa vakavan seurustelun” ja kostautuu aina. Tuollainen asia pitää heti keskustella pois ennen vakavan seurustelun aloittamista. Samalla sovitaan, että asia on loppuunkäsitelty eikä siihen enää palata.

    • hele

      En hyväksyisi,Sillä nytkin olen ollut puutteessa jo todella kauan ,sillä vaimoni pitää minua puutteessa ei kuulema halua seksiä jos edes yritän lähestyä Häntä niin heti saan kuulla ei nyt tai jotain torjuvaa ja sitä on jatkunut jo vuosia....
      Aika sietämätön tilanne jos Hän vielä kävisi jonkun toisen miehen luona "vakipanosuhteessa" ottaisin varmaan eron .
      Meillä on kaksi aikuista lasta ja asuvat muualla joten sekään ei ole enää este meidän seksille.
      Tunnen itseni niin lyödyksi kun en saisi edes katsella kauniita naisia vaikka minulla on vaimo (aviovaimo) ja mielestäni seksi kuuluu yhtenä tärkeänä osana avioliittoon.

      • hele: Kehtaako sitä oikeastaan kysyä, et mikä pitää liiton kasassa? Siedettävän näköinen kotiapulainen ja yhteinen omaisuusko? Asia ei mulle kuulu,mut kehoittaisin sun itses vuoksi ajatteleen noita kysymyksiä. Riippuen tietenkin ajasta mikä on olla puutteessa todella kauan? (todella kauan; sehän on myös suhteellinen käsite!)


    • marcus.70

      Saattaisin hyvinkin hyväksyä. Ja vaikka "seurusteltaisiin vakavasti". Jos nainen kuitenkin rakastaisi minua kaikkein eniten ...eli olisin ns. "Numero Ykkönen" :) Lisäksi naisessa tulisi olla jotain erikoista ...eli ei olisi ihan "tavis" muutenkaan; erityisen kaunis ulkonäkö, persoonallinen luonne, taiteilija tms.

    • aoidö

      Siis häh??? :D Melkein kaikilla sinkuillahan on enemmän tai vähemmän vakinaisia panoja tai yhden illan juttuja tai miksi niitä nyt ikinä haluaakaan kutsua.

      Itse ainakin suorastaan oletan, että tapailemallani miehellä on tai on ollut vakipanosuhteita/vakipanokavereita. Jos tyyppi on parikin vuotta ollut sinkku, en mitenkään voi uskoa, että hän ei muka olisi kertaakaan sinä aikana harrastanut seksiä...

      Eli ihan turha jeesustella, ettei ihmisellä saisi muka olla vakipanosuhdetta :D

    • Seksiseuraaja

      "Ei se järvi soutamisesta kulu"

    • Ei käyttösä kulu

      En tiedä tietääkö mieheni että mulla on suhde 20v nuorempaan mieheen/poikaan. Ei kai välitä kun olen viikonkin panetettava. En kuitenkaan jätä ukkoani ja halun pelkkää seksiä pojalta miltä saa kunnon orkut.

    • yeahjoo

      No, sellaisia naisia jotka minua todella jaksavat kiinnostaa, on hyvin hyvin hyvin harvassa. Kiinnostun silloin kun kiinnostun, eikä siinä silloin se suhdetilanne niin hirveästi haittaa.

    • Vakipanoko

      Kehittele siinä vaan vakisuhdetta, ehkä se on nykyaikaa että naisilla pitää olla yhdenyön suhteet, panosuhteet ja siitä sitten pitäs ruveta kehitteleen vakisuhdetta.
      On tainnu nykyihmisillä mennä moraalikäsitteet roskakoriin, on trendikästä ja normaalia, että hypitään vuoteesta toiseen.
      Itse elän vakisuhteessa naisen kanssa, joka on kirjautuneena ainakin parille senssipalstalle, tavatessamme harrasti yhden yön suhteita ja panosuhdetta.

      Sanoi mulle tutustuttuamme että lopetti jo kaiken, ei vaan kerro mulle entisitä menoistaan ja suhteistaan enempää, mut nyt oon hälle kuulemma oikee ja ainoo ja hän on mulle uskollinen
      Hän uskoo että olen hänelle se rakas vakisuhde, kuten hänkin ehkä mulle, mut jos rehellinen oon niin sanoneille vaan, että alati etsin itselleni seuraavaa ja hänelle rakasta filmaan, koska minunkaan ei oo hyvä olla yksin, mut jotain suhdetta kaipaan minäkin, en kuitenkaa yhden yön, >> ehkä mulla on nykyään valheellinen vakisuhde panolla
      Eihän menneellä moraalittomalla toiminnalla nainenkaan kunnioitusta ja luottamusta saa, mut saahan ehkä tunteen että hän on minun, enkä muuta kaipaa

    • vakipp--pano

      En hyväksyisi.
      Omat vakipanosuhteeni taas ovat vain oman hyväksyntäni vallassa.

    • Jalat maassa

      Kyl vakipanosuhde on parempi kun jatkuva yhden yön hyppely

    • Eräs vaimo

      Minun mieheni ei tiedä että tapailen silloin tällöin erästä somalinuorukaista, hän on todella komea lautavatsoineen eikä "se" ole ihan sieltä pienimmästä päästä ;)

      Olisi katastrofi jos tulisin raskaaksi - tekisin varmasti abortin! Mutta pidän kaiken salassa mieheltäni, niin on kaikille parempi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      98
      1906
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      238
      1552
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1030
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      925
    5. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      83
      857
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      815
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      755
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      741
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      714
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      709
    Aihe